nem, nem az, csak annyira mint a többi......csak a castrolt többen szidják mint a többit általában, többnyire a zörgősebb járás miatt na meg a pár évvel ezelőtti hamisítási történet végett.....nekem pl volt bajom a motullal is az SV-ben pedig a legtöbben azt szeretik, számomra a valvoline vált be eddig, de ugye kinek ez kinek az....nekem tök mindegy mit kér valaki a gépébe, azt teszem bele....
azt nem írták, de sokat elárult, hogy 3 garniutúra ment nekik el a teszt alatt, ami már eleve gyanús, ráadásul a BT14 volt a középső, ami egy csúszós fos, szóval nem tudom.
na meg tegyük hozzá, hogy a 25.000 km-ben túra nem nagyon van. Kis pályázás az elején, a többi város, visszavitte az importőr is, hogy más kipróbálja, szóval ütötték-vágták.
Pedig akkor mégiscsak ott használták, valószinüleg melóbajárásra és szaldgálásra használták a városban és rutinosan 5.-6.-ban jártak vele hisz bírja.....
De, a használatiban is benne van, hogy 3000rpm alatt ne használjuk a gépet, ha alatta használom erre lehet számítani. Kiváncsi vagyok másnál ez kijön-e normál használat mellett. Nekem egyenlőre semmi gondom nincs, ráadásul akkor ez a Busákra is igaz lenne hisz a blokk gyakorlatilag(vezérműtengelytől eltekintve) ugyanaz.
Azt írja:" a váltóban az ötödik és a hatodik fokozat fogaskerekein erőteljes kopás nyomait lehet felfedezni, ezeket biztosan cserélni kell." A kép viszont olyan szar, hogy nem látszik, hol a kopás.
Szerinted a hosszú távú teszmotort kis fordulaton kínozták? Szerintem nem. Az én banditom is ikarus hangú, szintén új kora óta. Amúgy tök mindegy, ez semmilyen használat mellett nem normális....
Az enyémben 26000-nél több van és elfelejtettem kicserélni, most mi lesz? Ezt már a Bandit topicban kitárgyaltuk, hogy szerintem akkor van gond ha kis sebességnél tesszük 5. vagy 6.-ba(60-nál 2000alatt forog) Nekem is 80 alatt 6.-ban van egy kis hangja, de az új kora óta és sportdobbal nem is lehetne hallani. Ha kis fordulaton erőltetem a csapágyat előbb-utóbb tönkremegy.
Sanyi, te 190/55-t vettél? Milyen lehet a /50?