Igen most Ifj,Kökényesi is az új SXV550 VDB-t vezeti,na arra mondja hogy az valami vadállat.
Az még az utcai SXV550-nél is jóval dúrvább,könnyebb sokkal,egyszer egy VDB-t szívesen kipróbálnék.
Végülis ez a versenyre való Supermotoja az Aprilianak.
Ami nekem még nagyon tetszik a KTM SMC660 jó lenne egy ilyent beszerezni,ha az MT-03-at el tudnám adni én is beneveznék egy ilyenre,haver is valami ilyesmit akar venni akkor legalább lenne már 2db belőle!
Azt még nem próbáltam de azt tudom hogy drag gyorsuláson az SXV550 a legjobb.
A rekordot ez a gép tartja,pedig volt ott Husaberg 650,KTM SX380,CR500,és mégis ez a gép tartja a 400m-es gyorsulási csúcsot!
Ugye hogy mennyire dúrva az SXV550-es?
Sokan azt mondják hogy nem valami túl erős,biztos még nem mentek vele vagy ilyen rossz beállításokkal tesztelték!
Hát az tényleg eléggé kellemetlen lehetett,én tudom milyen érzés amikor ki van szedve a fojtás az Apriliából.
Csak a sajátomat tudom mit is ment pedig az SXV550-ra azt mondják még kajakabb,egy versenyre beállított SXV450 8.5sec alatt pörög ki 0-ról 173-ra ahol leszabályoz.
tök mindegy..ha hosszú áttétel van rajta akkor nem 160 a vége...simán vissza volt véve a teljesítmény oszt csókolom. Emlékszem, hogy tavaly mikor a digók hozták az sxvket kiadták rendesen az erejüket, majd letépte az 550 a karomat, de a 450 is piszkosul ment. Ennyi..magyar szervezés = szar. Olasz szervezés=fasza...majd júniusban újra nekifutunk
1esben alá kellett kuplungolni hogy kerékre jöjjön...ez azért gáz. Jó nem saját motor és kicsit gyakorlok vele lehet kettőben is feljön, de könyörgöm, a Husaberg 4.ben úgy kiáll kerékre mint a parancsolat, és az csak 1 henger és 50 LE
szar volt az egész. 8r ott voltam de annyian voltak hogy csak az sxv450re tudtam regelni. (Caponord meg Pegaso lett volna de az meg nem érdekel). 9kor ment az első futam én 9.30kor indultam volna, de kitalálták hogy a Hring nem való az SXVnek így csak 5 kört lehet menni rajta, ami kb 2vel kevesebb mint a többi tesztmotoré. Kérdem én akkor mi a pék faszának hozzák ki az sxv-t? Talán egy potenciális vevőnek nem azt kéne mondani hogy "nem bírja a motor"...
Ezután felmentem a pályára de a motor vissza volt fojtva kb 30-40 le-re, alig vánszorgott, célegyenes végén 160ba alig karcolt bele...na jóó mondom innentől nincs kímélet és amit szólt a gép úgy küldtem, sajna hiába...nagy csalódás volt az egész. Nem tudom miért jó üzletpolitika lefojtott motorokat odaadni a tesztelőknek, így csak csalódni fog benne
ha jól tudom van is most eladó itt a fórumon
Az még az utcai SXV550-nél is jóval dúrvább,könnyebb sokkal,egyszer egy VDB-t szívesen kipróbálnék.
Végülis ez a versenyre való Supermotoja az Aprilianak.
Nem csak a vb-t de a magyar bajnokságot is megnyerte
Rugalmasságra is félelmetes pedig nekem csak RXV-volt.
Ez azért eléggé meggyöző!
A rekordot ez a gép tartja,pedig volt ott Husaberg 650,KTM SX380,CR500,és mégis ez a gép tartja a 400m-es gyorsulási csúcsot!
Husaberg 650 bár tudjátok, hogy én elfogult vagyok
Sokan azt mondják hogy nem valami túl erős,biztos még nem mentek vele vagy ilyen rossz beállításokkal tesztelték!
Csak a sajátomat tudom mit is ment pedig az SXV550-ra azt mondják még kajakabb,egy versenyre beállított SXV450 8.5sec alatt pörög ki 0-ról 173-ra ahol leszabályoz.
Ezután felmentem a pályára de a motor vissza volt fojtva kb 30-40 le-re, alig vánszorgott, célegyenes végén 160ba alig karcolt bele...na jóó mondom innentől nincs kímélet és amit szólt a gép úgy küldtem, sajna hiába...nagy csalódás volt az egész. Nem tudom miért jó üzletpolitika lefojtott motorokat odaadni a tesztelőknek, így csak csalódni fog benne