Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

á, csak így a második üveg bort kibontva nem tudom, hogy a behúzó bendix kapcsoló ívének fényvisszaverő rugancsát érdemes-e állíttatni, vagy csak hagyjam, hogy bepündörödjön?
Úristen!
Így ilyen esős napon, mikor Csíksomlyon búcsú van, te ilyeneket kitalálsz, vagy tényleg baj van
Azt szeretném kérdezni, hogy ha a hzátsó lámppa behúzó bovden alsó csavarjának felső összekötő ellenállását meghúzom, akkor a belső kinti csavarlazítóféle belsőjét befolyásolja-e nagytempójú kanyarodáskor?
Én is.
Na! Kiváncsi leszek.
Ezt sokkal könnyebb, mint a kapaszkodót.
Kedden vagy szerdán eljutok a gépműhelybe és megkérdezem, hogy legyártanák-e?
Nos? Rendelünk, vagy mi?
http://www.rg-racing.com/brows...
a szeretet nem kell......ital igen
sanibátsi sok szeretettel lássuk magát a juni 13 dikán tartandó elefpé bulin
Akkor gyárit kell szerezni.
+ kicsit megáznál, az meg sz*r....
már azt hittem hogy Kunmadarason vagy, állítgatni és gumizni
Ebben is igazad van. De azért nekem a te gumid gyanús
Nem volt túltárolt, 2006-os és a gumit 4-5 évig nyugodtan lehet tartani polcon, a túragumikat még tovább. Én egyre inkább hajlok arra amit már rég feltételezek, hogy egyazon márka és típusú alkatrész más minőségű amit a gyárnak szállítanak és más amit később a boltokban meg lehet venni. Mostanában a gumi és lánc témában lehet ezt látni, a gyárival közel kétszer annyit elmegy szinte mindenki mint amit később vesz pedig elvileg ugyanannak kéne lennie.
ja igen, azért nem motorolok, mert egyrészt itt az asztalos szekrényt szerelni, másrészt utálnám eldobni az esőben a drágaszágomat....
ha jól emlékszem ez egy 2006-os gumi.
Amúgy az R17-nél még mindig 52. az ára a q2-nek.....de valszeg nekem BT16 lesz a következő, 42-ért. A gumim amúgy még bőven jó, 4700km-nél alig kopott, kíváncsi leszek rá a 2500-as osztrák-szlovén túra után....
Ezért nem értem.
Bár a túltárolás körülményei sem mellékesek. Vszínűleg ebben kell keresni a különbséget.

Nem értem miért nem mocizol most is, ja azt sem hogy én miért nem...
na jó, de ha a tied nem repedt be és nem kezdett el kis darabokban elválni, akkor?
Ilyen alapon az én gumim is túltárolt, mivel az egész motor túltárolt.
már beszéltük, hogy ez egy túltárolt gumi volt, amiből a horvát utakon darabokban vált le a futófelület. Szóval annyira nem rejtély.
És tudom, a hawk-én is volt repedés, de pl. az enyémen semmi, és ő bevallottan nem változtatott a guminyomáson utassal sem.
Ez tényleg rejtélyes.
Mert használt volt és jóval puhább. Azonkívül még érdekességképp amit már felírtam régebben, hogy a gyári hátsót 16500-nál dobtam le és a mostani pedig alig 7000-et futott és már cserés pedig ugyanaz elvileg.
Basszus, még jó hogy nem most állt bele a szög a gumimba!
Az hogy lehet, ennyivel gyorsabban kopik?