Hííjny.Az nem jó.Ez a veszély engem nem fenyeget(nagy seb)
Viszont a pályán volt egy jobb-bal(visszafelé a depó előtt nem sokkal),ahol feldobta az elejét,ha téptem neki.Na ilyet még nem éreztem.Először jól megijesztett,aztán megtetszett.Ott jót lehetett volna fotózni
Zén nyakamban is lógott csont,hogy legalább a kutya játsszon velem
Rooftop,faxa lett a beszámoló .Titkon újságírói vénád is van
Bár itt-ott belejavítanék..
"ráadásul ismét rám telepedett a rendezvény súlya, ideges voltam. Míg mások az igazak álmát aludták, én a telihold fényében a pályán róttam a köröket gyalogosan."
Mi tudjuk mi telepedett rád/beléd
Sztem van aki felveszi.Már aki tudja.Van olyan cimbim,aki 0.75 lóerős robogóval is kerekel.Bár ott többet segít talán a saját tömeg...
Valaki panaszkodott itt,hogy a DRZ-je 2-ben még gázra kiáll,de 160-nál már kifullad.Szegény
Sajnos, amikor kínáltak itt egyet, akkor addig tanakodtam, hogy elvitték. De a kismotor most így is jobb, mint én. De ha hallottok eladó Mikunit, szóljatok :-)
Miért nem lehet 4-ben kerékrekapni?
Én csak azért gondoltam mert ilyen erő mellett olyan biztosnak tünt.
Bocs ha tévedtem,nem leszólni akartam a mocit.
Felsoroltál elég sok mindent rajta,köszi szépen!
De az hogy 2ben veszi fel az elejét azért eléggé kevésnek tűnik a mocidtól.
Annak 4ben is fel kell vennie.
Csavarok lazulása, elhagyás (kipuff rögzítő, első teleszkópot takaró műanyag elemet rögzítő). Az enyémnek ferde volt egy kicsit a kormánya, az előző tulaj feküdt vele egyet, látszik a kormányvédőn, ez biztosan ezért volt. Fékbetétek, gumik gyakran - OK, ez természetes. A légszűrőt már másodszor takarítom - még ez is OK, bár csak városban járok vele, nem tudom, miért ilyen mocskos örökké. Olajoznom kellett a támaszt és a hátsó lábtartókat, az ülést rögzítő bowden gyakran kiugrik a helyéből. Teleszkópot légteleníteni mindig lehet.
Nem nagy dolgok, több is természetes kopás, de mindig lehet babrálni valamit vele. Az olajszintet viszont nagyon figyelni kell.
De mindenért kárpótol az, ahogy kettesben felveszi az elejét, mióta SMLaca mester kitanított.
Viszont a pályán volt egy jobb-bal(visszafelé a depó előtt nem sokkal),ahol feldobta az elejét,ha téptem neki.Na ilyet még nem éreztem.Először jól megijesztett,aztán megtetszett.Ott jót lehetett volna fotózni
Mi a gond a gumikkal amit vettél?
Ha megjövök,mindenki elhúz?
Szóljatok rám,akkor nem írkálok,csak olvasok
Rooftop,faxa lett a beszámoló .Titkon újságírói vénád is van
Bár itt-ott belejavítanék..
"ráadásul ismét rám telepedett a rendezvény súlya, ideges voltam. Míg mások az igazak álmát aludták, én a telihold fényében a pályán róttam a köröket gyalogosan."
Mi tudjuk mi telepedett rád/beléd
Na te meg ott hozd a söröm!
Valaki panaszkodott itt,hogy a DRZ-je 2-ben még gázra kiáll,de 160-nál már kifullad.Szegény
Mit csórelsz ott,mi?Öccssköss!
Én csak azért gondoltam mert ilyen erő mellett olyan biztosnak tünt.
Bocs ha tévedtem,nem leszólni akartam a mocit.
De az hogy 2ben veszi fel az elejét azért eléggé kevésnek tűnik a mocidtól.
Annak 4ben is fel kell vennie.
Én inkább nem sorolom fel hogy mi minden történt már a motorommal mert akkor sose adom el...
Amúgy még ennél is sokkal jobban kárpótolna, ha nem az a buta Mikuni karbi lenne a gépeden!
FCR izdabeszt!
Nem nagy dolgok, több is természetes kopás, de mindig lehet babrálni valamit vele. Az olajszintet viszont nagyon figyelni kell.
De mindenért kárpótol az, ahogy kettesben felveszi az elejét, mióta SMLaca mester kitanított.