Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom erre gondolsze, ebben van egy használt B-king teszt is:

Superbike september 2009
A mostani új magazin (Fastride) cikk nincs meg vkinek?
Sziasztok, csak érdekességképpen gondoltam kiteszem ezeket a linket, mindkettő a superbike számai az egyik a 2007 novemberi ahol a 2008-ban megjelenő B-kinget tárgyalják ki.
A másik az ez év október havi számuk. Mindkettő angol!

SuperBike 2007-11.pdf

SuperBike 2009-10.pdf
épp most szedtük szét a cuccost, de szerintem délután megleszünk vele.....
Sziasztok
Sanyi bátyám holnap tudok menni a motorért? kész lesztek vele addigra?
Megvolt a BMW teszt. Azt hittem, hogy az 1300R fog tetszeni (az a B-King szerű BMW), de az 1300S jött be. Nagyon jó gép (tele elektronikával...) de a King marad -- jobb.
Szia, 06309428984 ..... és itt: http://quickmoto.hu/
Helló Sanyi,
ahogy beszéltük, nekem kell. Adj már légyszives telefonszámot, hogy ne csak itt tudjunk beszélni.
Előreláthatólag Okt első hetében tudom elvinni a békát hozzád tömiteni, rögziteni.
Köszi
há, én elég nagy árengedménnyel kapom, mivel 3 motort hoztam már el tőlük, pl. ma vettem egy kameratartót, ez 12.000 helyett 11. Min. 10%-oz kapok
Akkor nem nagy árréssel dolgoznak. Jövőre én is cserélem a banditon, vagy náluk fogom, vagy a Héfalnál, még nem döntöttem.
ja és még annyi, hogy sokkal pontosabb a fék és óvatosan kell vele bánni, mert sokkal erősebb lett az amúgy sem gyenge fék.
Igen, azt, hogy lemostam idén harmadszor a kicsim

A Blacken keresztül szereztem be, ők is rakták fel. Az x-bikeban vágják neked méretre. Olyan színt és fittinget kérsz amilyet akarsz. Nekem krómacél fittinggel az első-hátsó volt 30.600 de ez nem mérvadó, mert én nagyker áron kapom.....a felrakás+fékfolyadék volt 8000.
Ez előszerelt? Van bevonata? Ára mennyi?
Milyen lesz? Szerdán megyek próbálni.
Fékcső?
ezeken mit kell nézni? mert szép tiszta meg minden, de....?
Szia tsanyi,amikor nálad voltam beszéltün egy kormány átalakitásrol
(gsxr1100) Akkor levinném hozzád a motort kedden vagy szerdán és ha tudsz rá mondani valamit akkor ott is hagynám.

(Valami tura kormányt kellene rávarázsolni)
Én továbbra is 190/55-öt használok és teljesen jó, nekem jobb mint a gyári méret. Egyébként megjöttek a kuplung tömtések, akinek kell meg tudjuk oldani a csavarrögzítést.
Nekem a gyári 200 hoz képest ég és föld volt annyival könnyebben fordult a motor,nem beszélve a tapadás érzését mivel a gyárival sokszor elforgatta a hátulját, az elejét pedig bizonytalannak éreztem.
Boztosan érezni valamennyire. Nekem 180/55 a gyári méret, most feltettem egy 190/50-est, ami papíron 100-nál 47 fordulattal növeli a fordulatszémot(gearingcommander.com), de esküszöm észrevettem, hogy magasabban forog Mondjuk én és a fordulatszémok ősi ellenségek vagyunk.


Blueye, milyen a volt a bimmer?
nekem 190/50 2 CT megy fel lassan. A külföldi Fórumokon istenítik, állítólag sokkal agilisebben fordul vele a BK. A 200-as a szűk kanyarokban sokszor kínlódás.
Nekem a gsxr-en volt Sportattack, csak arra volnék kiváncsi mennyivel fordul jobban a vékonyabb abronccsal. 190/50 alacsonyabb mint a gyári, ezt érezni?