Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor mesélj kérlek,mert én is hallottam róla 1.2 dolgot hogy milyen is.
jó gép van benne erő bőven

ha jól tudom van is most eladó itt a fórumon
Igen most Ifj,Kökényesi is az új SXV550 VDB-t vezeti,na arra mondja hogy az valami vadállat.
Az még az utcai SXV550-nél is jóval dúrvább,könnyebb sokkal,egyszer egy VDB-t szívesen kipróbálnék.
Végülis ez a versenyre való Supermotoja az Aprilianak.
Mt 03 egy elég szép kis moci, de nekem mt 01 sokkal jobban tetszik
Hát az 550-es sxv-ről tudnék mesélni,ha már nincs benne a folytás akkor nem egyszerű.
Ami nekem még nagyon tetszik a KTM SMC660 jó lenne egy ilyent beszerezni,ha az MT-03-at el tudnám adni én is beneveznék egy ilyenre,haver is valami ilyesmit akar venni akkor legalább lenne már 2db belőle!
SXV-t még nem próbáltam. Így nem is tudok róla véleményt alkotni.

Nem csak a vb-t de a magyar bajnokságot is megnyerte
Persze hogy nem ez a legfontosabb,da azért nem véletlen lett világbajnok az SXV.
Rugalmasságra is félelmetes pedig nekem csak RXV-volt.
Meggyőző az kétségtelen, de biztos hogy a supermotoban a gyorsulás és a végsebesség a legfontosabb?
Egy példa a CR500 12.1sec alatt gyorsult 186km/h-ra a verseny SXV450 8.5 alatt 173km/h-ra.
Ez azért eléggé meggyöző!
Azt még nem próbáltam de azt tudom hogy drag gyorsuláson az SXV550 a legjobb.
A rekordot ez a gép tartja,pedig volt ott Husaberg 650,KTM SX380,CR500,és mégis ez a gép tartja a 400m-es gyorsulási csúcsot!
Sziasztok!
Husaberg 650 bár tudjátok, hogy én elfogult vagyok
Ugye hogy mennyire dúrva az SXV550-es?
Sokan azt mondják hogy nem valami túl erős,biztos még nem mentek vele vagy ilyen rossz beállításokkal tesztelték!
Hát az tényleg eléggé kellemetlen lehetett,én tudom milyen érzés amikor ki van szedve a fojtás az Apriliából.
Csak a sajátomat tudom mit is ment pedig az SXV550-ra azt mondják még kajakabb,egy versenyre beállított SXV450 8.5sec alatt pörög ki 0-ról 173-ra ahol leszabályoz.
Érzésre Husaberg 650 vagy KTM 660SMC?
tök mindegy..ha hosszú áttétel van rajta akkor nem 160 a vége...simán vissza volt véve a teljesítmény oszt csókolom. Emlékszem, hogy tavaly mikor a digók hozták az sxvket kiadták rendesen az erejüket, majd letépte az 550 a karomat, de a 450 is piszkosul ment. Ennyi..magyar szervezés = szar. Olasz szervezés=fasza...majd júniusban újra nekifutunk
na,azért áttétel függő is..nekem a ktm 17/42vel 2esben éppen hogy gázra....
1esben alá kellett kuplungolni hogy kerékre jöjjön...ez azért gáz. Jó nem saját motor és kicsit gyakorlok vele lehet kettőben is feljön, de könyörgöm, a Husaberg 4.ben úgy kiáll kerékre mint a parancsolat, és az csak 1 henger és 50 LE
hát az én gépem is többet megy 160nál de azért egy v2 sxvtől többet várna az ember 5kör? akkor minek van hátul 180as gumi?
szar volt az egész. 8r ott voltam de annyian voltak hogy csak az sxv450re tudtam regelni. (Caponord meg Pegaso lett volna de az meg nem érdekel). 9kor ment az első futam én 9.30kor indultam volna, de kitalálták hogy a Hring nem való az SXVnek így csak 5 kört lehet menni rajta, ami kb 2vel kevesebb mint a többi tesztmotoré. Kérdem én akkor mi a pék faszának hozzák ki az sxv-t? Talán egy potenciális vevőnek nem azt kéne mondani hogy "nem bírja a motor"...
Ezután felmentem a pályára de a motor vissza volt fojtva kb 30-40 le-re, alig vánszorgott, célegyenes végén 160ba alig karcolt bele...na jóó mondom innentől nincs kímélet és amit szólt a gép úgy küldtem, sajna hiába...nagy csalódás volt az egész. Nem tudom miért jó üzletpolitika lefojtott motorokat odaadni a tesztelőknek, így csak csalódni fog benne
aprilia tesztnap? jó volt?
Bazdmeg legalább nem kellett sokat tolni...
Az év képe....menekülök a cbr-ek elől
következőn remélem én is ott leszek már!