Nem akarok senkit elkeseríteni de eszéltünk a Motomax-os fickóval a hétvégi Supermoto nap hogy is lesz, azt mondta hogy délelött 1x20 percet déluán 2x 20 percet lehet menni a pályán . Ezért Borsatya és én úgy döntöttünk hogy inkább a Rábaringre megyünk mert ott is lesz motoros rendezvény, a pálya le van foglalva péntektől vasárnapig, mindenkit szeretettel vár az Egumotors.
most ez van fent 525-ön....bírja ( ez a szett 36-37 pénz és elmegy 5-6000-ret enduróba...jó addig ráfújok még 20 ezerért sprayt kb.)
de szükségállapot volt nekem is ez a lánc (22 forint) mert erősebbet használok/nék szívem szerint egy kompozit hátsó lánckerékkel ...de karácsony környéke volt és ehhez jutottam hozzá aznap .....volt most benne 2 hónap betegállomány kitörött a lábam de még fent van a lovon...ja és idén elkobozva sem volt még a motorom
ez vékonyított x gyűrűs supermotóra ...de hozzáteszem működik
mondjuk a napi használattól biztos jobbna fog nyúlni mint nekem...mivel én nem minden nap edzek
de szerintem bírni fogja elég jól neked is
erre gondoltál igaz?
Köszi. Asszem ez lesz a nyerő. Nekem nincsenek versenyzői ambícióim, de azt nagyon utáltam mikor kanyaronként kellett láncfeszességet állítanom. Szóval akkor bírni fogja a 4STROKE Powert (~60LE)? Patent vagy nittel szemes?
nekem olyan van rajta...február óta csak 2 szer kellett állítani rajta....pedig van rajta egy "kis" tuning...és versenyzem is...
szóval bátran merem ajánlani a bringádra
Szerintetek a D.I.D 520 ERT2 - 118 Gold lánc elég erős lehet? Versenycélokra ajánlják, de 125-250 ccm-ig (az én motorom cirka annyi LE mint egy 250 versenykrossz)!
Cz már volt és azt nagyon ette, de az nem volt erősített kivitel (de akkor ezek szerint az sem elég erős 60 LE környékére). Regina van most (ami szerintem nagyon jó), csak drága. A BULL láncok szerintetek milyenek? Akkor nem kell szerintetek O gyűrű?
amit a berged nem tép el az már cetkaláncból is majd húszezer( de azt is nyújtja a berg) ...olcsóbb belőlük az a tiédre szar mert hamar nyúlik esetleg el is szakadhat meg kikészíti a lánckerekeidet is és azok is drágák
annyi pénzért meg már veheted a DID-et is és az legalább nem annyira pénzkidobás
de ha nagyon tele vagy akkor veheted az olcsóbbat és azt bírod cserélni többször
Husaberg fórumon páran CZ-t használnak. Elmondásuk alapján nagyon jó és 12 környékén tud szerezni vagy hozni az egyik srác (Gabesz)
O-gyűrü: -10% power.., de ha nem ennyi akkoris..
A DID-nek(japán) van 520-as erősített láncca (520HS) 114 és 120 tagu 10600.-ill 11300.-ért, valamint 520V (ez "0" gyűrűs) 104 tagu 16500.- és 520VX (ez "X" gyűrűs) 104-120 tagu 16500.- - 18900.-ig ezek 40 LE-ig ajánlottak, ezen felül van még 520VM, ami szintén "X" gyűrűs, de ez már 75 LE-ig ajánlott, de ezek már 22500.-tól indulnak.
Haj! Tudna nekem valaki jó 520-as erősített láncot ajánlani (nem akarok 20.000 ért) A CZ láncok milyenek? Nekem ami volt az nagyon nyúlt. Vagy abbólk az erősített kivitel az fasza? Nem tudja valaki véletlen, hogy terepen gáz az O gyűrűs lánc vagy mindegy? Csak mert a crossláncok (ha minden igaz) nem O gyűrűsek. Köszi a segítséget!
Hát igen,nem sejtettem hogy ennyire nehéz ügy lesz.
Azt hittük hogy az eredeti számlán(2005.10-hó) kiállított jó motorszámmal simán levizsgáztatják,mert ugye most is az a szám van a motorban.
De tévedtünk sajnálatos módon,mindegy remélhetőleg sikerül rendberakni a dolgokat.
Kár, hogy nem a supermoto napot választottátok!
Nektek nagyon is ott lenne a helyetek!