Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezekből a gépekből nem igazán lehet sokat látni vagyis pontosabb leszek szinte alig vannak,még versenyeken sem.
Vajon miért?
Az viszont eléggé sok neki.
Az 500-nak mert az is van belőle 111kg.
Majd írok neki! Köszii!
Az XT660X ugyanazt a blokkot bírtokolja mint nekem az MT-03.
Namost az 140átlag sebességet simán bírja de te már nem fogod magadat jól érezni rajta a nagy szél végett.
160-165km a végsebességük ezeknek a gépeknek,és eléggé rugalmas mocik nem lajhárok.5-ben 80km/h gázra simán jól húz,pillanatok alatt 110-120 lehetsz vele.
a 8km az oda-vissza és persze jól nézzen ki, sportos legyen!
130kg a hivatalos honlapon.
valamiért nem működik a mail. így itt leírom: raptordob@fibermail.hu
Köszi szépen!
Esetleg van még vmi alternatíva a túramotorn kívül ami kibír hazáig 8km földutat?
Igen én is ezt tudtam róla meg 103kg.
Mi lehet ebben a jó,ki tudja azt használni,amikor a CR500-ra is azt mondják hogy eszméletlen akkor ez milyen lehet.
Kb mint egy versenyre felkészített 650 4T megközelítőleg azokból is azt a 80LE ki lehet hozni,na de hová kell ez?
Mert közútra nem hinném,vagy talán sehová.
egyik SM sem szélvédett
Létezik olyan supermoto ami jól néz ki és szélvédett? Az tény, h gsxr750-el jobb 250-el menni min pl.: z750-el 180-at!
De nekem fontos, h supermoto legyen és mivel kevés rutinom van így azt hiszem jó az xt660, azt mondják könnyen kezelhető meg tényleg megbízható!
120-al kényelmes vele az utazás? Mennyivel ajánlatos ezzel menni, mennyi végsebessége?
82le/88Nm csak hát ugye 2T
Én ismerem az adatait 685cm3 2T fenevad,valami elképesztő adatokkal.
De inkább nem írom le mert valaki még megszól érte.
még ma átküldöm.
Igazad van elírtam SXV szerettem volna!
roftop!

Nem nagyon vágom ezt a fórumot, majd idővel megtanulom, 1 órája regisztráltam!
Itt van az email címem: spyduck@freemail.hu el tudnád küldeni rá?
Ja meg a másik nagy bajom, h erdő közepén lakok és nagyon lassú a netem
elnézést őt nemismerem, de akkor ránézek!


Maico 685
SXV550
ezek nem szélvédett motorok. 120 környékén már nagyon kapaszkodni kell a kormányba. és az hosszú távon nem pihentető.
Még ezekhez sorólnám az RXV550-et!
Azért az iszonyat ütős gép az nem az LC4 hanem ami neked van az SMC660.
Jaja
ha egy brutális utcai supermotot, akkor 660SMC (lc4).....ha egy gyilkos supermotot, akkor Husaberg FS 650e