olvastam a külföldi fórumon, és rákérdeztem. Nagy hümmögés, majd szervízkönyv felüt, lapozgatás, megtalál. Alkatrész lerendelve, ha megjön csere. Nem kaptam levelet, furcsállottam is, de gariban ingyen csinálják, csak tömítést is cserélni kell hozzá.
ha hivatalos lett a visszahívás akkor fizeti nekik a suzuki alapból és fix áron, eddig minden esetet külön kellett olcsó óradíjban megmagyarázni és leszámlázni ami nem volt túl rentábilis eljárás.....legalábbis így gondolom....
de, viszont a vezérműtengely és más apró különbségek miatt a rezonancia más és ezért gondolom vagy később esetleg soha nem fog jelentkezni ez a dolog...
érdekes, hogy a busánál ezt még nem hallottam......különben nem hiszem, hogy cserélnék mert cserélni csak akkor kell ha már kitekeredett és szétkúrta a deklit és tsait......egyébként csak menetrögzítőt a csavaroknak és kész....
Képet teszek majd fel, sátortartóval (9) együtt 46.000.
Más: Suzuki BKING visszahívás, a kuplungkosár csavarja bedarálhat a deklibe vagy mi, csere szükséges. A munka kb. 1 óra, le kell hűlnie a motornak, és gariban cserélik a kosarat.
én megoldottam végre tegnap a szállítás kérdését.
Vettem egy olyan tatyót, ami nem lóg le, illeszkedik az ülésre és az idomra, plussz jól pakolható, és a tetejére tehető egy plussz sátortartó is.
Túl vagyok az első hosszabb túrán a géppel. SI-CRO
Az ülés kényelmesebb, mint gondoltam, nem hiányzott a szélvédő, tartós 170-nél, 200-as "előzéseknél" a pályán. Viszont kijött a kis tank hátránya: egy BMW 1200 LT volt a partner és kétszer is majdnem száraz volt a tankom, Piran előtt szerintem 1 dl benzinem volt, ráadásul szakadt az eső, de a moci nagyon stabil volt akkor is. Szeretem.
Állítólag Busa ugyanez.