Nekem múlt nyáron amikor volt aza a 35-40fok egy hétig akkor csipegette kb olyan 1 decit 1000km-en...Azóta szinte semmi!Nekekm sok keréknél se csipegeti bár nekem nincs is igazán fordulaton
na mia zsír? most néztem parillánál akcióka...vezérműlánc 8500,jóár...találtam lánckerekeket is,15öst meg 16ost, 2ezerért...el döntöm h melyik kell...gumimra keressél vevőt háztetőkém
Sziasztok!
Amerikai dekorszettek, sisakok, üléshuzatok kaphatók nagy választékban cross, supermoto, quad ill. egyes enduro modellekre (raktár készletből ill. katalógusból).
06-30-682-1606
széles utat!
Lehet Neked van igazad!
Az én tapasztalataim szerint, amikor egykerekezést gyakoroltam (magas fordulaton), ill. amikor nagyobb távokat nyomatok egyhuzamban 200-300km-t utazó tempóban, kigyorsításokkal, előzésekkel, esetleg végsebesség kipróbálásával, figyelni kell az olajszintre. A sportmotoromat is, amikor sokat visíttatom illik olajszintet ellenőrizni.
Nekem pont hogy alacsony fordulaton (jellemzően városi tötymörgés) szokta jobban enni az olajat...mondjuk magas fordulaton nem is nagyon lehet tartósan használni, mert akkor 150-nel kéne mindenhol járkáljak...
Hello,
az nem baj ha "csipegeti" az olajat, a fullszintetikus olaj és az egy nagy henger miatt van, főleg, ha magas fordulaton járkálsz.
Az olajszintre figyelni kell, én olyan 500 km-ként nézek rá (amikor kenem a láncot is), és löttyintek utána egy kicsit, ami nem sok, sztem fél deci sincs.
De, ahogy olvasom, ha kerekezéssel próbálkozol, tartsd maximumon az olajszintedet, ha pedig pályán rángatod neki, gyakrabban ellenőrizz!
Hello,
ajándék áron eladó 2002-es KTM 625 SC Supermoto, szép gyári állapotban, 26ekm-rel. Keihin FCR karbi, SXC kipufogó, kézvédő, vázvédő. Ár: 890eFt. Alku nélkül, már így is röhej. :-( Hitelt tudok intézni. Tel: 20/3508433
GRATULÁCIÓM SANYA! ne csüggedj! ha már mért idő szerint Te vagy a leggyorsabb, akkor gond nem lehet. Amugy éjjel még néztem az időeredményeket. azért durva, hogy K.GY.-re egy körön belül 1mp-t vertél, vagyis még többet ha jól láttam.
Haló!
Gratulálok remekül helyt álltál!
Ádám tényleg abbahagyta a sportot?
Vagy csak a TE 450 nem szimpi neki?
Szerinted mi lesz a harmadik futamon itthon? Megrendezi egyáltalán?
Nagyon elvagyok keseredve.
A szabad és a mért ezésen aleggyorsabb magy ar voltam ...az első futamban próbáltam felvenni Müller,Möri,Reiner tempóját,ez 2 körig sikerált és elcsúsztam egy sikános résznél,túl gyorsan mentem be,és eltőrt a váltókar(a bergnél ha balra esel el sajna ez van )...a 2. futamban kiszivattak a lekörözöttek,csak K.Gy. elött lengettek kék zászlót..sajnos az 5. kőrben már voltak lekörözöttek és sok helyen nem lehet előzni,itt 3.magyarként fejeztem be
asztmondják minden kezdet nehéz.
én megmondom igazság szerint attól félek hogy hanyattvágom magam , mert a gép amugy pici kuplungal 2ban is kikapná az elejét.
jó magam sem tudok kerekezni. sőtt még közöm sincsen hozzá. pedig a másik sportoból adódóan kéne hogy legyen. egy dolgot tudok mondani, aki tud az tud aki nem az nem! legyen az bármilyen motor. éppen ezért kell marha sokat gyakorolni.
Amerikai dekorszettek, sisakok, üléshuzatok kaphatók nagy választékban cross, supermoto, quad ill. egyes enduro modellekre (raktár készletből ill. katalógusból).
06-30-682-1606
széles utat!
Az én tapasztalataim szerint, amikor egykerekezést gyakoroltam (magas fordulaton), ill. amikor nagyobb távokat nyomatok egyhuzamban 200-300km-t utazó tempóban, kigyorsításokkal, előzésekkel, esetleg végsebesség kipróbálásával, figyelni kell az olajszintre. A sportmotoromat is, amikor sokat visíttatom illik olajszintet ellenőrizni.
az nem baj ha "csipegeti" az olajat, a fullszintetikus olaj és az egy nagy henger miatt van, főleg, ha magas fordulaton járkálsz.
Az olajszintre figyelni kell, én olyan 500 km-ként nézek rá (amikor kenem a láncot is), és löttyintek utána egy kicsit, ami nem sok, sztem fél deci sincs.
De, ahogy olvasom, ha kerekezéssel próbálkozol, tartsd maximumon az olajszintedet, ha pedig pályán rángatod neki, gyakrabban ellenőrizz!
ajándék áron eladó 2002-es KTM 625 SC Supermoto, szép gyári állapotban, 26ekm-rel. Keihin FCR karbi, SXC kipufogó, kézvédő, vázvédő. Ár: 890eFt. Alku nélkül, már így is röhej. :-( Hitelt tudok intézni. Tel: 20/3508433
Gratulálok remekül helyt álltál!
Ádám tényleg abbahagyta a sportot?
Vagy csak a TE 450 nem szimpi neki?
Szerinted mi lesz a harmadik futamon itthon? Megrendezi egyáltalán?
Nagyon elvagyok keseredve.
én megmondom igazság szerint attól félek hogy hanyattvágom magam , mert a gép amugy pici kuplungal 2ban is kikapná az elejét.