ok persze, de az azért mégiscsak egy nyomatékosabb 4t gép, az azért sokat számít. nekem volt pár éve egy cagiva w8-om(125), az is benyelte a 6ot lazán, Lacié meg 160as.
Jó, pálya/terep az más, ott bármilyen motor bármennyit meg tud zabálni, de itt most országúti menetről van/lenne szó. Egyenletes, kényelmes tempónál (90-100) nekem az EXC 5,5 körül evett!
huhúú pedig ne aggódj, hogy a 8 litert simán megeszi. az enyém is kb. annyit zabál, vagy többet, bár én nem húzom neki annyira, legalábbis a 38as lánckerékkel nem kellett. de az 50essel simán volt néha 10es is szerintem.
na ja ez jó lenne de,az nem számít mi jó a sportnak meg a versenyzőknek, csak az számít mi jó az agyagból formált folyadék tároló edénynek .---Fidel is kiszállt, az időt nem tudta uralni,a marhája
Szia,
Nehezecske is marad sajnos.
A felsoroltakon kívül még az üléstartót tudod kicserélni alumíniumra.
Nekem egyszer azt mondta egy szaki, amíg rajtad van fél kiló felesleg, ne a motoron akard visszanyerni.
Na ezen elgondolkoztam, mikor ruhástól 110 kilót mutatott a mérleg...
Még most sem látja be, hogy alkalmatlan a promoteri szerepre?
Belefáradt mindenki, hogy a fia útját egyengesse egy-egy fizetős edzéssel.
Én már tavaly mondtam, hogy Magyar, Osztrák, Cseh, Szlovák, és persze Román bajnokit kéne rendezni.
Csak hát ahhoz a fizetős helyszínekre is el kellett volna látogatni, az meg nem szimpi az öregnek!
Úgy összelehetett volna hozni, hogy a 10 futamos bajnokságból csak 4 lett volna külföldön,
állítom az utánpótlás annyira feljött volna, tele lett volna a rajtrács mindig!
Csak hát nem úgy kéne gondolkozni mint castró bátyó Cubában!
nahh, vége egy újabb 7végének. de sebaj, szanaszéjjel motoztam a seggem.
jó lenne, ha lenne off-road szakasz visontán, 7végén rágyúrtam ugyanis. kimentem a helyi cross-pályára, aztán egy fiatalabb srác egy 85ös sx-sel edzett, mondta hogy álljak be hozzá picit. én meg persze öntött-kerék, meg utcai gumákkal be is álltam, de nem volt rossz. beoktatott rendesen a srác az élesbe. meg is pereceltem - az egyik ugró full keresztbe dobott el, utána még pattogtam kicsit, meg superman-eztem (csak a földön :D ) aztán elengedtem had menjen. fasza új tükrök fel lettek avatva. na meg a fékkarom is letört, de azt nagyon szégyellem. el akartam indulni, kevés volt a gáz, lefulladt és eldőlt kb. 15 éves korom óta nem volt velem ilyen. ::D és persze egy csendes mellékutcában, végignézték kb. 5-en de legalább elvittem a drágámat szervizbe ma délben, lesz rajta fincsi 44es lánckerék hátul (a 38as után :) meg telók felújítva, meg talán a kuplungommal is tudnak kezdeni valamit, mert már eléggé odavan. jó lesz ez a visonta, már nagyon várom! egykerékhez csak annyit, hogy én is kezdek rákapni mostanság az ízére, pedig ez előtt soha nem mertem komolyabban próbálkozni. fejben dől el minden (ezt mondom azoknak, akik egy cipőben járnak velem), csak hajrá!
a kategóriákba soroláshoz meg sztem az lenne a legjobb, ha belefér úgy a napirendbe, hogy mindenki megy 1-2 ismerkedő kört a pályán (közösen akár), utána meg a futamok előtt 1-2 órával elkezdthetnénk azt, hogy megy mindenki 1-1 mért kört, aztán gyorsaság szerint beosztanánk. így leaglább mindenkinek izgaémas lenne. mert a köbcenti meg a teljesítmény tényleg nem számít, ha a tudásunk teljesen más.
bocs a szófosásért, csak megint munka után vagyok, aztán ilyenkor kijön minden... na üdv mindenkinek
Csákó!
640 lc4 tulajoktól kérdeznék vmit. (illetve azoktól,a kiknek volt már (akár 4 is...))
Próbált már vmelyikőtök súlyt csökkenteni mociján?
cross-endurósítani szeretnék egy sm-et, és le szeretnék venni minden felesleges súlyt róla. Első lámpa+kütyük kompletten mehetne. helyette rajtszám tábla. hátsó kompett idom le, esetleg maradna narancssárga műanyag, (fekete alul+lápa+index le), vagy egy cross idom hátulra. Tulképp aksit is le. marad a berúgókar. Önindító-motor?
