az olajat szűröstől érdemes 5-6 óránként lehajitani....a szezonvégén 60-70 üzemóránál érdemes szeleprugókat és szelepeket cserélni...a dugó elvileg 2 szezont is kibir ha nem eteted meg homokkal....
tiszta légszűrő,az olaj és sok gondoskodás a lelke....
Ha meg supermotot akarsz belöle faragni akkor ráköltheted akár mégegyszer az egész RMZ árát a modifikáciokra.....a határ a csillagos ég
Hallo Mesterek és ifju padavan tanitványok! Segijjetek nekem.
Olyan bajom van nekem hogy a 2 leömlö közt van egy ilyen valami (nevezzük bigyonak) nemtom mi ez, felmegy egészen a vázba vezet bele, de hogy milyen szerepet tölt be nemtom, vagy olaj vagy viz vagy akármi.
Lényeg...ez itt log ami a képen van, a két leömlö fogja oda naggyábol, de még vmi más is tuti. De mi? Ott kotyog mint a szemét, és mellett kifuj, csattog. Hogy lehetne ezt orvosolni?
Alapbol csak lánc szettet akartam volna cserélni, de jobban belemerültem Meg lefestetem a felnit is fele narancs fele feketére.
Valaki pliz segitsen. Jah ktm lc4 2005 lenne a donor.
tudom hogy 4T azért is írtam
a 8 órát dugóra hallottam vagy olvastam nem tudom hogy mi igaz ebből nekem azt mondták hogy akár 10 évet is elmegy a Husky rendes szervizelés mellett
Helló mindenki
rmz 250 en mikor kel olajat cserélni nemtudjátok mert hallotam 1-2 érdekes hírt vagy csak a haverok akarnak átbaszni jah és mikor kel dugót kb én úgy gondoltam 1 szezon 1 dugó de mondjátok ah nem íígy van
már pécsröl visszakaptam , változatlanul
most bevittem a győri husqvarna kisgép boltba azt mondta a Jani hogy elviszi neki valaki pápára és meglátja hogy mit tehet ,de még nem hívott
nem tudom mi lesz és mikor
de már bejárattam
.....lassulsz
Búcsúzom,Jó éjt mindenkinek!