Tegyél bele kicsit nagyobb és emelt fényrejű izzót. A xenont én is büntetném, kisül a szeme tőle, kiszabott idegesítő tompítottan is.
Peszer kinek a pap, kinek a paplan.
megéri elrakni, így monhatod, nem xenon, xenon hatású az izzó. Nekem a balos indexburkolat alatt van. A Bking sem burkolt
Nekem 6000K van benne, ha ma vennék 4300-as lenne.
tedd el a trafót nem látható helyre, vegyél 4300 vagy 6000K-st az nem kék fényű, legyen beállítva, hogy ne vakítson, és akkor nem szólnak érte. Valaki a múltkor így műszakizott le. Amúgy incs olyan szabály, ami motorban tiltaná. Van egy NKF-s levél, de az ugye nem jogszabály.....
csak mert mostanaban azt olvasom (itt a forumon is), hogy raszalltak az utolagos xenonra, es kemenyen buntetnek.
csakhogy nekem akkor is gyenge a Bandit gyari fenye.
A nagynyomású mosódurva lenne, ha be tudna juttatni vizet az olajkörbe... nem?
Én visszavinném a szervizbe, ők szúrhattak el valamit az olajbeöntésnél (de hogy mit?).
Én nem mostam az tuti így hoztam ki a szervizből! Visszavittem megmutattam azt mondta pára lecsapódás. Ma reggel is néztem, de nem változott a helyzet pedig ha visszahűl akkor el kellene múlnia.
Van miért......valahol víz jutott be az olajba ami párától nem nagyon szokott, utoljára a zsukomban volt párától vizes az olaj........esetleg nagynyomású mosóval sikerült valahogy bejuttatni egy keveset valahol, ha nem akkor valami gond lehet.....
Sziasztok fordult már valakinél elő hogy az olajszint ellenőrző üveglapocskán nem lehet átlátni vmi fehér trutyi miatt, olyan mint ha pára lenne, de a pára elpárologna sztem ha felmelegszik üzemi hőmérsékletre, ez nem, lehet hogy a kinti hideg miatt, viszavittem ma a szervizbe a héten volt a nagy szerviz ott is azt mondták, hogy pára, de én még ilyet nem láttam.
Én is ki akartam cserélni emelt teljesítményűre, de elriasztott a leírás.
Igaz MÁR nem vagyok az a szerelő típus (pedig az MZt mennyit szereltem! )