Megoldható szerintetek?
Mit lehetne leszedni még, hogy könnyebb legyen a gép? 1 csöves akra rendszer, meg sportlégszűrő miatt így is durva a vas. 180 a vége pl. kb 58 ló. csakhát nehezecske...
Köszi a segítséget.
Csőgáz!
én soha nem tuc-tuc-öltem, sőtt a leginkább a sportra költöttem mindent. ezért sokan hülyének is néznek/néztek. de ezeket a napokat életem végéig emlegetni fogom!
Nehezecske is marad sajnos.
A felsoroltakon kívül még az üléstartót tudod kicserélni alumíniumra.
Nekem egyszer azt mondta egy szaki, amíg rajtad van fél kiló felesleg, ne a motoron akard visszanyerni.
Na ezen elgondolkoztam, mikor ruhástól 110 kilót mutatott a mérleg...
Belefáradt mindenki, hogy a fia útját egyengesse egy-egy fizetős edzéssel.
Én már tavaly mondtam, hogy Magyar, Osztrák, Cseh, Szlovák, és persze Román bajnokit kéne rendezni.
Csak hát ahhoz a fizetős helyszínekre is el kellett volna látogatni, az meg nem szimpi az öregnek!
Úgy összelehetett volna hozni, hogy a 10 futamos bajnokságból csak 4 lett volna külföldön,
állítom az utánpótlás annyira feljött volna, tele lett volna a rajtrács mindig!
Csak hát nem úgy kéne gondolkozni mint castró bátyó Cubában!
jó lenne, ha lenne off-road szakasz visontán, 7végén rágyúrtam ugyanis. kimentem a helyi cross-pályára, aztán egy fiatalabb srác egy 85ös sx-sel edzett, mondta hogy álljak be hozzá picit. én meg persze öntött-kerék, meg utcai gumákkal be is álltam, de nem volt rossz. beoktatott rendesen a srác az élesbe. meg is pereceltem - az egyik ugró full keresztbe dobott el, utána még pattogtam kicsit, meg superman-eztem (csak a földön :D ) aztán elengedtem had menjen. fasza új tükrök fel lettek avatva. na meg a fékkarom is letört, de azt nagyon szégyellem. el akartam indulni, kevés volt a gáz, lefulladt és eldőlt kb. 15 éves korom óta nem volt velem ilyen. ::D és persze egy csendes mellékutcában, végignézték kb. 5-en de legalább elvittem a drágámat szervizbe ma délben, lesz rajta fincsi 44es lánckerék hátul (a 38as után :) meg telók felújítva, meg talán a kuplungommal is tudnak kezdeni valamit, mert már eléggé odavan. jó lesz ez a visonta, már nagyon várom! egykerékhez csak annyit, hogy én is kezdek rákapni mostanság az ízére, pedig ez előtt soha nem mertem komolyabban próbálkozni. fejben dől el minden (ezt mondom azoknak, akik egy cipőben járnak velem), csak hajrá!
a kategóriákba soroláshoz meg sztem az lenne a legjobb, ha belefér úgy a napirendbe, hogy mindenki megy 1-2 ismerkedő kört a pályán (közösen akár), utána meg a futamok előtt 1-2 órával elkezdthetnénk azt, hogy megy mindenki 1-1 mért kört, aztán gyorsaság szerint beosztanánk. így leaglább mindenkinek izgaémas lenne. mert a köbcenti meg a teljesítmény tényleg nem számít, ha a tudásunk teljesen más.
bocs a szófosásért, csak megint munka után vagyok, aztán ilyenkor kijön minden... na üdv mindenkinek
640 lc4 tulajoktól kérdeznék vmit. (illetve azoktól,a kiknek volt már (akár 4 is...))
Próbált már vmelyikőtök súlyt csökkenteni mociján?
cross-endurósítani szeretnék egy sm-et, és le szeretnék venni minden felesleges súlyt róla. Első lámpa+kütyük kompletten mehetne. helyette rajtszám tábla. hátsó kompett idom le, esetleg maradna narancssárga műanyag, (fekete alul+lápa+index le), vagy egy cross idom hátulra. Tulképp aksit is le. marad a berúgókar. Önindító-motor?
Megoldható szerintetek?
Mit lehetne leszedni még, hogy könnyebb legyen a gép? 1 csöves akra rendszer, meg sportlégszűrő miatt így is durva a vas. 180 a vége pl. kb 58 ló. csakhát nehezecske...
Köszi a segítséget.
Csőgáz!