Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jól sejted.....én legközelebb is ezt rakok fel....Maci, gyere be és próbáld ki milyen....abból egész olcsón lehet is szerezni sportosabb gumákat....
Na igen, csak ugye eleve 200/50 helyett megy fel, szóval nem tudom....
amúgy ha ez az arányszám kisebb akkor kevésbé "magas" a gumi futófelülete nem oylan hegyes, meg midnen ami ebből jön. úgytudom.
5-tel kevesebb?
Menj versenyzőnek
Sanyi, te 190/55-t vettél? Milyen lehet a /50?
érdekes ezaz olajkérdés. kéne egyzer kipróbálni 2-3 féle olajat egy nap alatt..
nekem meg nemsokára ismét a Repsol megy bele, nekem az vált be.
nem, nem az, csak annyira mint a többi......csak a castrolt többen szidják mint a többit általában, többnyire a zörgősebb járás miatt na meg a pár évvel ezelőtti hamisítási történet végett.....nekem pl volt bajom a motullal is az SV-ben pedig a legtöbben azt szeretik, számomra a valvoline vált be eddig, de ugye kinek ez kinek az....nekem tök mindegy mit kér valaki a gépébe, azt teszem bele....
Bezzeg a fuchs, az mekkora király.
azt nem írták, de sokat elárult, hogy 3 garniutúra ment nekik el a teszt alatt, ami már eleve gyanús, ráadásul a BT14 volt a középső, ami egy csúszós fos, szóval nem tudom.
Dehogy bántom, 18000-ig az enyémben is az volt....igaz az azért mert benne volt az alkuban.
Mindig bántod a power1-et... szegény
És milyen olajjal használták? Csak nem power1?
na meg tegyük hozzá, hogy a 25.000 km-ben túra nem nagyon van. Kis pályázás az elején, a többi város, visszavitte az importőr is, hogy más kipróbálja, szóval ütötték-vágták.
26469.3km és a hajam tart....
Sanyi, a tiedben mennyi km van?
Pedig akkor mégiscsak ott használták, valószinüleg melóbajárásra és szaldgálásra használták a városban és rutinosan 5.-6.-ban jártak vele hisz bírja.....
De, a használatiban is benne van, hogy 3000rpm alatt ne használjuk a gépet, ha alatta használom erre lehet számítani. Kiváncsi vagyok másnál ez kijön-e normál használat mellett. Nekem egyenlőre semmi gondom nincs, ráadásul akkor ez a Busákra is igaz lenne hisz a blokk gyakorlatilag(vezérműtengelytől eltekintve) ugyanaz.
Azt írja:" a váltóban az ötödik és a hatodik fokozat fogaskerekein erőteljes kopás nyomait lehet felfedezni, ezeket biztosan cserélni kell." A kép viszont olyan szar, hogy nem látszik, hol a kopás.
Szerinted a hosszú távú teszmotort kis fordulaton kínozták? Szerintem nem. Az én banditom is ikarus hangú, szintén új kora óta. Amúgy tök mindegy, ez semmilyen használat mellett nem normális....
Azzal még semmi....
sanyi dekli gomba ügyében van fejlemény?
Az enyémben 26000-nél több van és elfelejtettem kicserélni, most mi lesz? Ezt már a Bandit topicban kitárgyaltuk, hogy szerintem akkor van gond ha kis sebességnél tesszük 5. vagy 6.-ba(60-nál 2000alatt forog) Nekem is 80 alatt 6.-ban van egy kis hangja, de az új kora óta és sportdobbal nem is lehetne hallani. Ha kis fordulaton erőltetem a csapágyat előbb-utóbb tönkremegy.
Mi a hiba? Ugyanaz, mint a 2003-as nagybandinál?