akkor raccsingolunk anyuka! Te+Tomi+én tuti egy csoportban leszünk..amatőrök...majd háztetőék alakítják a haladó csoportot,Sanya+Marci meg stb ők pedig a versenyzőket Naaaa vigye már el valaki a gumimat...kéne hátra 165 slick
lejárt műszakiért mennyire bűntethetnek meg? csak mert most látom, hogy az enyém 11-én lejár
és 20-áig már nem tudom megcsináltatni, mert nem leszek otthon... szóval ha mondjuk 20 körüli pénzbírságnál nagyobbra nem kell számítani, akkor bekockáztatom. ha rosszabb, akkor lehet nem...
A Nyirádi motorsport centrum és közvetlen környezete méltó díszlete lehetne egy fantasztikus-katasztrófa filmnek! A vörös anyag ami a pályát borította a helyi bánya terméke aminek a kitermelésével járó nyomok jócskán látszottak mindenhol. Ennek ellenére maga a pálya tökéletes felszereltséggel rendelkezik és méltó helyszíne a NÉGYKEREKŰ sportoknak! Szerencsére az időjósok megfelelő időjárást ígértek, ami a nap folyamán be is igazolódott. A néhol erős szél kivételével élvezhettük a tavasz első napsütéseit. Az már szombaton is látszott, hogy nem kell parkolási rendet kialakítani a depó területén, az viszont lehangoló volt ami a valóságot tükrözte. Néhány adat a versenyről számokban: 16 Magyar induló Prestige 6, Open 4, Utánpótlás open 5, Utánpótlás 125-250 1, SM Quad 2. Ezek a számok mindent elmondanak a Magyar SM sport pillanatnyi helyzetéről. Sajnos nekünk óriási csalódás látni ezt az állapotot, mert a csapat a hétköznapjait és hétvégéit folyamatos edzésekkel tölti, és ha !
nincs jó hazai bajnokság akkor ezt a munkát külföldön kell kamatoztatni. De szerencsére ezen a futamon itt voltak még a Svájci vendégeink akik jelenlétükkel emelték a rendezvény színvonalát. Srácaink nagyon jól szerepeltek a futamokon és az edzéseken. Bencsik Dániel #62 nagyon jól elkapta mindkét futamán a ritmust és szép tempóban robogott a leintés felé! Ugyan az első futamában becsúszott némi probléma, de a végeredmény szempontjából ez már lényegtelen. Ónodi Benjámin #85 a kissé lassú kezdés után az időmérőn és a futamokon már megmutatta valós tudását, és ismét csak követte őt a mezőny biztos távolból. Kecskeméti Márk #69 körideje és a futamokon nyújtott teljesítménye már a szegényes Magyar mezőny elejébe sorolja. Bár az első futamban a túlzott sietség miatt majdnem rossz vége lett, de az eredmény tudatában ez már nem fontos. Holdonner Norbert #101 ismét felszívta magát és szépen teljesítette a távot, de az időzítését még csiszolni kell, hiszen mire beindult és előre kü!
zdötte magát már vége volt a versenynek. Pintér Attila #89 és !
Necsász Márk #6 kiváló tapasztalat szerzésként könyvelhette el a hétvégi versenyt, és ennek tudatában készülhetnek az esetleges következő fordulóra. Lánczi Sándor #72 ismét bizonyította harci kedvét és kemény motorozással beharcolta magát a mezőny legelejébe. Azt tisztán látszott, hogy a Supermoto csak betétfutam volt a Short-track quad versenyen! Minden elismerésem az övék, mert látványosak, sokan vannak és szépen közlekedtek a pályán. Nem értem miért kockáztatják a versenyeiket a jelenlegi SM rendszerhez tartozással! Nem értem hol vannak az annyira beharangozott SuperPitBike versenyzők! A nevezési díjak maradtak idén is, éppen csak a mögöttes tartalom változott negatív irányban. A Nyirádi verseny lebonyolítása rendben zajlott és a pályabírók is jól végezték dolgukat. Annyira jól, hogy a kék zászlót a pálya egy adott helyén külső(felső) utasításra csak egy bizonyos versenyző előtt lengették szorgalmasan. Nem csak az a baj, hogy a többi versenyzőnek nem járt ez a figyelem!
