na, hát én az elején azt mondtam, elég nekem, ha elmegy a gyári 10k-t, most 5000-nél 3 mm alatt járok....Pirelli Corsa III-ra kaptam ajánlatot használtban, párban, 190/55-re 35-ért.....ez lesz szerintem nekem.
Kiváncsi vagyok menyit fut Neked az M3. Most ott tartok, hogy nekem nem éri meg az új gumi mert 6500 alatt elkopott és ami most fent van azzal kb 3000-nél tartok és talán ezer még van benne, de az új ár töredékéért vettem.
Ki lehet hagyni mindent, de a kipufogórendszerben levő pillangószelep kihagyása alsó tartományban csökkenti a nyomatékot, valamint állandó hibajelzést (amit szintén ki lehet iktatni egy csatlakozó kihúzásával az ECU-ból) ad. Ezen kívül célszerű egy Power Commandert vagy egyéb elektronikát alkalmazni, vagy minimum egy fékpadon járatva újraíratni a gyári elektronikát. A legcélszerűbb egy Motty AFR vagy Bazzaz elektronika a hozzá való öntanuló modullal, mert akkor nem kell padon tekergetni. Ami még szükséges egy ilyen átalakításhoz, hogy a szekunder levegőrendszert (ami a kipufogóba juttat friss, nagynyomású levegőt a kat. optimális működéséhez) le kell dobni a motorról. ez is -1-1,5 kg tömegcsökkenés, és nem zavarja meg a szélessávú lambda szondát beállításkor vagy üzem közben.
Sziasztok,
arra gondoltam, hogy lecserélném a kipufogó rendszeremet komplettan. Tudja-e valaki, hogy ha kihagynám a katalizátort és a fojtószelepet, akkor mi történik? Esetleg egy újra programozással ez megoldható? Vagy hagyjam az egészet?
Én egész jó Gepidát vettem féláron... ja új volt.
arra gondoltam, hogy lecserélném a kipufogó rendszeremet komplettan. Tudja-e valaki, hogy ha kihagynám a katalizátort és a fojtószelepet, akkor mi történik? Esetleg egy újra programozással ez megoldható? Vagy hagyjam az egészet?
Bár van egy tuti motorom