Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uram, köszönöm szépen az infót oly annyira meghatódtam az írásán, hogy könnyeket csalt a szemembe, meg amúgy is sírhatnékom volt mert be kell fizetnem a súlyadót!
Azért húsklopfolót ne használj!
Sanyi, szervezitek a három napra a túrát? Tudnom kéne melyik napokra, hogy puhítsam a nejem.
ma, 16.30?
Nem hiszem, hogy a beépítés okozta volna, azóta sem jött elő egyszer sem. (ugye a hűtővíz jelzés is a CHEC_ miatt volt)
ha az nem, akkor nem tudom mi...

püt kűdesz sanyi?
a használati olvasása szerintem Neki sem okozott gondot......vagy mégis?
1.kapcsolja ki a gyújtást.
2.nyomja be a set kapcsolót és kapcsolja be a gyújtást.
várjon 3 másodpercet, amíga kijelző a pozotív és a negativ R jelet háromszor nem mutatja, majd kikapcsol.

asszem ennyi.
a következő beállítása:
1. kapcs be gyújtás. nyomja meg az infót a karb. int. kijelzéséhez.
2.info-set együtt lenyom2 mpig.S villogni kezd, ekkor a SET el beállítható negatív, INFoval pozitív irányba
3. info+set együtt 2 mpig.


remélem segíthettem.
és örök jótanács:
RTFM!
ez távirányítással nem megy......
ügyes .....na de ezzel a nyomkodd eztazt gombot címszóval
Nekem sikerült.......mondjuk egyszer megszivatott és 6000-et elmentem homokórával.
Tsanyi egy kérdés, hogy a büdös picsába már bocs ...lehet kiütni az 1000 km szervizes jelet"homokóra" kiütni. Ha még az első lenne, de ez mán a második műszerfal hiába írja a használati mutató, még a szervízbe se tudták kiütni egyikből se!? te tudsz valami tippet? kösz
Akkor azt megoldjuk, a szakrajz miatt mikor jössz?
thebearnek is volt check felirat, indításkor, és nem ment a váltófokozat-kijelző, de az azért, mert lecsúszott a pozitív, sajnos azt nem jól rakta fel a laller, de majd fixáljuk valamikor. Hűtővíz nem csinálta.
Thebear-nek nem volt ilyen? Ha nem akkor a beépítés nem okozhat ilyesmit.
Igen, ha járok Amargo fele, megkérem, hogy nézzék meg.
Elég ijesztő, hogy ilyen történhet.
Értettem, hogy menet közben történt. Gondolom kontakt hiba lehetett. A vízhőfok és olaj problémát nem így jelzi. A check kifejezetten azt jelenti, hogy ellenőrizni kell valamit, ami tiltja az indítást. Ha megint előfordul szerintem nézesd meg. Nehogy menet közben egyszer leállítsa alattad a gépet az elektronika, mert úgy jársz mint én
Kösz.
De ez menet közben történt....
Tudtommal van.
CHECK akkor van, ha nem működhet a motor. Pl. jobb oldali piros gyorsleállítót átbillented, vagy sebességben van a motor és lent van a támasz. A CHECK feliratnál mind a vízhőmérséket mind az üzemanyag szint felszalad. Ez nem utal a problémára :-)
Használati útmutatót érdemes lapozgatni, sokat tud segíteni
még nem, van benne víz?
Ma elég furcsa dolgot művelt a gép: kiírta CHEC_, a hűtővízmérő max-ra ugrott. Megálltam, újraindítottam és minden OK volt. Hallottatok már ilyet?
Megszerkesztem, ahogy én tudom, milyen nézetben kell? Térben legyen, vagy elöl, oldal, felül, alul...
Ja, és lehetőleg szóljatok rám valahol, amail, vagy ZZR topik, mert most is csak kíváncsiságból kukkantottam be, az értesítést meg mindig kinyomom
szerintem jó lett nagyon
sajnálom a hitel dolgot!

viszont mai info, hogy 1 hónapon belül meglesz a duo-drive utaskapszkodó a királyhoz!
kíváncsian várom, majd beszámolok róla
!