Dehogynem lehet kevesebb! Gondolj bele aszfalton, hogy szétlehet üvegelni 1 motort. Egy SXV-nél kétlem, hogy km-ben adják meg az olajcsé intervallumát.. Enduróba lehet belefér, hiszem messze nincs annyit üvegen a gép, de aszfalton..
Sztem
Hát azt még nem próbáltam, de bringáscipőmben tudok sétálni, pedig annak semennyit sem hajlik a talpa meg van a közepén egy kiálló fémdarab, ami töri a kavicsokat a lábad alatt kicsit hangos ugyan, meg csempén nem ajánlatos mászkálni benne, de azért lehet
Mi a baj az ötös kazánlemezzel? Én simán tudok gyalogolni az azzal megreősített csizmámban is maximum néha utána kell húzkodni a csavaroknak mert ahogy hajlik a talp, kilazulhatnak.
Vibram talppal kapcsoltatban. Van egy Gaerne Cypher krosszcsizmám. SMLaca tanácsolta, hogy ezt vegyem, szeretem is nagyon, de hát a lemez, amit 5E Ft-ért csináltattunk a talpára, hamar lekopott. (Nem is beszélve arról, hogy a mester a sarokra fordítva tette fel a lemezt.) Egy darabig meg is voltam győződve, hogy én vagyok a balf*sz, mert túl sokat tettem le, de Borsatya a MotaGo-n állandóan lent tartotta az övét.
Na most kigondoltuk rooftop főszervező úrral, hogy kéne egy-egy Vibram nekünk. De hát 12E a talp, 19 a koptatóval. Kb. 5E Ft. a felszerelése a cipésznél, és még postaköltség is van, mert a cipész Nagymaroson van.
Tényleg ennyibe kerülne? Mert ez szinte egy másik csizma ára. Ti hogyan oldjátok meg ezt a kérdést? Honnan van anyag, hogyan vágatjátok ki? Elsősorban "vevős" megoldások érdekelnek, én nem járkálok műhelyekben, nincsenek "szaki" ismerőseim, akik összefusizzák ezt nekem.
Ötös kazánlemez nem érdekel , képesnek kell lennem gyalogolni is benne egy keveset.
Amikor tavaly ősszel elmentem kismotort venni, kipróbáltam egy SXV-t. Nem kell nagy dologra gondolni, mentem egy egyszerűt vele az utcában. Tetszett, hajlottam is volna rá, de amikor firtattam a szerviz intervallumot eldobtam magam. Azt mondták, ha jól emlékszem, hogy 3E km, de ha nincs fojtott állapotban, akkor csak 500!
Igaz ez? Mert akkor kifordultam a boltból, hiszen fojtva egy DRZ is erősebb nála, az 500 kilométer meg vicces, ha utcán is használni akarom.
Tömören:
Ez valami lehangoló volt.A story ott kezdődött,hogy kérdeztem a gazdáját,hogy 5 v. 6 sebesség? Asszongya 4.Meg a "szerelő" is. Hát 6 lett A bal dekli össze-vissza volt hegesztgetve,először csak csepegett az olaj,de melegen majdnem folyt.Alig indult be,pedig du elvileg mentek vele.A kerekek keresztbe álltak benne,bár ezt a haver látta,én mentem vele.Kicsit kelepelt,bár állítólag ez nem szokatlan tőlük.És mégegy:olaj cseppent még a gyertyapipáról is.
Azt hittem:na ez tolni fog.Hát nem tépte le ingem gatyám.
Nem kellett győzködni a srácot,hogy ez nem az a moci ami neki kell Tudta magától.
Viszont az első fék,brembo 4dugós nyereg,brembo tárcsa.Na azt megirigyeltem... 1ujjas!
Sztem