, hanem az hogy a tisztelt apuka nem hisz fia tudásában és ehhez hasonló rendkívül etikátlan külső segítséggel próbálja őt támogatni. Ezzel a viselkedéssel népszerűtlenné teszi magát ami a kisebb baj, de rontja fia megítélését is. Ezekkel a módszerekkel ma már nem lehet hosszú távon sikeresen működni a sportban és az üzleti életben sem. A Supermoto Magyar bajnokság jelenlegi állapotát jelentősen befolyásolja ez a népszerűtlenség amit mi a versenyzők, csapatok, családtagok, és segítők szenvedünk meg. Aki próbálta az tudja milyen nehéz erre a szakágra támogatót találni, főleg ha felmerül, hogy ki tartja kézben a bajnokságot. Az, hogy a bajnokságunk itt tart bizonyos részben annak köszönhető, hogy magasak a költségek és egyre kevesebben tehetik meg, hogy versenyezzenek. De legfőképpen azt látom, hogy a probléma a vezetőségben keresendő. A nevezési díjak és rendezési költségek csökkentése külső támogatók bevonásával megoldható, ha azt valóban a szakágra költik! Ez a feladat azo!
knak lenne a dolga akik hasznot húznak a sorozat lebonyolításából! Nagy!
szomorúsággal tölt el az , hogy a SM szakág ilyen mély ponton van, és a jelenlegi vezetéssel nehéz elképzelni a reményteljes folytatást. Ezúton kérnék mindenkit aki kapcsolatban van a Supermoto szakággal, hogy közösen találjunk ki olyan dolgokat, módszereket melyek előrébb mozdíthatják a sport jövőjét. Írjátok meg a gondolataitokat a hozzászólás rovatba! Csak szalonképes és hasznos ötleteket várunk!
Elhitetik velünk, hogy ez milyen könnyen megy!
nem-nem, azt nem lehet!
Sanyáék bedobtak hátulra.............
és 20-áig már nem tudom megcsináltatni, mert nem leszek otthon... szóval ha mondjuk 20 körüli pénzbírságnál nagyobbra nem kell számítani, akkor bekockáztatom. ha rosszabb, akkor lehet nem...
Igen, minden rendben volt, de ugye én fuvarral léptem haza.
Üdvözlet a vörös bolygóról!
A Nyirádi motorsport centrum és közvetlen környezete méltó díszlete lehetne egy fantasztikus-katasztrófa filmnek! A vörös anyag ami a pályát borította a helyi bánya terméke aminek a kitermelésével járó nyomok jócskán látszottak mindenhol. Ennek ellenére maga a pálya tökéletes felszereltséggel rendelkezik és méltó helyszíne a NÉGYKEREKŰ sportoknak! Szerencsére az időjósok megfelelő időjárást ígértek, ami a nap folyamán be is igazolódott. A néhol erős szél kivételével élvezhettük a tavasz első napsütéseit. Az már szombaton is látszott, hogy nem kell parkolási rendet kialakítani a depó területén, az viszont lehangoló volt ami a valóságot tükrözte. Néhány adat a versenyről számokban: 16 Magyar induló Prestige 6, Open 4, Utánpótlás open 5, Utánpótlás 125-250 1, SM Quad 2. Ezek a számok mindent elmondanak a Magyar SM sport pillanatnyi helyzetéről. Sajnos nekünk óriási csalódás látni ezt az állapotot, mert a csapat a hétköznapjait és hétvégéit folyamatos edzésekkel tölti, és ha !
