Szia Ágo! nos a motoromban mikor mérted csak egy szimpla hengerfej átalakítás (portolás+szelepek kismértékű átalakítása) volt+egy bódis rendszer+a commander. Utána megvettem tőled a Yoshimura vezérműtengelyt+került bele egy 13:1 sűrítésű Wiseco dugattyúszett +egy Motty AFR elektronika. Sajna ezt a kombinációt még nem sikerült megmérni, pedig kiváncsi lennék rá, főleg, hogy az üzemanyag-levegő arányt tényleg sikerül-e az általam megálmodott értéken tartani, csak elég messze vagyunk egymástól.
A két adat közül inkább a tiedet fogadom el, mégha ez nem is jött le az irományomból. Maradok tisztelettel: Fekete István
Nem véletlen váltottam le a banditát.
két év alatt 36e-t ment és az lett a vége, hogy az 1-es henger dugattyúja kiütte a gyertyát...
A bandit jó gép, de arra amire én használom, nem való.
Szerintem tuti meg tudunk egyezni a pc-t illetően. Ráadásul be is van írva, arra a rendszerrel, ami neked van :-)
Közútkezelőt egyelőre még nem tudom csesztetni, mert nem kaptam meg a rendőrségi jegyzőkönyvet. Talán a jövő héten el tudom indítani az ügyet.
Mindenképp!
Csak még nem tudom mi lesz a befutó. Nagyon függ a biztosítóval való elszámolástól. Többletet rátenni nem tudok, mert az asszony olyat rúgna belém, hogy a szezonban már nem tudnék gépre ülni Szóval biztos lesz valami, de a dolgok jelenlegi állása szerint egy új béka nem fog beleférni sajna.
Kedves Pajtások!
Úgy fest, hogy elhagyom a Béka tulajdonosok boldog táborát. A pótszemle után 2.3M lett a javítási összeg a gépen
Számításaim szerint (és a biztosítási gyakorlatot ismerve) a gépet már úgy se tudom kipofozni, ha minden én csinálok meg rajta (és csak a tényleg szükséges darabokat cserélem, esztétikai hibákat javítgatva). Úgyhogy egyelőre 90%, hogy ebből már nem lesz motor. Nem hiszem, hogy az casco önrész levonása után a roncsértékkel együtt kapok annyit, amiből akár egy akciós darabot is tudnék vennék. Miker a közútkezelőből kiszedek valamit, szerintem addigra a szezonnak is vége...
Ami nektek ebből jó hír, hogy lesz egy csomó olcsó alkatrész, amit megszerezhettek: Xenon, PCIII, GiPro, 1pár M3 (1000km), pipercross légszűrő, gyári komplett dob idommal, rendszám tartó konzol (lámpával együtt)
Szerintem ~1 hónapon belül lemegy az ügyintézés, utána tudom kiszedni a cuccokat a gépből (mielőtt a roncskereskedőhöz kerül).
Ha esetleg valakit érdekel...
Remélem nem 2*100A autó aksival indul a mocid már..)))))))
Katt ide!
A két adat közül inkább a tiedet fogadom el, mégha ez nem is jött le az irományomból. Maradok tisztelettel: Fekete István
Ago, neked mi van a Kingben? És a másikban?
Lehet elvesztettem a fonalat....
két év alatt 36e-t ment és az lett a vége, hogy az 1-es henger dugattyúja kiütte a gyertyát...
A bandit jó gép, de arra amire én használom, nem való.
Az nekem nem derült ki..)
Nálam: 176LE hátsó keréke, 202LE főtengelyen.
Jana: 187LE hátsó keréken, 215LE főtengelyen.
Szerinted melyik a jó?!
A másik kérdésem a ram-air?! azt irtad, hogy küldte a ram-air-t....?! Van a B-King-nek ram-air-je?! Szerintem nem van.....
Mondj egy baráti árat
Közútkezelőt egyelőre még nem tudom csesztetni, mert nem kaptam meg a rendőrségi jegyzőkönyvet. Talán a jövő héten el tudom indítani az ügyet.
de lehet addig még lejjebb megy a BKINg ára:) és akkor lehet egy megint Neked!
Csak még nem tudom mi lesz a befutó. Nagyon függ a biztosítóval való elszámolástól. Többletet rátenni nem tudok, mert az asszony olyat rúgna belém, hogy a szezonban már nem tudnék gépre ülni Szóval biztos lesz valami, de a dolgok jelenlegi állása szerint egy új béka nem fog beleférni sajna.
Veszel vmi mást?
Úgy fest, hogy elhagyom a Béka tulajdonosok boldog táborát. A pótszemle után 2.3M lett a javítási összeg a gépen
Számításaim szerint (és a biztosítási gyakorlatot ismerve) a gépet már úgy se tudom kipofozni, ha minden én csinálok meg rajta (és csak a tényleg szükséges darabokat cserélem, esztétikai hibákat javítgatva). Úgyhogy egyelőre 90%, hogy ebből már nem lesz motor. Nem hiszem, hogy az casco önrész levonása után a roncsértékkel együtt kapok annyit, amiből akár egy akciós darabot is tudnék vennék. Miker a közútkezelőből kiszedek valamit, szerintem addigra a szezonnak is vége...
Ami nektek ebből jó hír, hogy lesz egy csomó olcsó alkatrész, amit megszerezhettek: Xenon, PCIII, GiPro, 1pár M3 (1000km), pipercross légszűrő, gyári komplett dob idommal, rendszám tartó konzol (lámpával együtt)
Szerintem ~1 hónapon belül lemegy az ügyintézés, utána tudom kiszedni a cuccokat a gépből (mielőtt a roncskereskedőhöz kerül).
Ha esetleg valakit érdekel...