á, csak így a második üveg bort kibontva nem tudom, hogy a behúzó bendix kapcsoló ívének fényvisszaverő rugancsát érdemes-e állíttatni, vagy csak hagyjam, hogy bepündörödjön?
Azt szeretném kérdezni, hogy ha a hzátsó lámppa behúzó bovden alsó csavarjának felső összekötő ellenállását meghúzom, akkor a belső kinti csavarlazítóféle belsőjét befolyásolja-e nagytempójú kanyarodáskor?
Nem volt túltárolt, 2006-os és a gumit 4-5 évig nyugodtan lehet tartani polcon, a túragumikat még tovább. Én egyre inkább hajlok arra amit már rég feltételezek, hogy egyazon márka és típusú alkatrész más minőségű amit a gyárnak szállítanak és más amit később a boltokban meg lehet venni. Mostanában a gumi és lánc témában lehet ezt látni, a gyárival közel kétszer annyit elmegy szinte mindenki mint amit később vesz pedig elvileg ugyanannak kéne lennie.
ha jól emlékszem ez egy 2006-os gumi.
Amúgy az R17-nél még mindig 52. az ára a q2-nek.....de valszeg nekem BT16 lesz a következő, 42-ért. A gumim amúgy még bőven jó, 4700km-nél alig kopott, kíváncsi leszek rá a 2500-as osztrák-szlovén túra után....
már beszéltük, hogy ez egy túltárolt gumi volt, amiből a horvát utakon darabokban vált le a futófelület. Szóval annyira nem rejtély.
És tudom, a hawk-én is volt repedés, de pl. az enyémen semmi, és ő bevallottan nem változtatott a guminyomáson utassal sem.
Mert használt volt és jóval puhább. Azonkívül még érdekességképp amit már felírtam régebben, hogy a gyári hátsót 16500-nál dobtam le és a mostani pedig alig 7000-et futott és már cserés pedig ugyanaz elvileg.
Így ilyen esős napon, mikor Csíksomlyon búcsú van, te ilyeneket kitalálsz, vagy tényleg baj van
http://www.rg-racing.com/brows...
Ebben is igazad van. De azért nekem a te gumid gyanús
Amúgy az R17-nél még mindig 52. az ára a q2-nek.....de valszeg nekem BT16 lesz a következő, 42-ért. A gumim amúgy még bőven jó, 4700km-nél alig kopott, kíváncsi leszek rá a 2500-as osztrák-szlovén túra után....
Bár a túltárolás körülményei sem mellékesek. Vszínűleg ebben kell keresni a különbséget.
Nem értem miért nem mocizol most is, ja azt sem hogy én miért nem...
És tudom, a hawk-én is volt repedés, de pl. az enyémen semmi, és ő bevallottan nem változtatott a guminyomáson utassal sem.