Ennyi segítene rajta?
Azt magyarázták még, hogy a porvédőt szedjük ki és úgy tisztítgassuk, de az minden motorozás után kissé macerás lenne.
A teló ugyan olyan mint a krossznál de azoknál meg nincs ilyen jellegű probléma
Hallod sanya neked hogy van megoldva a bukógomba? Mert nekem egyik oldalon van ugye az anya a másik oldalon meg az a műanyagszerű cucc amibe egy bambuszkulcs beleillik....
Minden moccizás elött,közben ,utál le kell törölni ronggyal(nem 1000-sel )a becsúszó szárat,fölleg ha sároskás a dolog,és a túlnyomást is ki kell néha engedni a szabad levegőbe(nem a pukira gondoltam)
Hello mindenkinek!
lenne egy kérdésem, mégpedig hogymiért megy állandóan tönkre az első teló szimering?
Igaz hogy elmegyünk néha a sárba meg porba is motorozni de az összes szaki akivel eddig beszéltem azt mondta, hogy nem befolyásolja és mégis elkezd folyni az olaj néhány motorozás után.
Mitől lehet?
Köszi a választ!
Christian Iddon talán 2005-ből,m akkor még Bergel nyomta és 21-es ratszámmal
Azt mondta az emberke a telószervízben, hogy nem szabad semmivel se keni se befújni mert abba beleragad a por és az barmolja szét a szimeringet.