nézz be, ebben a méretben 2 nagyon szép van 16000/db és 1000 a felszerelés, Pilot Power és Dunlop Qualifier D209, ezek nem voltak pályán és van pályázott, de szintén jó SC garnitúra.....és még persze kevésbé jó és ehhez mérten olcsóbb gumik is....
Ha valaki rajtam kívül ki akarja próbálni milyen a 190/55-ös gumi a Békán akkor van egy még használható raceattack-om amit igen olcsón odaadok felszerelve.....
az utaskapaszkodót nagyon bírja az utas.
most, hogy van már doboz, annak a konzoljába is tud kapaszkodni.
ha előbb lett volna doboz, lehet nem veszek utaskapaszkodót, bár szerencsésebb, h a veled dől az utas, nem külön kapaszkodik hátul...
mondjuk oda kell figyeltetni, hogy ne nyomja az oldalad, úgy fogja....
egyébként elértem a 30000-et.....francba, most cseréltem olajat 1 hónapja és újra kell.....most mit próbáljak ki? lehet, hogy a motul 7100-et, azért azt mert ahogy észrevettem utcai körülmények közt nem jó a márkák fullos olajait beletenni, a váltók zajosak tőlük, gondolom másra vannak kihegyezve........a valvoline volt eddig a legcsöndesebb....
Nem a tárcsa hanem a gyári betét.....azzal rágott be, ha ferodo került bele vagy valami hasonló megszűnt ez a problem. Viszont gar-ban újra csak a gyári, de állítólag megváltoztatott betétet tették bele.....nem volt visszahívás, aki bement megcsinálták aki nem annak nem.....sőt volt olyan szerviz ahol egyáltalán nem csinálták meg gar.-ban......
én azért nem vállanám be, mert sikerdíjjal kicsi az esély, motorostársat meg nem húzok le. Ismerve az ügyvédi munkadíjjat a kb. 100.000-es teló intézése min. 50 körül, de az én ügyvédemnél 80.
És azért sem vállanám be, amit írtam. Mivel kopó alkatrész, ezért a gyártó hivatkozik arra, hogy nem megfelelő használat, vagy úthiba miatt ment tönkre, és nem tömegjelenség, ergó nem garanciális a hiba.
Miért ne vállalná be egy jogász?
A garancia egy szerződés az eladó és a vevő között, ha ezt nem tartják be, akkor azt a "jog erejével" kell betartatni. Volt ügyvéd barátnőm ennél sokkal cifrább ügyekben is eljárt (kvázi fogalma sem volt róla, hogy xy cég mit gyártott, de a szerződés alapján "beletanult").
ott a féktárcsa volt anyaghibás, az összes Swiftet visszahívták a szériából. Hát, egy próbát megér egy jogásszal. De én nem vállalnék ilyet be, ha ügyvédkednék.
Ebben azért annyira nem vagyok biztos, a mi swiftünknek a 30000-es szerviznél szó nélkül gar.-ban cserélték az első féktárcsákat betétekkel együtt(mellesleg ott mindenkinek aki szólt, hogy ráz a fék)......a teló nem mehet tönkre ennyitől, ilyen kevés km.-nél még a betét is garis hacsak nem tudják bizonyítani, hogy pályáztak vele....
hát, ha a garit elolvassátok, az a kopórészekre nem érvényes. Thaát szimering, teleszkóp, betétek, stb. nem tartozik a gari alá sajnos. Hány km van benne?
Régen azt csináltam, hogy a VW Passatom kuplungbowdenét az akkori "márkaszervizben" (Óbudai Autójavító) semmiképp nem akarták megjavítani, így az egyik síelés alkalmával egy osztrák kis faluban betértem az ottani márkaszervizbe és szó nélkül kicserélték. Megint itt tartunk?
Mert én kizárolag ebben utazom,neked meg szervized van gondoltam...
Azt forgalamazom
B-King:)
most, hogy van már doboz, annak a konzoljába is tud kapaszkodni.
ha előbb lett volna doboz, lehet nem veszek utaskapaszkodót, bár szerencsésebb, h a veled dől az utas, nem külön kapaszkodik hátul...
mondjuk oda kell figyeltetni, hogy ne nyomja az oldalad, úgy fogja....
Igaz nekem "baráti" alapon intézik még most is az ügyeimet, így könnyebb...
És azért sem vállanám be, amit írtam. Mivel kopó alkatrész, ezért a gyártó hivatkozik arra, hogy nem megfelelő használat, vagy úthiba miatt ment tönkre, és nem tömegjelenség, ergó nem garanciális a hiba.
A garancia egy szerződés az eladó és a vevő között, ha ezt nem tartják be, akkor azt a "jog erejével" kell betartatni. Volt ügyvéd barátnőm ennél sokkal cifrább ügyekben is eljárt (kvázi fogalma sem volt róla, hogy xy cég mit gyártott, de a szerződés alapján "beletanult").
De az "egyszerű" embernek be akarják adni, hogy ez nem garis "betegség".