Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cseréltetek már izzót a Kingen?

Én is ki akartam cserélni emelt teljesítményűre, de elriasztott a leírás.

Igaz MÁR nem vagyok az a szerelő típus (pedig az MZt mennyit szereltem! )
xenon hatasura gondolsz, vagy pl a Megalight Ultra +90 izzora?
Tegyél bele kicsit nagyobb és emelt fényrejű izzót. A xenont én is büntetném, kisül a szeme tőle, kiszabott idegesítő tompítottan is.
Peszer kinek a pap, kinek a paplan.
dollar, hazaértél?
azert azt csak nem eszik meg a rendorok, hogy ez 'xenonhatasu'.
mondjuk trafo-meret fuggo, de lehet, hogy a muszerfalba el tudnam rejteni.

koszi!
megéri elrakni, így monhatod, nem xenon, xenon hatású az izzó. Nekem a balos indexburkolat alatt van. A Bking sem burkolt
Nekem 6000K van benne, ha ma vennék 4300-as lenne.
max. 6000-reset neztem, de a 4300-as is megfelelne, legalabb kicsit sargabb. naked banditon legoznom kell, hogy eldugjam a trafot...
tedd el a trafót nem látható helyre, vegyél 4300 vagy 6000K-st az nem kék fényű, legyen beállítva, hogy ne vakítson, és akkor nem szólnak érte. Valaki a múltkor így műszakizott le. Amúgy incs olyan szabály, ami motorban tiltaná. Van egy NKF-s levél, de az ugye nem jogszabály.....
csak mert mostanaban azt olvasom (itt a forumon is), hogy raszalltak az utolagos xenonra, es kemenyen buntetnek.
csakhogy nekem akkor is gyenge a Bandit gyari fenye.
nem , sajna koszi hogy szoltal , ha esetleg marad akkor persze erdekel
tayrol, nekem soha semmi gondom nem volt abból, hogy xenon van benne.

Steel, érdekel a projekt, esetleg árakat is írnál?

Dollar, mail ment
Na sikerűlt berakni a kereket. Portalanítottam a drágaságot.
Örülök hogy tetszik ! Szerintem is nagyon faxa kis szerkezet !
Nekem már van. Tőled! Faxa kis szerkezet.
A nagynyomású mosódurva lenne, ha be tudna juttatni vizet az olajkörbe... nem?
Én visszavinném a szervizbe, ők szúrhattak el valamit az olajbeöntésnél (de hogy mit?).
Nekem fűtetlen garázsban állt a gép tavaly és idén na meg az összes előző gép is és soha nem volt "párás" az olaj egyikben sem.
Én nem mostam az tuti így hoztam ki a szervizből! Visszavittem megmutattam azt mondta pára lecsapódás. Ma reggel is néztem, de nem változott a helyzet pedig ha visszahűl akkor el kellene múlnia.
Van miért......valahol víz jutott be az olajba ami párától nem nagyon szokott, utoljára a zsukomban volt párától vizes az olaj........esetleg nagynyomású mosóval sikerült valahogy bejuttatni egy keveset valahol, ha nem akkor valami gond lehet.....
Veled beszéltem telefonon? Mert csak egy szett van, de azt telón már odaigértem.
Engem egy kicsit azért nyugtalanit
nalam meg nem fordult elo , bar igaz hogy nagyon ritkan nezegetem
szia tsanyi ,
erdekel a dolog kuldtem mailt neked
gabor
Sziasztok fordult már valakinél elő hogy az olajszint ellenőrző üveglapocskán nem lehet átlátni vmi fehér trutyi miatt, olyan mint ha pára lenne, de a pára elpárologna sztem ha felmelegszik üzemi hőmérsékletre, ez nem, lehet hogy a kinti hideg miatt, viszavittem ma a szervizbe a héten volt a nagy szerviz ott is azt mondták, hogy pára, de én még ilyet nem láttam.
és ez?
http://www.danger.hu/webshop/products&id=2734
Hívj vagy emil ha lehet.....adatlapomon van elérhetőség.