Persze, hogy mosható. Ez fasza cucc
Hát én egybe akartam elsütni az egészet, de a GiPro elsüthető bárkinek, mert sok modellhez jó. A PC új ára 90e, a szűrőé 20e.
Fél ára alatt egy kicsivel gondolotam: 50e
De Neked special thanx a baleset kori segítségért úgyhogy 45e
És itt egy komolyabb ajánlat:
B-King-hez való Power Commander, GiPro és PiperCross légszűrő.
Ezek hibátlanok, de a békát eredeti állapotra állítjuk helyre, ezért nem kerülnek bele. Minden meg van hozzá (gyári doboz, CD stb...).
Ezzel a "kit"-el és Yoshimurával ~15LE adható a teljesítményhez (nagyjából a teljes fordulatszám tartományon!).
Szerintem erre is meg tudunk egyezni. Én ~50e-re gondoltam.
(az új ára ~130e)
Kezd feltámadni hamvaiból a Békám. Ennek kapcsán van pár dolog, amitől megválnék.
Először is a barkácsoló kedvű kollégáknak ajánlom ezt a kissé "átalkított" Yoshimura carbon kidörrentőt. Nem szépítem, elég nagyot kapott. De az eredeti csövek méret mindenhol legmérhető. Tehát, ha valakinek van kedve foglalkozni vele (néhány elemet kicsierélni, kiegyengetni, újra palástolni), annak lehet olcsón megszámítom a cuccot (aminek az új ára ~250eFt).
Árat egyelőre nem mondok. Ha valakit érdekel, akkor biztos meg tudunk egyezni.
Hát igen, a légellenállás a Busa mellett van. De hát uraim, ki használ egy ilyen motort egyenes úton? Pont azért döntöttem a Béka mellett, mert ez a legélvezetesebb kanyarban. Autópályán minden hülye tudja húzni a gázt, nem igaz?
Egyébként én néha azt érzem, hogy a K4-es gsxr1000-em jobban ment mint a Béka. Sajnos, vagy nem sajnos alul szvsz nincs benne annyi kraft mint amennyi kéne. De ha kiforgatom...
A Busa erősebb és nyomatékosabb is. Nem csoda ha legyorsulja a Békát, de ezen a felvételen a Békás kissé béna volt......egyébként szerintem a Béka alul nagyon le van fojtva ami talán a gear2dash-el sem oldható fel teljesen, de mentem új Bandittal és egy darabig igencsak versenyben lenne ó, de pl. amikor vásárlás előtt próbáltam ott a két srác aki kiadta a gépet mondták, hogy gixer 750-el hasonlították össze és a Béka 150-ig picit elment, de utána a gixer jobb volt......
Hát én egybe akartam elsütni az egészet, de a GiPro elsüthető bárkinek, mert sok modellhez jó. A PC új ára 90e, a szűrőé 20e.
Fél ára alatt egy kicsivel gondolotam: 50e
De Neked special thanx a baleset kori segítségért úgyhogy 45e
B-King-hez való Power Commander, GiPro és PiperCross légszűrő.
Ezek hibátlanok, de a békát eredeti állapotra állítjuk helyre, ezért nem kerülnek bele. Minden meg van hozzá (gyári doboz, CD stb...).
Ezzel a "kit"-el és Yoshimurával ~15LE adható a teljesítményhez (nagyjából a teljes fordulatszám tartományon!).
Szerintem erre is meg tudunk egyezni. Én ~50e-re gondoltam.
(az új ára ~130e)
Kezd feltámadni hamvaiból a Békám. Ennek kapcsán van pár dolog, amitől megválnék.
Először is a barkácsoló kedvű kollégáknak ajánlom ezt a kissé "átalkított" Yoshimura carbon kidörrentőt. Nem szépítem, elég nagyot kapott. De az eredeti csövek méret mindenhol legmérhető. Tehát, ha valakinek van kedve foglalkozni vele (néhány elemet kicsierélni, kiegyengetni, újra palástolni), annak lehet olcsón megszámítom a cuccot (aminek az új ára ~250eFt).
Árat egyelőre nem mondok. Ha valakit érdekel, akkor biztos meg tudunk egyezni.
én már nem vagyok "olyan" kemény
de király lett vele a király
Na és mizu? Gondolom te is autóst játszol mostanában, csak sanyi elég kemény ilyenkor mocizni
Akkor is ha nem csinál túl sok mindent (de csinál!).
Egyébként én néha azt érzem, hogy a K4-es gsxr1000-em jobban ment mint a Béka. Sajnos, vagy nem sajnos alul szvsz nincs benne annyi kraft mint amennyi kéne. De ha kiforgatom...
http://www.youtube.com/watch?v...