Meg van a zavaró rezonancia oka az én gépemen. Az érdekelne ha valaki 12000-es szervizre menne akkor legyen szíves kérje el az eredeti gyertyát, hogy mi van benne gyárilag. Tehát eljutottam odáig, hogy 28000-nél megnézem a gyertyát amit elvileg cseréltek 12000-nél, de mivel iridiumos úgy gondoltam felesleges 12000-nél cserélni, de azért megnéztem. Legnagyobb meglepetésemre a gyertyák elektródái középen szinte tövig le voltak égve és így kb 5-6mm volt a hézag mindegyiken. Hirtelen és lassabban is nem akartam ezt a drága fajtát beletenni így sima két elektródás Denso U27-et tettem bele és azzal indultam el a túrára. Az erős rezonancia azonnal megszűnt, visszatért a villanymotor feeling és gyakorlatilag nem éreztem semmi rossz hatást attól, hogy nem az előírtat tettem bele. Úgy tűnik az iridiumos sem bír ki 12000-nél többet ebben a gépben(már ha cserélték mert az még szakszervizben volt ahol nem lehettem a gép mellett) és annyit talán a feleannyiba kerülő is kibír. Valamennyire ahogy itt és a Busa topicban is írták 5-6000 között van rezgés, de az enyémen már nagyon erős volt.
Vagy a gép vagy én kezdünk bejáródni a tegnapi-mai 200-200 km nagy élmény volt a Bp-Balatonfelvidék útvonalon + mindenki megbámulja, hogy mi megy el mellette.
Mondjuk én sem váltok 3000 alatt el 6-ig.
És melyik Castrol? Hajlamosak az Act Evo-t beletenni, ami félsynt, de nem való bele. Fullsynt kell, Power 1, de inkább ne Castrolt.
ezen nem fogsz kuporogni. 220-nál azonban elkezdi hátrafelé nyomni a szél a fejed rajta...plexi felejtős, a fejedre teszi a szelet. Én csak ajánlani tudom, imádom
ja és képeket kérünk
Én 6500-nál járok, mostanában nem volt túra szervezve, na meg a meló is sok. Viszont kijutottam végre a ringre, hát.....Isteni volt
Csak a 200-as hátsó nehézkessé teszi a szűk kanyarokat. Már alig várom, hogy lekopjon és menjen fel a Michelin 2ct, 190/50-ben.
Hello. Az én járgányomban 8000 körül van és 5000 ford.nál rezonál egy kicsit. Engem mondjuk ez nem zavar. Annál inkább az hogy ha nem figyelek oda és 3000 ford illetve kicsivel alatta váltok 6 osba sokszor kidobja a fokozatot. Nem tudom másnak produkálja-e.
Érdekelne még hogy akinek van tanknyilásra szerelt utaskapaszkodó,mennyire kényelmes az utasnak és mennyire használható?
nekem is feltűnt, áthúzogattam átvétel után az ilyen csavarokat és van pár laza...de ez lehet a kereskedő trehánysága is. Meg feltettem tegnap a hűtővédőt, egész jól néz ki. Én nem tudom, többen mondták, h zéró a sérülésük X ezer km után, nekem ötszáz elteltével már volt rajta...
mindegy, imádok vele menni, múlt vas egy GS-sel párban elmentük Dorogra, a bányatóhoz...mindenki a Suzkát bámulta és elismerő csettintések repkedtek...
imádom az erejét és a könnyedséget, amivel lehet rakni a kanyarokba, pedig még nem is pörgetem! és azt is nagyon szeretem, hogy kevés van belőle...azt meg felettébb kedvelem, hogy majd' 900 rugóval kevesebbért jutottam hozzá
És melyik Castrol? Hajlamosak az Act Evo-t beletenni, ami félsynt, de nem való bele. Fullsynt kell, Power 1, de inkább ne Castrolt.
Lenne 1 kérdésem magas pilótának menyire kényelmes a B-king?
Nagyon szemezgetek vele de még nem próbáltam.
Nem vagyok egy pályamenő, de előbb-utóbb ki kell próbálnom.
Na irány a Balcsi, beleteszek a gépbe megint 400 km-t.
Viszont nem emlékszem, hogy 3000 alatt betenném 6.-ba.
Én 6500-nál járok, mostanában nem volt túra szervezve, na meg a meló is sok. Viszont kijutottam végre a ringre, hát.....Isteni volt
Csak a 200-as hátsó nehézkessé teszi a szűk kanyarokat. Már alig várom, hogy lekopjon és menjen fel a Michelin 2ct, 190/50-ben.
Érdekelne még hogy akinek van tanknyilásra szerelt utaskapaszkodó,mennyire kényelmes az utasnak és mennyire használható?
mindegy, imádok vele menni, múlt vas egy GS-sel párban elmentük Dorogra, a bányatóhoz...mindenki a Suzkát bámulta és elismerő csettintések repkedtek...
imádom az erejét és a könnyedséget, amivel lehet rakni a kanyarokba, pedig még nem is pörgetem! és azt is nagyon szeretem, hogy kevés van belőle...azt meg felettébb kedvelem, hogy majd' 900 rugóval kevesebbért jutottam hozzá