Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem, nekem karbon védőelemek kellenek, nem fólia. A spare.suzukin vannak ilyenek, csak aranyárban. Csúszáskor ezen csúszik a motor. Ide a fólia.....
így van, ha már tudod mit kéne pontosan, küld el a képet.
Mi a vázvédő... esetleg a vázat gondoltad karbonfóliázni...meg tudom csinálni, de ehhez a művelethez az egész vasat atomjaira kellene bontani
a hősugárzó se rossz...de talán egyszerűbb a hajszárító.
vagy tedd ki nyáron a napra
Hősugárzó!
Valaki szedett már le tankról figyelmeztető matricákat a tankpad helyéről? Mivel érdemes nekiállni?
tommot.hu, vagy a Blakmotorsnál keresd a Tomit, ők alakítanak át üléseket.
nekem igazából szénből kéne védő a hűtőre mint a képen, na meg vázvédő. Majd mérek is, de ha már csináltál ilyet akkor neked megvannak a sablonok, nem?
OK, így már meglelem, köszi
A kártyájuk már nincs meg, de a Nagysándor József u.-ban vannak a Nagykőrösihez közel.
Igen, köszi. A kényelem is fontos, de a fő szempont az, hogy nagy köztünk a hely, így nem vagy csak nehezen ér át. Egy ülésátépítéssel foglalkozó helyen azt mondták, megoldják, kb. 60 pénz, de előtte azért felmérem a terepet. Tudsz vmi elérést ehhez a 20. kerületihez?
Nem csináltam meg, de a 20. ker.-ben egy ülésátépítő 15 rugót mondott a hátsó ülés kényelmesebbé és biztonságosabbá tételére. Biztonságosabb attól lett volna, hogy hátul kialakítana egy felhajló részt ami gyorsulásnál segítené az utast a gépen maradni és persze szélesebb lett volna bár a lányok mind azt mondták, hogy az SV1000-nél kényelmesebb hosszú távon is.
Valaki próbálta már az ülést átépíteni?
Relatíve vékony dongájú lennék, így eléggé elöl ülök, az utas meg hátul fent...köztünk meg átjár a levegő, plusz nagyon előre kell így hajolnia/dőlnie = kényelmetlen... valahogy szeretném a hátsó ülést (vagy az egészet) átépíttetni, valami olyasmire mint az 1,2es Banditomon volt, vagy csak meghosszabbítani az utas ülését, hogy komfortosan közelebb lehessen ülni rajta... valaki próbált már ilyesmit? Tipp? előre is köszi
Szeva dollar!
A kezembe kapott gyári farok idom ledes lámpa projektje 25forint.
Ha én bontok, elektronikusan bekötök, összeszerelek +5forint.
Elérhetőségeim az adatlapon
Jöhetnek a kövek, nekem tetszik
Steel: engem a hátsó lámpa project érdekelne! Mibe fájna egy ilyen ( nem tudom hogy a gyári farokba épititek vagy ehhez külön kell önteni újat) nem kell karbon stb.. ha fényezni kell azt megoldom!
Szeva medve!
Az árak elég képlékeny ugyanakkór összetett dolgok...
Szóval tudnom kell milyen-melyik, mennyi, cm2 idomok jönnének szóba
Csak +jegyzem ez nem matrica, le-föl szedhető gyermeteg tapasz.
Teljesen 1enértékű a járműfényezésekkel, mert a bázis után 2réteg 2K lakkot kap. Tehát UV álló is és bármikor javítható is.
Pl. első sárvédő 15-20 ropi...
Amit szeretnél szénben látni szereld le, fotózd le, küld el...mondom a pontos árát.
Üdv
az ára miatt?
Valami BMW 1200 -asnak a fejidoma a plexivel, ha minden igaz! Miért nem vesz az ilyen BMW-t?
Az ilyen minek vesz naked bike-ot!
ujjujujj.. ez a kerékpár nagyon ott van a szeren...
Visszavittem a szervizbe a motort a párásodással kapcsolatban ki cserélték korrekten az olajat olajszűrőt, előtte kimosatták, most már 80%-ban át lehet látni rajta, kel egy hosszabb út és rendben lesz, nem hittem volna hogy a kondenzáció ilyenekre képes. Találtam még egy érdekes képet a b-kingre applikálható plexikről.
Gratula! Én tegnap gurultam egyet....az ujjaimon kívül más nem fázott, szóval arra is figyuzz. Amúgy Pesten süt a nap, szóval hajráááá
Én is ezt gondoltam múlt évben amikor elhoztam, aztán a 10. km-nél áttettem A-ba Igaz akkor nem volt -fok...
és nem árt az első párszázast B ben belepakolni szerintem..... amúgy grat!
Lesz időd kiélvezni a gépet, de holnapra (talán már hó is lesz) a használati útmutató olvasgatását javaslom