jól van! majd ha esedékes lesz, kérek elérhetőséget...+részleteket...
-Apropó! Megnéztem videóidat a lapodon, a téli nagyon tetszett
...-vannak állatok!
repül az 5pont!
Nektek 8000-t elment a gyári gumi? 6500nál cseréltem... Egyrészt szerintem is egy rakás fos, amennyire nem tapad, annyira gyorsan fogy. Szvsz ilyen teljesítményhez jobb tapadás kell, másodikban kevés gázra is elforgatta a hátulját. Most Racetec feszül elölhátul ezen a gépen még nem volt alkalmam meghajtani, de korábban nekem ez vált be a legjobban.
A lényeg, hogy egy betonbiztos futóművel rendelkező erőgép, ami igen jól kezelhető. Kanyarban kigyorsításnál ment már el csúnyán a hátulja... simán meg tudtam fogni, nem dobott át. Korábban a GSXR1000-rel ennél kisebb driftek is komolyabb "fejtörést" okoztak
Nézd szóba jöhet.. esetleg az email címemre ha tudnál képet küldeni,?.
...-vagy a te gépedről van szó../ne haragudj nem egyértelmű./
mint már említettem .. közel jövőben tervezem..de még pontosan én sem tudom..;de az idén!
szóval ha küldenél részletesebb fotókat..
akar majd ha oda kerűl a sor, minden további nélkül szóba jöhet...
..-Nagyon szépen köszönöm őszinte véleményetek,
és lelkiismeretes válaszotokat!
a gyanúm beigazolódott ;tehát minden rendben van..ok
/tanácsok megfogadva!/
-további szép estét minden kedves B-king, szerelmeseinek!
no én 650 naked svről váltottam kb 1 éve.
abba tettem kb 20e kmt, ennyi "nagymotoros" tapasztalattal (előtte 8e km 200as robesszal) ültem rá, és az idény lement baleset nélkül
mivel a kis sv 72 le és kevés kg, elég fürge tudott lenni, és mivel v2, a nyomaték sem mindig könnyítette a kezelhetőségét... nos ez a bevezető azért kellett, hogy megjegyezzem, a BKing is tud meglepetést okozni, de erre valamennyire fel voltam készülve valamennyire .
gyakorlatilag pedig nagyon óvatosan kell bánni a Királlyal, és ha így teszel nagyon kezelhető kis gép!
ha szakad a cérna, 170nél felkapja az elejét kettesben, de ilyenkor elgondolkozom, és megint óvatosabban vezetem
rövidebben:
egy adrenalinvidámpark.
megfizethetetlen élményt ad, atomstabilan.
8,5 km van nekem benne, semmi baja se volt, még a gyári gumi van rajta, de kb 1e km és csere...
fogyasztása túrán nekem 6-7l.(100-200 között országúton, pályán ennek a felső részében: 8...)
a ringen sikerült a 2. alkalommal koptatni a lábtartót is, szóval számomra tökéletes.
a szél az mondjuk fúj, kapaszkodni kell. de érdemes!
Hmm. Nem tolonganak a márkatársak
Szóval Bking. Én nagyon szeretem, egy 600-as Gsr volt az elődje. Sokkal kényelmesebb üléspozíció, 600km-es túrákat megyek, de volt már Horváthország is. Én szeretem. Az erő soha nem fogy ki belőle, de ész kell hozzá, és nem árt egy kis gyakorlat sem, mert a 200 pacit megfogni elég, ha elmegy a hátulja.
A gyári gumi nem rossz, nekem 8000-et ment el, bár sokan szidják. 190-es ment fel helyette, ég és föld. Típushibáról nem nagyon tudok neked beszámolni. Pályára nehéz, ha a ringre kell motor akkor ne ezt vedd. Túrázni, kanyarvadászni viszont állat.
Sziasztok !
-Nem régiben regisztráltam magam az oldalra,így előre is megköszönném,ha válla szólnátok kérdésemre..
Mondhatom a B-king; műszaki paraméterei,és véleményei "jók" ill. nagyon megtetszett.
erős elhatározottságomban a közeljövőbe vennék is egyet.
a ti véleményetekre, tapasztalataitokra is nagyon kíváncsi volnék.!
Köszönöm előre is üzeneteteket és mindannyitok kedvességét! ...
-Apropó! Megnéztem videóidat a lapodon, a téli nagyon tetszett
...-vannak állatok!
repül az 5pont!