Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem sokkal kevesebb..
Nem drágább mint nekem lett volna az RXV-re,400E Ft-ért volt a MilleMotorsnál fent kirakva,azt hittem eldobom magamat.
Kilóharmincért jutottam hozzá. Ujonnan, viszont méregdrága, lesemerem írni
Használtan vettem, relatív jó áron, és pénzügyi okok miatt hasonló áron meg is kellett válnom tőle
Neked az akrapovic mennyi volt rá?
Lehet nem csak azért..
Jó lenne kimenni de sajna most nem sok a szabad időm rá!
Meg oda úgy szeretnék majd eljutni hogy mocival megyek.
Remélhetőleg már az új Supermotommal.
Sziasztok.Látom megy it a MAICOS téma...Én beszéltem a tulajával sokan hivogatták elsö kérdés van-e alkatrész beszerzési hely hozzá(2.meg milyen gyártmány...)nemlehet ám rossz motor csak nálunk nem ismerik.Feltünö hát persze mivel kevés van belöle(de mivel visszaviték németbe azt az 1et lehet 1sincs ) Amugy ez a feltünösködés dolog nembiztos ám....Lehet hogy ez tetszet neki csak ugye ez a fránya ritkaság nem éppen váli az elönyére,azmeg hogy berget akart helyette..persze mert ahoz kap alkatrészt itthon...
Jövő héten ha minden igaz a 11.-ei Kakucs napon kint leszünk, lesz race meg minden
Egyelőre nem lesz semmi, csak mivel nem saját keresetből lett a Berg, szeretném ha visszakerülne a pénznek legalább 1 része ahhoz, aki nélkül nem lehetett volna Berg..
És mit szeretnél helyette?
2002es, de 2003ban lett 0km-el forgalomba helyezve. Volt 1 blokk felújítás, azóta 50 üó fele jár. 2 éve volt felújítva azt hiszem, lehet 3. Az utóbbi 3 évben nagyon kevesett futott
Milyen évjáratú?
Mennyi üzemóra van benne?
1M környéke alulról. Vannak rajta extrák, így azok függvényében változhat az ár.
Mennyiért árulod a Husaberget?
valszeg igen, csak fogtam és copyzta, nehogy baj legyen
REPAIR MANUAL nem?
Szervízkönyv meg Repait Manual mi
Meg a pályán lehet hogy agyon vernéd egy nem ennyire erős géppel mert 5x kezelhetöbb nála a másik.
Köszönöm neked is,próbáltam ma felhívni a szalont pesten de sajna nem voltak elérhetők.
Jó lenne hozzájutnom egy ilyen géphez is,az FS650C 2milla most újonnan műszaival.
aki ilyet vesz, az nem tud és nem is szeretne tudni motorozni. ő azt akarja, ha kimegy a pályára mindenki őt nézze, vagyis a motorját. egy ilyen motorral ez könnyen elérhető. kb ennyi lehet ennek a motornak a pszichológiája. ugyanis valljuk be. ha látnánk egyet, azért csak megnéznénk mi is. így lehet egy egyszerű, de ritka motorral a társaság központjába kerülni.
Már látom, hogy válaszoltak, de egy kicsit beleszólok én is.
Szerintem megbízható motorok, de a szervízintervallumokat (15 üzemóra, vagy 1000km, ami nálam kb.800, mert kisebb kerékkel is fut nyáron és ott elég sokat csal az óra). Ha a Promotóban szervízelték, és itt nem az olajcserékre gondolok, hanem 50 üzemóránkéntira, akkor biztos hogy minedent megkapott amire szüksége volt. Ha értessz hozzá meg tehetséged és időd is van, akkor a szervízkönyvből meg a Repait Manualból otthon is orvosolhatsz mindent, de nekem ilyenekre nincs időm, úgyhogy viszem a Budaörsi útra.
Szerintem kurva jó motorok. Eddig semmi bajom nem volt vele, a vízpumpa szimmeringje egy kicsit gyenge lábakon áll és ott fújja az olajat, de az szinte semmi. Olaj víz legyen benne és akkor nem lesz baja. Az enyém 2006-os átvételű (de raktárról jött 2005-ös modell) FE 550 Force. Imádom. Nagyon buta . Ha gondos gazda vagy, akkor hű és megbízható paripa. Kérdezd meg a Hooligant, hogy ő mit hallott, az egyik haverjának 650-es motoja van, mint a képen.
Na egy szónak is 100 a vége, én haza beszélek, de szerintem nagyon fasza motorok a Bergek!

4 Stroke Force Forever
Maico-ról sok jót nem hallottam
Konkrétan az amelyiket behozták külföldről, alig pár km lett bele téve, de nem ment, olyan áttételezéssel amivel 2kiló felett a végsebesség..
Láttam a motort, hát.. Az ülés meg a tank hagyott némi kivánnivalót magaután.
Szóval ott állt a motor szinte 0 km-el működésképtelenül a HusaberG kereskedésben.. Sztetek a Maico-tulaj milyen motort akart?
Na még annak lehet csak szervízháttere itt nálunk!
egyszerűen nem elterjedt, kis darabszámban gyártott motorok.