Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt azért ne feltételezze senki, hogy egy B-King egy szimpla elektronika írástól és akármiféle kipufogó és légszűrő kombináció hatására 200-akárhány lóerőt tud kicsapni a padra. Szerintem a Prop-Tech padja kicsit optimistább a valóságnál, emellett minden tiszteletem Csunderlik Csabáé, nagyon jó szakembernek tartom.
200+ lóerőhöz már komolyabb blokktuning is szükséges.
azért érdekes az az ábra, mert Ram Air system van felírva, a gear2dashnek meg nem sok köze van a levegőhöz. Na meglátjuk.
Sanyi, rákérdeztem, jövő hét kedden jön meg a cucc, csütörtökön mennék.
Az agonál írattál is rá vagy csak méretted? Mennyi egy sima mérés?
Ez érdekel, légyszi majd dobd fel ide.
Ezért rakom be én is, és a többiek. Holnap nem tudok elmenni értük mert szerencsére sok a meló, de legkésőbb hétfőn náluk kezdek és hozok párat. Ha még kell valakinek az jelezze és annyit hozok.
Kiváncsi vagyok! Még az SV-met is lemérettem az agomotorsnál, majd elmegyek és a B-Kinget is leméretem. Mit dob a légszűrő, kipu, és a prop-tech cucc. Össze vetjük majd a gyári állapottal. De alsó tartományba rengeteget dobott a modul.
Ezt mondom én is, illetve az zavar, hogy ettől nagyobb lenne a teljesítmény is mert csak a tiltások feloldását írja ami pont 4-5-6-ban a végsebességen kívül nincs eredetileg sem. Azt hittem az ábra a Te géped mérését mutatja. Banditónak volt írva is a gépe és kivéve a tiltások és az tudott 200ló körüli értéket.
http://www.motorrevu.hu/hirek/prop_tech_gear2dash_tuning
_elektronika
A gear2dash igen de attól a teljesítmény nem növekszik hanem csak a tiltásokat veszi ki(legalábbis így tudom). Ahhoz, hogy elérd a 200ló körüli teljesítményt, írni kell a térképen is, gondolom Neked is írtak rá és ez a táblázat a fékpadi mérés eredménye.
Ez már egy előre megírt modul.
Attól még nem, ahhoz írni kell. Ha Amosito elárulja milyen értékekre írták az övét akkor ugyanarra a Tiédet is megírom és akkor az lesz. Illetve kis módosítással mert Neked nincs sportlégszűrőd.
Ezt az ábrát magyarázd már el, ha bemegy a gear2dash akkor 205LE lesz a motor, vagy mi?
Ez csak este van?
Szombaton mersz? Szerintem érdemes kijönni bár nem tudom mennyi szabad hely lesz.
Már én is mennék szívesen pályázni, de valahogy sosem jön össze.
A vicc, hogy Kakucson jobban, a Hringen rongyos lett mint állat, de Kakucs kanyarjai jobban betettek.....nekem.
Első ülés alatt nem fér el, hátsó ülésig nem ér el. Tank alatt van.
Tényleg pofon egyszerű.
Mondták is: ha már cseréltél levegőszűrőt, akkor tuti menni fog.
tsanyi! Majré csík eltünt már? Hringen lejött?
Na erre kiváncsi vagyok, csütörtökön szerelem be magamnak. Egyébként aki még nem tudja nyitottam egy műhelyt ahol szerelgetünk és gumizunk, esetleg tudok új és használt gumit is jóáron......: http://szerviz.svmedia.hu/
Neked a tank vagy az ülés alatt van?
Az megmaradt, működik.
Viszont a Gear2Dash beszerelése nagyon egyszerű. Majd adnak hozzá útmutatót.
Kösz.
Mi a helyzet az A és B móddal? (esőben azért tudok csökkenteni nyomatékot?)
Gumid hamarabb megeszi!
Sokkal bivalyabb alul. Még 3.-ban is elpörgeti a hátsó kereket. Állandóan az van, hogy a zebrán még fél gáznál is elpörög. Ja és a végsebesség nem 250, hanem 310.
Neeeeeeeeem.
Csak nehogy ugyanarra várjatok!