Sziasztok, csak érdekességképpen gondoltam kiteszem ezeket a linket, mindkettő a superbike számai az egyik a 2007 novemberi ahol a 2008-ban megjelenő B-kinget tárgyalják ki.
A másik az ez év október havi számuk. Mindkettő angol!
Megvolt a BMW teszt. Azt hittem, hogy az 1300R fog tetszeni (az a B-King szerű BMW), de az 1300S jött be. Nagyon jó gép (tele elektronikával...) de a King marad -- jobb.
Helló Sanyi,
ahogy beszéltük, nekem kell. Adj már légyszives telefonszámot, hogy ne csak itt tudjunk beszélni.
Előreláthatólag Okt első hetében tudom elvinni a békát hozzád tömiteni, rögziteni.
Köszi
A Blacken keresztül szereztem be, ők is rakták fel. Az x-bikeban vágják neked méretre. Olyan színt és fittinget kérsz amilyet akarsz. Nekem krómacél fittinggel az első-hátsó volt 30.600 de ez nem mérvadó, mert én nagyker áron kapom.....a felrakás+fékfolyadék volt 8000.
Szia tsanyi,amikor nálad voltam beszéltün egy kormány átalakitásrol
(gsxr1100) Akkor levinném hozzád a motort kedden vagy szerdán és ha tudsz rá mondani valamit akkor ott is hagynám.
Én továbbra is 190/55-öt használok és teljesen jó, nekem jobb mint a gyári méret. Egyébként megjöttek a kuplung tömtések, akinek kell meg tudjuk oldani a csavarrögzítést.
Nekem a gyári 200 hoz képest ég és föld volt annyival könnyebben fordult a motor,nem beszélve a tapadás érzését mivel a gyárival sokszor elforgatta a hátulját, az elejét pedig bizonytalannak éreztem.
Boztosan érezni valamennyire. Nekem 180/55 a gyári méret, most feltettem egy 190/50-est, ami papíron 100-nál 47 fordulattal növeli a fordulatszémot(gearingcommander.com), de esküszöm észrevettem, hogy magasabban forog Mondjuk én és a fordulatszémok ősi ellenségek vagyunk.
nekem 190/50 2 CT megy fel lassan. A külföldi Fórumokon istenítik, állítólag sokkal agilisebben fordul vele a BK. A 200-as a szűk kanyarokban sokszor kínlódás.
Nekem a gsxr-en volt Sportattack, csak arra volnék kiváncsi mennyivel fordul jobban a vékonyabb abronccsal. 190/50 alacsonyabb mint a gyári, ezt érezni?
Superbike september 2009