Nincs mit tudom újonnan nem érdemes ilyent venni ha csak nincs pénz a párnád alatt is.
De használtan már eléggé jó áron hozzá lehet jutni.
Amit írtam is jó ár érte.
A VDB az teljesen más,más áttételezések,sokkal könnyebb,erősebb beállítások,a 450 VDB 75LE a 550 VDB 80LE.
Az teljesen versenyre felkéstitett beállításokkal jön ki,az ára 4-4.5millió forintocska.
Nagy élményben lesz részed ha egyszer kipróbálod ebben biztos lehetsz.
Főleg ha VDB-hez lenne szerencséd,azt vennék ha jobb áron adnák az 550-est,még túl drága most.
Hát azt gondolom mivel egy jóval kihegyezetebb motor mint az MT-03.
De én azt remélem hogy motorikisan,futóművileg,nem kell majd állandóan bütykölni és szervízbe hordani.
És nem lesznek apró idegesító hibái.
Szerintem teljesen más mint a 450-es ,hiába sokkal erősebb mégis kezelhetőbb,egyenletesebben adja le a teljesítményt.Sokan azt hiszik,hogy alulról gyenge de ez nagy tévedés ez az állítás csak a 450-esre igaz.Egyszer megnéztem mit megy,óra szerint 193-195,itt szabályoz le.
Ha el tudom adni hamar kelleni is fog egy szép db belőle,az olajat mennyi km-ként kell benne cserélni?
Én forgalomba használnám a pálya annyira nem érdekel.
Tudom az nekem is tetszik nagyon,de az MT-03 is tényleg jól néz ki,vagány gép!
És kellemes vezetési élményt nyújt,főleg az enyém gyári extás változat,így még jobban néz ki!
De használtan már eléggé jó áron hozzá lehet jutni.
Amit írtam is jó ár érte.
Az teljesen versenyre felkéstitett beállításokkal jön ki,az ára 4-4.5millió forintocska.
Főleg ha VDB-hez lenne szerencséd,azt vennék ha jobb áron adnák az 550-est,még túl drága most.
Bejön a bringa amúgy, tesztelném szívesen
Ha erre gondolsz azért nem mert már az volt,vagyis RXV-be,és most mást szeretnék kipróbálni.
Miért nem 550et veszel?
Én mentem SXV 450-el és 550-el is. 184et ment alattam a 450es és 193 nál tiltott az 550-es nem sokkal a híd után.
A 650-es husaberget is próbáltam már na az is über nagyon jó. Habár ugye az üzemórás
De én azt remélem hogy motorikisan,futóművileg,nem kell majd állandóan bütykölni és szervízbe hordani.
És nem lesznek apró idegesító hibái.
Nekem is szinte alapjáratról fergeteges volt.
Igaz az MT-nek 10000km-ként kell cserélni.
A lényeg nekem hogy megbítható gép legyen és ne keljen szokat szervízbe hordani.
Én forgalomba használnám a pálya annyira nem érdekel.
És kellemes vezetési élményt nyújt,főleg az enyém gyári extás változat,így még jobban néz ki!