Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogynem lehet kevesebb! Gondolj bele aszfalton, hogy szétlehet üvegelni 1 motort. Egy SXV-nél kétlem, hogy km-ben adják meg az olajcsé intervallumát.. Enduróba lehet belefér, hiszem messze nincs annyit üvegen a gép, de aszfalton..
Sztem
Elmagyaráztam neked a te véleményedet, amivel egyetértek.
akinek beállt a blokkja, maradjon csendbe...weheheheeeee
Hogy? Most ezt nem igazán értem, így korán reggel
Azt hiszem, rosszul értelmeztem, amit mondtál.
nekem szitál, ki kell ülnöm a tankra...
Az SPD egész más, mint ez a vasalt csizma (MTB-ztem évekig). Abban nem estem hanyatt, és sétálni is tudtam a legolcsóbb Shimanoban.
akinek szitála kormány kilo20 felett maradjon a seggén whehehe:)
Hát azt még nem próbáltam, de bringáscipőmben tudok sétálni, pedig annak semennyit sem hajlik a talpa meg van a közepén egy kiálló fémdarab, ami töri a kavicsokat a lábad alatt kicsit hangos ugyan, meg csempén nem ajánlatos mászkálni benne, de azért lehet
Mi a baj az ötös kazánlemezzel? Én simán tudok gyalogolni az azzal megreősített csizmámban is maximum néha utána kell húzkodni a csavaroknak mert ahogy hajlik a talp, kilazulhatnak.
Kösz, ezt fogom tenni.
Még egy kép, ez valamiért lemaradt.
ebayről10böl megúszod,asszem
Vibram talppal kapcsoltatban. Van egy Gaerne Cypher krosszcsizmám. SMLaca tanácsolta, hogy ezt vegyem, szeretem is nagyon, de hát a lemez, amit 5E Ft-ért csináltattunk a talpára, hamar lekopott. (Nem is beszélve arról, hogy a mester a sarokra fordítva tette fel a lemezt.) Egy darabig meg is voltam győződve, hogy én vagyok a balf*sz, mert túl sokat tettem le, de Borsatya a MotaGo-n állandóan lent tartotta az övét.
Na most kigondoltuk rooftop főszervező úrral, hogy kéne egy-egy Vibram nekünk. De hát 12E a talp, 19 a koptatóval. Kb. 5E Ft. a felszerelése a cipésznél, és még postaköltség is van, mert a cipész Nagymaroson van.
Tényleg ennyibe kerülne? Mert ez szinte egy másik csizma ára. Ti hogyan oldjátok meg ezt a kérdést? Honnan van anyag, hogyan vágatjátok ki? Elsősorban "vevős" megoldások érdekelnek, én nem járkálok műhelyekben, nincsenek "szaki" ismerőseim, akik összefusizzák ezt nekem.
Ötös kazánlemez nem érdekel , képesnek kell lennem gyalogolni is benne egy keveset.
Ezt nehogy elhidd!
Nekem az olajcsere 1500km-enként kellett az RXV-be.
Az SXV-nél sem lehet kevesebb.
Amikor tavaly ősszel elmentem kismotort venni, kipróbáltam egy SXV-t. Nem kell nagy dologra gondolni, mentem egy egyszerűt vele az utcában. Tetszett, hajlottam is volna rá, de amikor firtattam a szerviz intervallumot eldobtam magam. Azt mondták, ha jól emlékszem, hogy 3E km, de ha nincs fojtott állapotban, akkor csak 500!
Igaz ez? Mert akkor kifordultam a boltból, hiszen fojtva egy DRZ is erősebb nála, az 500 kilométer meg vicces, ha utcán is használni akarom.
Tömören:
Ez valami lehangoló volt.A story ott kezdődött,hogy kérdeztem a gazdáját,hogy 5 v. 6 sebesség? Asszongya 4.Meg a "szerelő" is. Hát 6 lett A bal dekli össze-vissza volt hegesztgetve,először csak csepegett az olaj,de melegen majdnem folyt.Alig indult be,pedig du elvileg mentek vele.A kerekek keresztbe álltak benne,bár ezt a haver látta,én mentem vele.Kicsit kelepelt,bár állítólag ez nem szokatlan tőlük.És mégegy:olaj cseppent még a gyertyapipáról is.
Azt hittem:na ez tolni fog.Hát nem tépte le ingem gatyám.
Nem kellett győzködni a srácot,hogy ez nem az a moci ami neki kell Tudta magától.
Viszont az első fék,brembo 4dugós nyereg,brembo tárcsa.Na azt megirigyeltem... 1ujjas!
Helló!


Csak ajánlani tudom!
Ma megvolt az első városba bemenetel nagyon komoly volt
Szia!

35
Jól néz ki!
Tudom hogy létezik csak még nem láttam élőben.
Pedig van belőle,mindjárt mutatok képet róla.
Hát ő lenne az!
Igen ezt már én is hallottam, de 2008-ból még nem láttam csak RXV-t.
Én az SXV550-et venném,de ez én vagyok.
De csak a 2008-as szériából,az állítólag még jobb lett mint a 2006 és 2007-es szériák.
Én is az SXV felé hajlok, mert terep csak ritkábban lenne.
Már csak a 450/550 között kellene döntenem. Ez lesz a legnehezebb.