Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is én is én is

.....lassulsz


Búcsúzom,Jó éjt mindenkinek!
Miért, a 125 nem jó már sztem pont tök életes motorozgatni
válacoltam
ami jó azt mindig drágán mérik...én nekem is a 250 4T pont tökéj lenne...igy marad a 144SX vagyis jövő évtől 150SX...
ja 2004től ez az ára a nagy fordulatú 250 4t-nek, a 450-nek meg a kézleszakitás, monnyuk ott keveseknél koppan le a gázkar....
Talán egy kurta kis körözés belefér a 7en
Az nekem is van csak nincs rá kedv a tárcámban ......húúúú micsoda üléspozicijóóó
ezt sem tudtam.. .de nem csak a 2004es szériáknál,azok voltak hajlamosok egy hangyányit állandóan túlmelegedni
Szia!

Lesz a héten motozás?

Nekem mégis bekell lépnem szerdán melózni, csütörtökön pedig irány Fehérvár fodrász, úgyhogy ennyit a szabad napjaimról.
persze,de onnan lehet nagyott esni



amúgy még félig sincs kész,van még egy pár perverz ötlet.....
40-50-nél érdemes dugót cserélni mert hajlamos a repedésre a kis RMZé duggantyú....amúgy minden igaz amit Lacibácsi mondott
De ti már majdnem elértétek a csillagos eget
Olvass vissza!Már 2szer is berakták,te vagy a harmadik.
megérkezett az új Danuvia!:).bővebb infók itt:
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/esemeny/danuviauj/
plusz adj hozzá még 30 %ot..úgy reális.....

ez sajnos nem a jó öreg karbis R6 kategória
köszi szépen most már végre van valami fogalmam h meniybe kerül a fentartása
az olajat szűröstől érdemes 5-6 óránként lehajitani....a szezonvégén 60-70 üzemóránál érdemes szeleprugókat és szelepeket cserélni...a dugó elvileg 2 szezont is kibir ha nem eteted meg homokkal....

tiszta légszűrő,az olaj és sok gondoskodás a lelke....

Ha meg supermotot akarsz belöle faragni akkor ráköltheted akár mégegyszer az egész RMZ árát a modifikáciokra.....a határ a csillagos ég
Hallo Mesterek és ifju padavan tanitványok! Segijjetek nekem.
Olyan bajom van nekem hogy a 2 leömlö közt van egy ilyen valami (nevezzük bigyonak) nemtom mi ez, felmegy egészen a vázba vezet bele, de hogy milyen szerepet tölt be nemtom, vagy olaj vagy viz vagy akármi.
Lényeg...ez itt log ami a képen van, a két leömlö fogja oda naggyábol, de még vmi más is tuti. De mi? Ott kotyog mint a szemét, és mellett kifuj, csattog. Hogy lehetne ezt orvosolni?
Alapbol csak lánc szettet akartam volna cserélni, de jobban belemerültem Meg lefestetem a felnit is fele narancs fele feketére.
Valaki pliz segitsen. Jah ktm lc4 2005 lenne a donor.
aha és neked meniyre vált be a géped
tudom hogy 4T azért is írtam
a 8 órát dugóra hallottam vagy olvastam nem tudom hogy mi igaz ebből nekem azt mondták hogy akár 10 évet is elmegy a Husky rendes szervizelés mellett
rmz 250 az 4 ütem!
énis hasonókat halotam én 6 órás olajcserét hallotam!
csak nemtudom h meniyre igaz :( ezek szerint nagyon is!
hali
olajat tényleg sűrűn kell cserélni.A dugó meg nagyban fűgg a használattól.(én 8 órás cserét is hallottam már)


4T
Én is járatgatnám már a Yamit nagyon, de sajna ez jövő év elejére marad.
Helló mindenki
rmz 250 en mikor kel olajat cserélni nemtudjátok mert hallotam 1-2 érdekes hírt vagy csak a haverok akarnak átbaszni jah és mikor kel dugót kb én úgy gondoltam 1 szezon 1 dugó de mondjátok ah nem íígy van
már pécsröl visszakaptam , változatlanul
most bevittem a győri husqvarna kisgép boltba azt mondta a Jani hogy elviszi neki valaki pápára és meglátja hogy mit tehet ,de még nem hívott
nem tudom mi lesz és mikor
de már bejárattam