nincs jó hazai bajnokság akkor ezt a munkát külföldön kell kamatoztatni. De szerencsére ezen a futamon itt voltak még a Svájci vendégeink akik jelenlétükkel emelték a rendezvény színvonalát. Srácaink nagyon jól szerepeltek a futamokon és az edzéseken. Bencsik Dániel #62 nagyon jól elkapta mindkét futamán a ritmust és szép tempóban robogott a leintés felé! Ugyan az első futamában becsúszott némi probléma, de a végeredmény szempontjából ez már lényegtelen. Ónodi Benjámin #85 a kissé lassú kezdés után az időmérőn és a futamokon már megmutatta valós tudását, és ismét csak követte őt a mezőny biztos távolból. Kecskeméti Márk #69 körideje és a futamokon nyújtott teljesítménye már a szegényes Magyar mezőny elejébe sorolja. Bár az első futamban a túlzott sietség miatt majdnem rossz vége lett, de az eredmény tudatában ez már nem fontos. Holdonner Norbert #101 ismét felszívta magát és szépen teljesítette a távot, de az időzítését még csiszolni kell, hiszen mire beindult és előre kü!
zdötte magát már vége volt a versenynek. Pintér Attila #89 és !
Necsász Márk #6 kiváló tapasztalat szerzésként könyvelhette el a hétvégi versenyt, és ennek tudatában készülhetnek az esetleges következő fordulóra. Lánczi Sándor #72 ismét bizonyította harci kedvét és kemény motorozással beharcolta magát a mezőny legelejébe. Azt tisztán látszott, hogy a Supermoto csak betétfutam volt a Short-track quad versenyen! Minden elismerésem az övék, mert látványosak, sokan vannak és szépen közlekedtek a pályán. Nem értem miért kockáztatják a versenyeiket a jelenlegi SM rendszerhez tartozással! Nem értem hol vannak az annyira beharangozott SuperPitBike versenyzők! A nevezési díjak maradtak idén is, éppen csak a mögöttes tartalom változott negatív irányban. A Nyirádi verseny lebonyolítása rendben zajlott és a pályabírók is jól végezték dolgukat. Annyira jól, hogy a kék zászlót a pálya egy adott helyén külső(felső) utasításra csak egy bizonyos versenyző előtt lengették szorgalmasan. Nem csak az a baj, hogy a többi versenyzőnek nem járt ez a figyelem!
, hanem az hogy a tisztelt apuka nem hisz fia tudásában és ehhez hasonló rendkívül etikátlan külső segítséggel próbálja őt támogatni. Ezzel a viselkedéssel népszerűtlenné teszi magát ami a kisebb baj, de rontja fia megítélését is. Ezekkel a módszerekkel ma már nem lehet hosszú távon sikeresen működni a sportban és az üzleti életben sem. A Supermoto Magyar bajnokság jelenlegi állapotát jelentősen befolyásolja ez a népszerűtlenség amit mi a versenyzők, csapatok, családtagok, és segítők szenvedünk meg. Aki próbálta az tudja milyen nehéz erre a szakágra támogatót találni, főleg ha felmerül, hogy ki tartja kézben a bajnokságot. Az, hogy a bajnokságunk itt tart bizonyos részben annak köszönhető, hogy magasak a költségek és egyre kevesebben tehetik meg, hogy versenyezzenek. De legfőképpen azt látom, hogy a probléma a vezetőségben keresendő. A nevezési díjak és rendezési költségek csökkentése külső támogatók bevonásával megoldható, ha azt valóban a szakágra költik! Ez a feladat azo!
knak lenne a dolga akik hasznot húznak a sorozat lebonyolításából! Nagy!
szomorúsággal tölt el az , hogy a SM szakág ilyen mély ponton van, és a jelenlegi vezetéssel nehéz elképzelni a reményteljes folytatást. Ezúton kérnék mindenkit aki kapcsolatban van a Supermoto szakággal, hogy közösen találjunk ki olyan dolgokat, módszereket melyek előrébb mozdíthatják a sport jövőjét. Írjátok meg a gondolataitokat a hozzászólás rovatba! Csak szalonképes és hasznos ötleteket várunk!
Forrás: Motoax hírlevél