Én 93 vagyok+ a motoros ruha Érdekes amúgy,ma a naggyal kellett bemennem, az nem furcsa De mikor hó volt két hétig, utána visszaülni para volt, mert a szokásos lendülettel húztam a tőgázt :D
A Béka után nem hiszem, hogy bármi nyomatéka megérintene
Inkább a kíváncsiság motivált, mint a túltásba vitt agyalás. Nemrég vezettem a 650-est és nagyon kellemes meglepetés volt. Persze össze se lehet hasonlítani a békával, mégis jó volt vele menni. Úgy is jó volt vele a motorozás, hogy nem akartam mindig én lenni a leggyorsabb. Szóval gondoltam, kipróbálok egy nagy SV-t. És az sem volt utolsó szempont, hogy nagyon olcsón van hozzá minden (ami az én vezetési stílusomnál azért nem hátrány )
Azért az SV lett, mert a biztosítótól való pénzből ez jött ki. Amúgy is szimpi a V2 több szempontól is. Most megyek egy szezont egy ilyennel. Ez is egy tapasztalat lesz. Ebben az árban (kor és km egyeztetés mellett) még Banditok vannak. Szerettem, de még egyszer nem vennék. Más meg nem nagyon van ennyirét: 9800km, 2006 végi, 1.3M
Sziasztok olvasta vki a motorrevüt, 25000 km után szétszerelték a teszt B-kingjüket. A végeredmény nem is olyan rossz, de a váltótól többet vártam volna.
Július 4-e van akinek a Függetlenség Napja, nekem a házassági évfordulóm
Köszi a meghívást, de úgy néz ki ezt megint ki kell hagynom
Nomeg tartogatom a kavicsot a Glocknerre, oda az idén mindenképp ki akarok menni, mégha egyedűl is.
a szar idő miatt elmaradt.....
Mikuni, július első hétvégéjén összejövünk páran Sóskúton, érkezés péntek este, szombat szlovákia, vasárnap bontás. Gyere ha van kedved.
Ha a kis emelőt nézted, az 160 kilóig bír. Ha a hidraulikusat, az elvileg jó lehet, feltéve hogy a blokk alatt nem megy kipufugó cső. Ha igen, akkor nem nyerő.
Én néztem a Metroban állványt. Ez nem a hátsó emelő mintájára emel, hanem van a közepén egy gumírozott rész, és mint egy tálca aláemel a motornak. Ez a BKING esetében is jó lehet?
Kellett is: Buda egy merő dugó...