Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló
ma voltunk megnézni egy sm szettet a 3,5" hátra keskeny igaz?
pedig akitől vetted tudott róla szerintem
azért az én történetem se rossz
még vége sincs
de már kínomba csak röhögök rajta
Figy az én motoromat ismered nem?
Amikor átirattam, rá 2 nappal késöbb találtam képet rola, h ketté volt törve a volt tulajnál a moci...szted ideges voltam-e?
Hát téged sem irigyellek.
Nem semmi,csak lesz jobb is számodra meg számomra is.
Ott is néztük de nem hittük hogy ekkora gond lesz belőle,mivel már volt ilyen egyszer és simán megoldották.
De most más a helyzet sajna nem ilyen egyszerű!
Nem teljesen egy a műfaj, de hátha jobb kedved lesz tőle:

Én az én mocimat nemrégen vettem. A papírok intézése és az egyéb "formaságok" májusban kezdődtek... Elírták a nevemet, elkallódott az eredeti adásvételi, minden volt... Egy két napos ügyintézés végül is öt hetet vett igénybe.
Amikor végre az enyém lett a motor, átvittem haveromat, hogy motorozza haza a gépet, én jövök kocsival mögötte.
Kikanyarodtunk a városból a főútvonalra, és 6,5km, azaz hat és fél kilométer után haverom alatt keresztben csúszik füstölő kerékkel a moci... Leállok, rugdossuk, semmi... Besült...
Hazahozzuk kisteherrel....
Másnap szerelő...Kárfelmérés... Ami csak van "ott bent", az kakukkos...
Nem baj, egy hét és kész! Egyezkedés az eladóval, fele-fele költség vállalása.

Amikor kész, beöltözve elmegyek érte. Kánikulai meleg, hazamotorozok, a nullkilométeres, bejáratós motor órájában 9,5km lett belehajtva.
Indulás dolgozni, robogóval, de előtte átöltözöm, mert 35 fok van.

Indulás után tíz perccel egy trafipaxtól megijedő barom autós álló kerékkel keresztbe csúszik előttem, elsodor engem is... Állati nagy perec, persze "könnyített" ruházatban... Robogóra jó az, nem?
A teljes bal oldalam bármelyik baleseti sebészeti szakfolyóiratban lehetne illusztráció.
Röntgen, sebmosás, orgazmus közeli élmények...
A bal bokám formailag átalakult. A teljes külső felét legyalulta az út, a belső, lágy, izületi részre ráesett a robogó... Vérömleny, stb...
De már belefér a cipőbe, ha az elején nem veszek levegőt... A mocit akkor is járatom! Kakucsra el szeretnék menni a hétvégén...

Van az úgy, hogy döcögősen indul...
Te és amikor vetted nemnézted meg a számokat
Hát tényleg magam alatt vagyok,végre itt van ez a tök jó motor,most meg megint semmi belőle.
Már a tököm televan az egésszel,ennyi keresés motormegnézés után megtalálom azt ami minden szinten nekem megfelelő,erre még ebben sincs szerencsém.
Ők is ezt szeretnék elintézni,remélem sikerül nekik és mehetek érte.
Bazz végre megvan egy zsir motor, most meg ezzel faszozás van?
Nem irigyellek.

Haveer, semmi közöm hozzá, de ez nagyon-nagyon szar érzés és q...a szar állapot! Tényleg sajnálatos!
Remélem, minél hamarabb megoldódik!
Anno, mikor vettem a CBF250-esem, az okmányirodában (Komárom) lazán CBR250-et írtak a forgalmiba. Az eredetvizsgán bukott ki. A Komáromi Honda órákig verte az asztalt, hogy ez így kurvára nem jó stb...
A nyolcosztályos ribanc meg rángatta a vállát, a vége az lett, hogy újra okmányiroda, új törzskönyv, új forgalmi, új illeték stb.
Óriási jó fejek voltak a Komáromi Hondások, hogy benyelték a pluszköltségeket, azóta is hálával tartozom nekik, cserébe vettem náluk egy bőrkesztyűt, de még azt is kedvezménnyel adták ide...
Vissza kellett vinni a mocit a srácoknak sajnos.
Ma vittem eredetiségvizsgára és a motorszám,vázszám nem stimmelt.
Teljesen külömbözik a tulajdonilap és törzskönyvön szereplő motorszámmal a blokkon szereplő szám.
És a lényeg itt kezdődik,amikor 2005.10-hó elején a tulaja vette a motort 0-km esen a számlán a most blokkon szereplő szám volt.
De vétel után 2 héttel késöbb kiállított tulajdonilapon és törzskönyvön egy teljesen más szám látható.
Tehát bent az okmányirodában egy másik motorszámot írtak rá neki,és így nem lehet vele menni mert a rendőr elkobozzák a mocit,mivel nem tudom számlával bebizonyítani hogy miért is van benne másik motorszám.
Most visszavitték a motort és intézik hogy ez a nagy hiba orvosólva legyen,mert nem ők tehetnek erről hanem egy alkalmazott a hivatalban.
Remélem hamar mególdják ezt a problémát mert nagyon jó motor,azt mondta a tulaja hogy szól ha kész lesz,márha mególdható a dolog,mert nem egyszerű,ma részletesen taglalták számomra az irodában.
Sajnos nem megy túl hamar a dolog és addig moci nélkül vagyok.
Teljesen magam alatt vagyok,olyan jó volt ez a gép.
Remélem még tudok vele majd menni,mert ha meg lehet óldani akkor újra mennék érte,hacsak nem kapok egy jobb ajánlatot és egy jobb motort.
Bár eddig ez volt a legjobb az össze között amit megnéztem.
szívműtéten van...váltóban eltört valami seb. léptető villa baszás és ahoz blokkot kell bontani,pedig csak egy 3e ft-os alkatrész
Nah ilyen lett a délelötti/délutáni alkotás!
Köszi a segitséget!
Még valahol csak kifuj de az már a kipuff lesz valszeg, mert csak 1-1 rugo tartja a 2-2 helyett.
te géped rendben van?
mi történt?
De sajnos van.
csá ,de ügye nem vami probléma van?
csavarhúzóval..vavval csináljon pár lyukat még rá
Hát ez mi, nekem azt mondták hogy melegben nem érdemes mérni karburátoros gépet! Na a jövő héten én is benézek a Csabihoz.
Nem pozsdál az oxidálodik..
ha nnéhányször felfujom 3-4 vagy akár 5 bar-al és leengedem aztán ezt 3x 4x megcsinálom nem állhat helyre vagy ez hülyeség ?
köszi a tanácsokat de szarban vagyok mert


1.nagyon nehezen jön le a peremről a gumi
2.a helyi gumis egy paraszt csak a trabantot tudja átgumizni
3. alufelni lehet nem roizsdál

amugy meg ha simán tényleg valami sziloplasztot vagy fbst benyomok az is jolehet nem?
nameg sokáig jóvolt és egyszercsak nyehehee... kurvaszáját