Amargoban vettem Én is a Békát, hozzájuk hordtam szervizelni, de mivel Nekem Is a Full-Gas van közel, ezért még tavaly októberben hozzájuk vittem el a 12ezeres szervízre és ott csinálták meg a garos munkát. Jók, semmi baj velük! Még alkudni is tudtam Vidd hozzájuk nyugodtan.
OFF
Nekem semmi bajom velük.
Csak nem tudunk együtt túrázni, kicsit más az átlagseb.-ük, no meg az előzési hajlandóságuk. De van nekem jó chopperes barátom (mi több Harleys!)
Más. Lehet hogy már kérdeztem, de a garancia miatt hiv. márkaszervizbe kéne vinnem a tavaszi olajcserére a gépet. Hozzám a bp-i FullGas van közel. Jár oda valaki? Tapasztalat? Lehet külsős olajat vinni? (A fene vigye el, hogy megszűnt az Amargo.)
olyan üzemanyag levegő arányt állítasz be kb 200 fordulatonként és 14 féle gázállásonként amilyet csak akarsz. fogyasztás és erőváltozásról nem tudok beszámolni, mert ezzel párhuzamosan jónéhány változtatás zajlott. én beállítottam egy takarékosabb térképet is, amit talán a 1,5 év alatt egyszer használtam, oda 1:13,5-ös üzemanyag levegő arányt programoztam, de érezhetően elgyengült. a Suzukik 1:13 körül működnek a legjobban tudomásom szerint, és ez a Motty alapbeállítása is.
Köszi válaszod!
Gondolkodom a szerkezeten, mert jókat hallani róla. Jónak tünik, hogy bármilyen válltoztatást is csinálok a motoron arra átáll és nem kell méretni a padon. Mondjuk kiváncsi lennék, milyen külömbséget mutatna padon egy mottys gép és egy pcommanderes.
Lehet úgy is programozni, hogy alsó tartományban takarékosan menjen és fölül meg erőből? Milyen erő/fogyasztás válltozást tapasztaltál?
Nekem van. Igaz Hayabusával, abból is a régi modellel. A beszerelés megvan pár óra alatt, ha tudsz forrasztani. Célszerű hálózatról leválasztott pákát használni, meg lekötni a csatlakozókat az ECU-ról. Sajnos az az egy hátránya megvan a Mottynak, hogy néhány vezetéket el kell vágni az install során, ez garanciális gondokat okozhat... Ezen kívül viszont csak előnyei vannak. Kb annyiba kerül, mint egy régebbi Power Commander + egy fékpadi beállítás, de nem kell padra tenni, hanem a használat során szépen beáll az általad meghatározott levegő üzemanyag arány. Indulás előtt 2 db térkép közül lehet választani (lehet csinálni egy gazdaságos és egy full power üzemmódot, vagy neadj Isten egy E85-re beállított üzemanyag térképet). Ezen kívül data logger, ami másodpercenként jó sokszor mintát vesz a gázpozícióról, az üzemanyag-levegő arányról, sebességről, hőmérsékletről, fordulatszámról, plusz egy szabadon konfigurálható bemenete is van, és ezeket az adatokat képes 2 vagy 4 órán keresztül rögzíteni. Nekem szépen kisimult a motor járása, miután installáltam a szerkezetet tavaly előtt, azóta megbízhatóan működik. És ami nem elhanyagolható, hogy a fejlesztőt akármikor meg lehet keresni e-mailben és magyar nyelven válaszol a felmerülő kérdésekre, problémákra.
Van valakinek tapasztalata a Motty Afr tuner-el kapcsolatosan? Működés, beszerelés stb.?
Látott valaki bármilyen full rendszert a B-king-re, persze amivel maradna a két yoshim az ülés alatt ?
Minden motorral meg lehet csinálni a gyakorlatokat. Amikor én voltam, akkor még a cimboráim GSX1.4-ével is sikerült hozni a gyakorlatokat. Minden gépet be lehet préselni a feladatokba (a jelek fixen vannak felfeste a pályán (vagy kimérik előtte), szóval minden kurzuson ugyan úgy néz ki a pálya). Persze ha már nagyon meg, akkor lehet szűkíteni a pályán. Egy ilyen oktatáson készült képek még a Banditos időkből:
Tényleg OFF.
Azzal meg mi a bajod? Kerek-kerek
De tényleg ott nagyon marha, "nem szakmai" hozzászólások vannak. Mondjuk mi is tettünk róla.
Nekem semmi bajom velük.
Csak nem tudunk együtt túrázni, kicsit más az átlagseb.-ük, no meg az előzési hajlandóságuk. De van nekem jó chopperes barátom (mi több Harleys!)
Más. Lehet hogy már kérdeztem, de a garancia miatt hiv. márkaszervizbe kéne vinnem a tavaszi olajcserére a gépet. Hozzám a bp-i FullGas van közel. Jár oda valaki? Tapasztalat? Lehet külsős olajat vinni? (A fene vigye el, hogy megszűnt az Amargo.)
Beindítottam a Királyt: pöcc röff. Tud ez a mai technika
Gondolkodom a szerkezeten, mert jókat hallani róla. Jónak tünik, hogy bármilyen válltoztatást is csinálok a motoron arra átáll és nem kell méretni a padon. Mondjuk kiváncsi lennék, milyen külömbséget mutatna padon egy mottys gép és egy pcommanderes.
Lehet úgy is programozni, hogy alsó tartományban takarékosan menjen és fölül meg erőből? Milyen erő/fogyasztás válltozást tapasztaltál?
kingen/
Látott valaki bármilyen full rendszert a B-king-re, persze amivel maradna a két yoshim az ülés alatt ?
A nyújtott szlalom vége, és a végén a kapuk.
Te mikor voltál?