Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a 421-es
FSC-n szélesebb a hátsó felni. És a slick azon feszül rendesen.
Haverom a sisakot használja
Ehez nem értek,mi is ott a külömbség a keréknél?
Ja, de FSC-n 5 colos a felni, slickel jön ki, a km óra pedig annyira nem kell
A sztender helyett meg kell keresni vmi egyebet
Ne sajnáld én sem teszem, a mostani nem olyan szép de jobban bejön És nem kell annyira vigyázni rá
Igen de +km óra,meg sztendert,hát fenetudja.
Ha egyszer ugyanaz a két moci akkor legalább az E-n alapból rajta van minden.
FSC-t kell venni lámpaszettel!
Kár,pedig igazán szép motor!
Sajnos ez már a múlt!
Akkor az még jobb mert nem kell hozzá megvenni +ba azokat a dolgokat.
Tudom hogy arra gondoltál. Viszont még nem kaptam választ hogy megszervezed-e a júli 5-6.-i rendezvényt? Nem kell sok mindent csinálni a pálya le van kötve és ki van fizetve csak az azon kívüli eseményeket kéne rendezni de azt szerintem jobban tudnád mint én!
FSE-n 4.25 a felni + Pilot sport
Elvileg az FSE az 1 FSC, csak van rajta szt ender + világítás
Egy kérdés az FS650E és FS650C között a külömbség csak annyi hogy a C-ben ki vannak véve a fojtások meg nincs lámpa,km-óra,index?
Hú de gyönyörű a gép!
jók is az öreg orgona gyáros termékei! én most csak a testmagasság/motor méret arányra gondoltam!
Volt már nekem ilyen de visszahúzott a szívem a Hangvillához!
igen-igen!
gorazs-al kellene cserélnünk és úgy lenne mind2őnknek arányos a moci!
paramétereiben tényleg nagyobb mint egy berg. én meg kicsi vagyok és mégjobban látszik.ennyi a történet.
há mé?
Ne add semmi képpen részletre a mocit (vagy vegyen fel a vevő szabadfelhasználásút és inkább tartozzon a banknak) ismerős adta ismerősnek és nem fizetett, és speciel én is jártam így . Ha meg megmarad akkor neked az nem gond csak a faterodnak!
A WR is üzemórás
Lala?