Értelek én,csak azért mondtam a 130-at hogy ott még ne pörögjön túlzottan,ha annyival szeretnék menni.
Mivel gyári áttétellel ment 205-öt (16/38),így azért gondoltam hogy (14/38) is jó lenne hozzá ha akkora lenne az utazó.
Az már más kérdés hogy nem lehet rajt sokáig bírni a szél végett.
Főleg amit most vettem ruhát hozzá mát 110-nél is olyan rajta mintha egy vitorla lenne rám szerelve,húz le róla rendesen,jó erősen kell szórítani a kormányt ami eléggé fárasztó.
Nem varjálok én túl sokat,de cserés lenne így is az első,hátsó meg a lánc is,mondom akkor kipróbálom ezzel hogyan szólna.
Azt ha nem válik be akkor lesz rá egy nagyobb első.
Simán lehet tartósan 130-al menni vele, akár krosszsisakban is Mondjuk ha nem akarsz másnapra 67,5%-os halláskárosodott lenni, füldugó használata erősen ajánlott
HancsákG! Nekem gyárilag 16 vagy 16 /42-es(enduro) 1be 2be gázra jön a többire meg ott egy kis kuplung de amúgy is sárvédőkarc pova.-....Te 130at tartósan a büdös életbe nem fogsz menni azon a motoron hacsak nem teszel rá akkora plexit mint néhány Táposemzén van errefele az öregpapáknak de nem hiszem hogy a powerpartsban találni olyat A viccet félretéve lefúúú a szél...Szerintem is sokat variálsz egy kicsit.
Hi All!
Jövő hétvégén érkezik 2 db KTM az óceán túlpartjáról. Egy barátom hozza haza a vasait.
Nem érdekel valakit egy 450-es, és egy 560-as? Természetesen jóárasítva!
Én azért szerettem volna mind a kettőt mert lassan cserélni kellett volna őket.
De a még jelenlegi gazdival beszéltem és mondta hogy van hozzá új gyári hátsó és új lánc is.
Így mégjobb mert elsőt kell csak cserénem rajta 16-os helyett 14-est próbálok majd rá.
Valahogy megszoktam már az RC-n meg az RXV-n is azért gondolkodtam rajta,azokon jót tett a nagyobb áttátelezés.
De tény és való hogy még a moci a kanyarban sincs.
Valahogy azért tetszett mert alacsony fordulaton is marha jó kajak volt ha meg odarántottam neki megindult mint állat,előzésnél nem kellett váltogatni akár 60-ról sem.
Nekem ez tök bejön,tudom nem mindenki érdekel az ilyesmi.
Még fogyasztás szempontjából is talán kedvezöbb,mivel szerpentines utaknál sem kell annyit váltogatni.
Nem értem miért kell 60-al gurulni 5.-ik fokozatban?
Te KTM-et vettél ember, nem choppert!
Szerintem ne variáld túl, van még itthon pár lánckerekem láncom is akad, ha valahol összefutunk, és kitaláljuk a neked kedvező áttételt!
De mindez csupán elmélet egyenlőre, mert a vas még numerikus gondokkal küzd...
Szóval szerintem ha meglesz, akkor gyakorlatban megoldjuk, ne elméletben okoskodjunk!
Mivel gyári áttétellel ment 205-öt (16/38),így azért gondoltam hogy (14/38) is jó lenne hozzá ha akkora lenne az utazó.
Az már más kérdés hogy nem lehet rajt sokáig bírni a szél végett.
Főleg amit most vettem ruhát hozzá mát 110-nél is olyan rajta mintha egy vitorla lenne rám szerelve,húz le róla rendesen,jó erősen kell szórítani a kormányt ami eléggé fárasztó.
Nem varjálok én túl sokat,de cserés lenne így is az első,hátsó meg a lánc is,mondom akkor kipróbálom ezzel hogyan szólna.
Azt ha nem válik be akkor lesz rá egy nagyobb első.