Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello

na milyen lett a gép segge? remélem nem ért a kerékhez hazafelé menet, és fentmaradt a helyén akkor nem basztuk el annyira
Szevasztok! Elbúcsúzom Tőletek annélkül, hogy találkoztunk volna...
A bank elutasította kérelmem, nem lesz békám sajna...
Sajátos hitelkérelmem (külföldi munkáltató...) láttán 39 Suzuki kereskedőből 36 olyannyira megriadt, hogy nem is válaszoltak.
Ketten legalább egy levél erejéig foglalkoztak velem, de akadt egy kereskedő, aki előtt tényleg le a kalappal..
Ők 24 órán belül (vasárnap!) válaszoltak és napi rendszerességgel váltottunk levelet a helyzetről illetve a lehetőségekről.
Bár nem az Ő hibájuk - én meg nem vagyok senki - mégis őszintén ajánlom a leendő problémás béka-tulajok figyelmébe a csapatot.
Köszönet Suzuki Motorrad!
Nektek meg széles utat, benzinkutat!
A 19.30 az szép! (mégis jobb, hogy én voltam a "prototípus"9) Akkor én már borozgattam (nem-nem, nem olcsó borokat ittunk! )

Én is érzem 1-2-ben a több erőt, beszélgettem is ma magammal mh felé, hogy vigyázzak, nem csak én vagyok az úton...
jaja, már talátam benne érdekes dolgokat.

7.30

Viszont ma érdekes tapasztalatom volt. A fokozatkijelzőm nem ment reggel, ezt kb. 3 km után vettem észre. Tudtam is mi a gond, a proteches cucc tápja az egyik bizti aláé lett berakva, amit tegnap láncállításnál kimozgattam. Félreálltam, kábel vissza, és mentem tovább. Úgy eltekerte a hátulját.........ugyanakkora gáznál
Szóval működik a kicsike

A hátulján még finomítunk, a tartókonzol kicsit vékonyabb anyag mint kellene, megyek műszaki rajzot csinálni jövő héten vissza.
Jó lett a segge!
Meddig voltál?

Jelentem: gép lemosva!

Örülök, hogy simán felment a "skin" (annál kicsit több, figyeld, ahogy felfedezed a benne rejlő lehetőségeket... óriási!)
..a lízinges dolog eszembe jutott már, de asszem kölcsön gép szóba sem jöhet. Be sem engednek vele...De köszi azért. A lányprojekt jobban teccik, belerángatom egy nullás hitelbe, sztán olaj...
nezd meg a lizinget , nem a te tulajdonod hanem a lizing cege es akkor lehet hogy a regadot el tudod kerulni , vagy berleti szerzodessel , bar nem tudom milyenek az ottani szabalyok .vagy vegyel egy egy helyi lanyt es naszajandeknak vegyel neki bekat az o nevere
blueye, kircsi aez a skin, köszi.
muszáj volt
A nyakánál?
gyorskötöző....
A macikát mivel rögzítetted eme kíméletlen pózban?
megjött, köszi. Annak hála, hogy te voltál az első az enyém jóval könnyebben belekerült....
A ruháért meg nem kell bocsánatot kérni, a te dolgod, de nem bírtam ki beszólás nélkül

A gear2dash és az írás hatására a motor pillanatok alatt felugrik 160-ra, nincs megtorpanás, gyorsabb a gázreakció. Thx. Sanyi

És a Maci Bking új feneke:
Tényleg nem 10 perc.....11..... a dolgot pedig majd rendezzük, már van fejlemény.
thebear: elküldtem, jelezd ha megjött/nem jött meg
durva ország, durva ország..
és én még azt hittem itthon a legtrágyább...
Legalább Nektek legyen jó...
A bankom - miután sok nehézség árán bekerült végre a hitelkérelmem - még nem is válaszolt, de már itt az első probléma..
Miután már lassan két éve élek Norvégiában, ez a derék helyi vám- és pénzügyőrség asszongya, hogy ha lesz végre moci, szíveskedjek már a béka után kifizetni cirka 25% áfát (ezzel nincs is baj) plusz 126 ezer korona regadót. Utóbbi több mint 4 millió forint...
Szaladgálok fűhöz-fához, egyenlőre úgy tűnik nincs kiskapu...
Bekerült a gear2dash. Pszichésen már érzem.
PropTech-et pedig üdvözlöm, nem 10 perces meló berakni...

Volt minitali is. thebear: küldöm az SPB MS3-at.
(u.i.: bocs a ruházatért - tényleg nem vagyok "annyira" sportcipős-rövidgatyis...)
köszi a linket!
írtam nekik emailt, hogy tutter jó-e, mer ezen 5 lik van a képen, míg a BK-n csak asszem 3.
kiváncsi vagyok megkapják-e, mert egy formanyomtatványt kell kitölteni és a küldésre kattintás után nem írta ki. hogy elküldve, hanem maradt a uaz a képernyő.
mondjuk nem olcsó, dehát szeretem az én drágámat...
Valamiért nem tudok linkelni, inkább idemásolom...

http://209.85.129.132/search?q...
https://www.bike-design.com/de..." target="_blank">Ilyesmi?
asszák meg.
azt kéne akkor, hogy egy kör alakú adaptert kellene csinálni ami fentről 5/7 lyukú, lent meg csak 3...
és akkor rá lehetne eszkábálni valahogyan
Rossz hírem van:

http://www.vinxxgrip.ch/doc/do...

B‐KING 1 not feasible: fuel cap with 3 screws, fixing problems

Így nincs is tervben náluk.