Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké.
Azért ha 4 óra körül jönnél csörögj előtte nehogy épp lelépésben legyünk.
Ok
Köszi
Megyek
Üdv
Itt van a szervizem: http://quickmoto.hu/ gyere be bármikor, itt vannak a gombák.
Neki légolajos Banditja van, állítólag azokba ez jobb mint a félszint.....
Szia tsanyi
Érdekelne a garnitúra bgomba.
Hol találkozhatnánk?
Üdv
az a 20 kicsit sűrű a BK-ba, nem?
Nem, az ásványit
3000 20w50
ilyenek: //sm.s1.cdnadcom.net/sm/forum-images/t/... , //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/... a kerékgombák egy csomó más gépekhez is jók.
Szia Zöldi!
Ez melyik 5100-es Motul?én 15w50-est használom.
Az ásványi alatt az 5100-est érted?
Beígértem, hogy elmondom, milyen az ásványi Motul.
Nos, nagyon kicsit halkabb a motorzaj. Viszont a váltó még finomabb, mint a power1-el, pedig eddig nekem az volt az etalon. Szóval asszem nekem jó lesz ez a továbbiakban.
Persze, ha hazaértem, de erről mintázták: http://www.evotech-performance... és a kerékgombákat is: http://www.evotech-performance...
Volt szerencsém kint járni a hungaroringen a mocimmal, és még jobban megszerettem.
A bukógombákról tudnál képet feltenni tsanyi?!
iszonyt érzés :) ilyet még én sem tapasztaltam egy gépen sem, 7-8000-ig mint az állat utánna meg mintha turbó kapcsolna be alattam, 3-asba kitekeri a hátulját.
A féknél ezen sincs rásegítés?
Nem lehet egyszerű taposni....
totalcar-on is fent volt, futóműve mint egy sinautójé
meglepetés:
Szvsz jól.
De azért majd számolj be.
Huh! Holnap mek hungaroringre, kiváncsi leszek hogy megy.
Persze én is (jó kis szlovén hegyekben döntögettem egy hete), csak a bnő most balcsin van és sietnem kellett oda-vissza (mégis csak kell vkinek pénzt is keresnie )
jaja
De ma döntögettem kicsit a Mátrában és Rétságon. Isteni volt az is. Ezt jobban élvezem.
Viszont az eszement érzés, ahogy kijönnek eléd 140-nel, majd végre lemegy a "marha" és pillanatok alatt 220-on vagy. Mintha nem akarna elfogyni az erő.
ja, ott már hasalok én is
De beleszaladtam párszpr már. Ahol a kavicsok repkednek az a hegyek, kisebb utak inkább.