Annak annyi a szépséghibája, hogy régebb óta áll és a hőmérséklet ingadozástól picit bevan repedezve az oldalfala. De ettől eltekintve szerkezetileg más baja nincs. Ezen ok miatt 10e
Csak SMJ-t olvasok.MAx ugrik a sved arany, de akkor meg kell allnia annyinal.DRz-t lenyomna az tutti, csak biztos dragabb lenne a fenntartasa, de hat vmit vmiert:)
Motorrevu tesztben a 4.5-re azt irtak, hogy nevlegesen 52LE.Talan fotengelyen talan van ra esely, de nem hinnem.Nem is lesz rossz, ha valoban 1.5 millio korul lesz az ara es Ohlinsel jon ki.
Te voltal az aki belinkelte ezt SMJ.com-ra is?
gyujtás kapcsoló nincsen. a beszereléséről nem tudok nyilatkozni. kereket kell cserélned, első féktárcsát, ahhoz való adapterrel, a rúgózással lehet gondok lesznek, ha komolyabban szeretnél SMezni.
Heló mindenkinek Lenne 1 problémám! Menyire bonyulult 1 rm-z 250 átalakitása supermotóvá? Van nekem 1 tervem amibe veszek 250 rm-z t és a cross gumikat a havernál hagyom deközbe a supermotóként használom a városba ez menyire kivitelezhető? pl nem kel felfügesztést cserélne vagy csak álítani kell? +1 (szőke nős kérdés) Van e gyújtáskapcsoló rmz-250 en? és ha nincs menyire bonyulult beszerelni? ha valaki tud segiteni 1 pár mondatba az pls vegyen fel msn re előre is köszönöm!
Jah lehet hogy 2001 es a pálya nem tudom