Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy mit tanácsolnátok?
ennyire komoly dőlésszögről még álmodni sem nagyon merek!na jó titokban.
Millió videón akárki ojan könyedén megy egykeréken -vagyis ugylátszik, de ha jol látom ti 400as ktmel küszködtön(nemmegbántaniakaroksenkit) akkor én mit szoljak amikor egy 14éves csávó ma dt-vel elhuzott meletem keréken.
Azén motormat csak egyensúlyozva lehetne keréken tartani?pedighát pörög mit a bolond
ollé! még az is lehet, hogy lesz addigra off-road szakasz beiktatva. na mennyien oda fogjuk verni magunkat. majd építtetek valami nagy ugratót, természetesen duplát, nem asztalosat na jó viccet fére téve. tényleg van tervben off road szakasz. a lelátó alja depó. ha jól láttam a teteje, meg valami szállás szerüségnek is megfelelő dolog. alakulnak itt a dolgok bőven.
én si érzem ez a kis torpanás a gépen, de fordulaton meg van most őrülve.
hey Sanya dicsekedjél már hanyadik lettél!?
Denx minden szúrkot
Vagy azt hitte itt lesz az OB. ..lehet majd 1x
*h
Elfelejtette ,jogy nyírádon van verseny,vagy csak 1szerűen megijedt
Nem sokat segit ott a hangolás! Nekem az egyik májer igy magyarázta: 1es elindulsz- gurulsz , gáz el picit bebólint, nagygáz kerék feljön olyan 10óránál 1gázontartod, katt2, lógatod amig mered , ha sok belefékezel, és kinyitod a szemed, máris elmentél vagy 50métert . De hiába osztom itt neked, mikor nekem se megy még csak 10ből 3 -szor ugy rendesebben. Szorgalmasan kell gyakorolni!
Jól látom, volt aki chopperrel is megpróbálta? :-)
Nagyon ráéreztél, épp az egykerekezés miatt kérdeztem ezt a porlasztót. De így nem kell :-)
Az összehangoltatás tervben van, csak kell hozzá egy nap, mert a szakember, akit Sanya ajánlott, Pesten van.
volt 4db 640 LC-4 em.
én annyit változtattam,hogy a kipufogóhoz hozzá lett hangolva a gyári karbi.( fuvóka,benzinszint)
Az én tapasztalatom a Keihinnel kapcsolatba,hogy az LC-4 est ha felrakod rá és be tudják hangolni akkor alacsony fordulaton hirtelen gázra torpanik nagyot,de ha fordulaton motorozol akkor érdemes vele foglalkozni. Hozzáteszem egykereket tanulni nem jó ( nem okoskodás ne sértődj meg )
Én valami üzemanyag adalékra gondoltam. De nem is ismerem ezeket, épp a Metabondos hozzászólásokat böngészem. De ha már így válaszoltál, egy 640LC4-re érdemes beszereznem egy Keihint? Volt neked? Ha igen, a fogyasztást mennyiben befolyásolta?
Én ma jobb híjján terepen edzettem Az alkarom asszem bírni fogja 20-át
Meg a többi is,vagy 100 métert toltam sárban hegynek föl azt a szart. Szuszogtam is eleget.

Rooftop!
Ez a pálya ölég gyorsan változik én aszondom.tető nincs a kőépületen,lelátó kinőtt a földből,báz mi lesz még?
Ha már ilyen gyorsan haladnak,20-ig nem akarnak egy kis terepet is beiktatni
Rákéredzkedhetnél.Úgy még faxább lehetne a móka.
Eddig hányan regeltek?
Éjfél után válaszolj,holnap elolvasom.
legjobb tudomásom szerint a Prolong csak száraz kuplungos motorokhoz való.
ez nem 100 % ,de én igy tudom
Ma találkoztam Mátraházán egy sráccal, aki azt mondta, hogy az LC4-be ő Prolongot töltött. Próbálta már valaki? Mi a véleményetek?
Egy 640 LC4-be 5000 kilométerenként (egy ciklus) mennyi olajat szoktatok utánatölteni? Mennyi a normális olajfogyasztás?
Nem hülyeségből irtam! Ha kell operátor hívj aztán megyek! Ha el is visztek mert nem voltam még Pancsiringen! Beugrok óvárra ahova mondod és Let's Go!
06/30 664 5502
Nekem is ez a problémám, pedig az első fogaskereket letettem 15-ösre. Egyesben szépen felkapja, de amikor kikönnyül, besz*rok, és csak üvölt a szerencsétlen motor. Másoknak felveszi kettesben is, nekem nem megy.
Én is próbálkozom azzal, amit biker1000 tanácsolt, bár úgy érzem, nem érdemes kapkodni. Fikkantani nem szeretnék.
Milyen gépek ezek, hogy így állnak kerékre? Mellesleg nem gyenge, hogy egy pólóban merik így nyomni.
megbeszéltük
Börni ha kell operatőr csak szóljatok! Ellépek felöltözök a KTM cumómba és nyomom a képeket!