hát, ez van, ne is mond, hogy nem mondok igazat, mert nekem bármikor ideadják ennyiért. Ennyiért nézegeted a polcon sokáig. Amúgy meg ebayről meg 129.000+posta.....a karbon 177.
kérdeztem Zweiradékat,Fullgázt,ennyi az ára,nem mondom,hogy nem igaz amit mondtál,lehet valami akció volt,de az tuti,most annyiért amit te mondtad nem kapol ilyen csöveket!Egy raptor vagy finster kerül 60-80 ezerbe!
na kipróbáltuk asszonykával a kapaszkodót. annak ellenére, hogy asszonyka nem túlk magas jól tudta használni, sokkal jobban tetszett neki így motorzni. én meg már mertem gyorsítanííííí, lassitanííííííííííííí.képek hamarosan...
Biztosítási ügyben itt nézzen szét mindenki: MOTORICUM
Itt minden van. Még használt motorra is ajánlanak casco-t.
Én itt kötöttem olyan kiegészítő biztosítást, ami fizeti a fuhakárt. Egy évre huszonpárez forint. Nekem már most megérte. Bár inkább ne lett volna rá szükségem...
Én a Groupama-nál vagyok (most már összeolvadt a Garanciával). Amikor megkötöttem, akkor 19 volt, aztán januárban írtak, hogy átkerültem B01-be (casco) és még kapok egy csomó % szezon kedvezményt is. Így jött ki idénre a 15. Ebben teljes körül lopás és törés biztosítás van. Törésnél az önrész 30%, de min.300.000
Úgy voltam vele, hogy kis törést kipofozok, nagy törésnél meg ez a 300 lesz a gond. Egy ilyen "közepes" törésre nem számítottam :-)
Havi 15.000? Az jó lenne... de ilyen feltételekkel? Ez melyik biztosító?
Én is biztos vagyok benne, hogy csak annyival járok jobban a biztosítással, mint ha nem lenne biztosításom....
Ügyesen meg van fogalmazva a dolog a casco szerződésben:
Csak olyan extrát fizetnek, ami a forgalmiban is fel van tüntetve mint engedélyezett jármű tartozék vagy átalakítás.
A Yoshival az életbe le nem vizsgáztatom, az tuti
Minden esetre, akinek E-betüs dob van rajta és van casco-ja, az esetleg üttesse be a forgalmiba, nehogy meglepi legyen egy kárrendezésnél.
Én ezt tudtam, amikor a casco-t kötöttem és azért nem is óbégattam jobban (különben se gondoltam komolyan, hogy azért kötök casco-t, mert össze fogom törni a motort :-( )
Lassan lefut az ügyem a biztosítónál és a következő számok jöttek ki:
A motort egy évesen (~8000km) 2.450.000-re értékelték. Ez pont 75%-a vételárnak. Semmilyen extárt nem vesznek figyelembe.
A roncsot 450.000-re értékeltél
A javításra a Full-Gas 2.450.000-et mondot, de abban már az új Yoshi carbon is benne volt (anyag+díj bruttóban).
A balesetkori értékből levonják a roncsértéket a casco önrészt és az évfordulóig esedékes casco díjat (jelen esetben ez 10 hónap: ~150.000). Szóval ~1.200.000-at kapok a biztosítótól, + a roncs.
Az nyilvánvaló, hogy 450-ért nem adom el a teljesen ép elejű motort a hiénáknak. Kiszámoltam, hogy e-bay-en a dupláját is simán megkapom, ha szétbontom és alkatrészenként eladom.
De asszem nem adom. Szétkapom és télen szépen helyrepfozom a gépet. Addig meg veszek 3-4 éves 1000-es gépet és azzal folytatom a szezont (az kijön a biztosízós pénzből).
Ja és persze párhuzamosan perlem a közútkezelőt az olajfoltért.
Tanulság: semmiképp ne törd össze a motorodat, mert szarul járhatsz.
mennyi az az elég sok?
Azt mondják rá, hogy ha eléri a tapadás végét akkor visszajelzés nélkül kicsúszik. Bár Andrew stílusát látva én messze vagyok a gumi határaitól...
na igen.Plussz a King megeszi, ami nem két kompnensű. Én a Bt16-al szemezgetek, és a Michelin Power 2CT-vel. Sanyi, aezt sok SV-s használja, milyenek a tapasztalatok?
Ez a gumi azért nem közútra való, nagyon jól tapad(legalábbis az én szintemen), de kopik mint állat, 2000km alatt 4mm-t fogyott el. Nem baj, pályára még jó lesz viszont egy valamivel tartósabb gumiból ugyan, de ezt a méretet fogom használni.
MOTORICUM
Itt minden van. Még használt motorra is ajánlanak casco-t.
Én itt kötöttem olyan kiegészítő biztosítást, ami fizeti a fuhakárt. Egy évre huszonpárez forint. Nekem már most megérte. Bár inkább ne lett volna rá szükségem...
Jön vki Alsóörsre?
Úgy voltam vele, hogy kis törést kipofozok, nagy törésnél meg ez a 300 lesz a gond. Egy ilyen "közepes" törésre nem számítottam :-)
Én is biztos vagyok benne, hogy csak annyival járok jobban a biztosítással, mint ha nem lenne biztosításom....
Csak olyan extrát fizetnek, ami a forgalmiban is fel van tüntetve mint engedélyezett jármű tartozék vagy átalakítás.
A Yoshival az életbe le nem vizsgáztatom, az tuti
Minden esetre, akinek E-betüs dob van rajta és van casco-ja, az esetleg üttesse be a forgalmiba, nehogy meglepi legyen egy kárrendezésnél.
Én ezt tudtam, amikor a casco-t kötöttem és azért nem is óbégattam jobban (különben se gondoltam komolyan, hogy azért kötök casco-t, mert össze fogom törni a motort :-( )
az összes biztosító gedva...
te fizetni azt aztán kell mint a katonatiszt!
mindenesetre sok sikert és kitartást az újjához, és addigis az ezreshez, hogy jót találj!
Lassan lefut az ügyem a biztosítónál és a következő számok jöttek ki:
A motort egy évesen (~8000km) 2.450.000-re értékelték. Ez pont 75%-a vételárnak. Semmilyen extárt nem vesznek figyelembe.
A roncsot 450.000-re értékeltél
A javításra a Full-Gas 2.450.000-et mondot, de abban már az új Yoshi carbon is benne volt (anyag+díj bruttóban).
A balesetkori értékből levonják a roncsértéket a casco önrészt és az évfordulóig esedékes casco díjat (jelen esetben ez 10 hónap: ~150.000). Szóval ~1.200.000-at kapok a biztosítótól, + a roncs.
Az nyilvánvaló, hogy 450-ért nem adom el a teljesen ép elejű motort a hiénáknak. Kiszámoltam, hogy e-bay-en a dupláját is simán megkapom, ha szétbontom és alkatrészenként eladom.
De asszem nem adom. Szétkapom és télen szépen helyrepfozom a gépet. Addig meg veszek 3-4 éves 1000-es gépet és azzal folytatom a szezont (az kijön a biztosízós pénzből).
Ja és persze párhuzamosan perlem a közútkezelőt az olajfoltért.
Tanulság: semmiképp ne törd össze a motorodat, mert szarul járhatsz.
Azt mondják rá, hogy ha eléri a tapadás végét akkor visszajelzés nélkül kicsúszik. Bár Andrew stílusát látva én messze vagyok a gumi határaitól...