Én is jelentkezek náluk a héten. Sikerült ráfutnom 1 nyomvájura kanyarba. Úgy vágot a bentohoz, hogy össze kellett szedni gondolataim az árokban csücsülve. Válkulcson töréssel végződött. A béka elvesztette a fejét szó szerint,meg a jobb irány jelző környékt. Aztán meglett a lámpa majdnem minden darabja. A többi része a motornak szerencsésen meguszta. Még be is indult.
Semmi nem jelezte a kanyar hibáit ezért probálkozok valami anyagi kár behajtásal náluk.
Egyelőre ott tartunk, hogy beadtam a kárigényemet, de még nem reagáltam. Viszont a biztosító közölte, hogy tévedésből túl sokat utalt, úgyhogy fizessek vissze 400e-t. Szóval most már velük is háborúban állok. A motort viszont elkeztük újá építeni. Augusztusban meg lesz a váz. Utána már csak egy kis műanyagos munka meg fényezés és kész is gép. Minden esetre én idén már nem kalulkálok vele, addig hajtom az SV-t.
Minden lehet, bár nem sebesség hanem fordulatföggő a dolog, de most írták a Busa topicban, hogy annál is van ilyen tehát lehet, hogy csak beképzelem a dolgot.
Van köztünk olyan rajtam kívül akinek több mint 20000 van a gépben? Érdeklődnék, hogy másnak is van-e olyan jelenség, hogy 5-6 ezres fordulat között jobban rezonál a gép? Lehet, hogy ez eddig is így volt, de most kezdett zavarni párezerrel ezelőtt.
szia! http://www.gsg-mototechnik.de/
itt találta a kedvesem, van még pár jó dolog amit itthon nem kapni.
a kényelmes 130-ról, 170-re nőt az utazó sebesség utassal. behajolva szolóba lazán a 2kiló.
165euro volt+ postaköltség összesen 190euro,de ha betudja vki hozni akkor az alapár
eszpeti remélem előbb-utóbb benéz hozzánk és ha tudok róla mintát venni és valamennyire normális állapotúra legyártani akkor csinálunk majd olyasféle doboztartókat is.
Semmi nem jelezte a kanyar hibáit ezért probálkozok valami anyagi kár behajtásal náluk.