A válasz egyszerű:
A motor a másik oldalán csúszott :-)
Ez még egy korábbi gomba mentes eldölés eredménye (euroring 30-nál esőben...)
Egyébként a másik oldalon kisebb a deklin a horzsolás. Ottt a dekli gomba 0-ig elkopott és a vázgomba is ~ félig.
Szóval a vázgomba és a dekli gomba is nagyon bevált. Ha nem ütközött volna a gép a végén a szalagkolátnak, keréken eljöhettem volna vele.
úgy láttam a képen, hogy a gomba egészen egyben van, csak a dekli kopott...
akkor lehet nem elég "magas" a gomba ha le tudott érni a dekli szerintem...
Lezárult az ügyem a biztosítóval. Sokkal jobban, mint sejtettem. A roncsot megtarottam és elkezdjük egy hozzáértő barátommal a helyreállítást. Szerintem idén nem leszünk kész (mivel pár hiányzól alkatrészt e-bay-ről akarok összevadászni), úgyhogy addig vettem egy SV1000-est, hogy legyen mivel járni.
A Béka így is gyönörű! Igazi low-rider
Pl. itt: http://www.szent-em.hu/ , de nekem nem jött be a dolog, annyiért akartak mindenhol használt cuccot adni amennyiért az új gépeket megvettem némi alkuval.
Igen, igazad van, próbálom.
De kezdünk összeszokni... sokszor szólok rá magamra, hogy ez már sok lesz... mostanában utas nélkül megyek, ez rontja a közlekedési morálomat
Amúgy körbejártam a témát elég alaposan, az itthoni búgós váltók 90%-as 2003-as modell volt. Túrtam német és angol fórumokat is, ott is leltem vagy huszat, de minden évjáratból. Viszont ott volt egy német arc, akinek 30 ezernél elkezdte a búgást, és 85 ezernél cserélte ki a fogaskerékpárt....de mások is eljártak 20 ezreket javítás nélkül. Viszont volt olyan, akinek 130 ezer után sem jött kis semmi.
Az enyém nem élte meg ezt a futást, mert 32e-nél az 1-es henger kiuttette a gyertyát hengerfej menetestől, mindenestől...
Javítás után pedig beszámíttattam a Békába (ekkor még csak 2 éves volt, garanciában javították: nem kaptam új hengerfejet...)
Ez a 3000 alatti dolog nem pont így van. Azt írja, hogy bejáratás alatt minden fordulatszám tartományban egyenletesen terheljük, különben egyes alkatrészek felülete felkeményedhet. És ítt írja, hogy a folyamatos alacsony fordulattal (járatás alatt!) rosszabbat teszel a motornak, mintha pörgeted.
Sanyi. A Bandit pont szar példa volt. Nem azért adnak el sokat mert jó, hanem mert olcsó. Mi társaságunkban minden (és szó szerint mind: 5db) 1200-es Bandit váltójában cserélni kellett az 5. fogaskerék párt 35e km körül. Egyszerűen fos olcsó anyagból van és ha az ember nyomatékból jár egy ilyen géppel (márpedi mimásért vette volna), akkor ez a legtöbbet használt fogokat. Egyszerűen nem bírja a terhelést. Legalábbis, ha kicsit tempósabban használja az ember.
Egyébként az ilyen tartósteszteket inkább hiszem el a normál júzereknek hisz így a Banditot is le lehetne írni pár elromlott darab miatt pedig szinte a legnagyobb számban eladott motor és a legtöbben meg is vannak elégedve vele. Gyári hiba és szerencsétlen körülmény is létezik, pl. az én gépemen 24000-nél a jobbos telószimering megadta magát, de ettől még nem hiszem, hogy a többiek is így járnak.
A motor a másik oldalán csúszott :-)
Ez még egy korábbi gomba mentes eldölés eredménye (euroring 30-nál esőben...)
Egyébként a másik oldalon kisebb a deklin a horzsolás. Ottt a dekli gomba 0-ig elkopott és a vázgomba is ~ félig.
Szóval a vázgomba és a dekli gomba is nagyon bevált. Ha nem ütközött volna a gép a végén a szalagkolátnak, keréken eljöhettem volna vele.