Tudod ez közutra lenne a 15/42-es nem pályára.
Nem kerekezésre szeretném hanem hogy lent ne rángasson és 5-ben is lehessen 60-al gurulni már.
A gyárihoz mennyivel lenne így lassabb pl:20-30km/h?
Azt szeretném azért ha 130-nál még nem pörögne 5-ben hanem kellemes fordulaton menne,nehogy ne tegyen jót neki hosszú túrázásnál sem.
Hát bízom benne hogy sikerül visszahozni a motort.
Egykerekező motort akarsz? Én az enyémmel 15-45, majd kis időre 14-45-el próblkoztam.
A 15-42 jó lesz. A gyári lánckerekek sem horror összegek, de a parillánál lehet egész baráti áron venni.
3000.- körül az elsőt, 6000.- körül a hátsót.
Alkatrész és kiegészítő (power parts és power wear) árakat a KTM Ócsa oldalán találsz!
Tud valaki abban segíteni hogy KTM-re első,hátsó lánckerék és lánc mennyibe kerül?
A motornak 16:40 a gyári áttételezése,ezen szeretnének majd változtatni úgy hogy első 15-ös lenne a hátsó meg 42-es.
Ezzel az új áttétellel sokat veszítene a sebességéből?
Kb mire számíthatna mert kötuton használná ő is,jó lenne oda ezzel is.
Utazóba 120-130km el szokott menni,nagyon pörögne már így 15/42-vel vagy jó lenne hozzá?
Vágom, h Szani is használta ezt a márkát és nemcsak ő, és dícsérték! Azért is mertem ajánlani, ráadásul kedvezőbb áron ha minden igaz..
Az mindenféle-gyűrüs láncoknál pedig több erő veszik el, mint a 'sima' láncoknál.
Nem úgy volt hogy csinálják a pályát?