Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van eladó E-s smem ha érdekel!
Keresd Nagy Dávidot a DRZ forumon :- ))
mennyivel megbízhatóbb? semmivel. nekem volt ez is az is. a drz 1800km után, kigyulladt a Mátrában.... elfüstölt az összes kábel. a KTMhez, míg eladtam, hozzá sem kellett nyúlnom. hangsúlyoznám, mindkettőt újonnan vettem.
Ha Megbizhatot akarsz akkor drz.

Vagy egy eladó E-s komplett supermoto rendszámos.

Ha érdekkel irj 850fix 2006os
a 690sm valóban nem olyan magas mint egy 690smc vagy bármi más LC4. de azért ne túlozzunk. ülnél rá a ducatira. a magam 176 centijével, össze kell hajtogatnom magamat rajta.
Én 186 cm vagyok, sőt majdnem mindenki ekkor a brigádban és senkinek sem kicsi a 690!
Hoppá-hoppá!
Valaki tudna pár dolgot mondani nekem a husaberg fe 550ről.
Ilyenekre gondolok hogy szervízigényesség meg ilyenek. Végülis ez cross vagy enduro? Mundjuk exc 525höz képest hasonlóságok és külömbségek?
Hát a 30-50 km nem nagyon nevezhető túrának :) de sztem is az Lc4 jó választás lenne nekem is az van én nem egyszer jártam meg vele Pest-et 100 km tőlünk kb és nap végén mégsem az volt hogy jajj meghalok erőben viszont ott van a szeren és lehet vele azért normális túratempót menni... ráadásul piszok jól néz ki :D és amúgy az enyém véletlenül pont eladó :D És a link hozzá :D
Az LC4-nek elég combosak a rezgései, szvsz mégis az a kényelmesebb - a 690 kurva kicsi, normális méretű (175+) ember úgy ül rajta mint a majom a köszörűkövön.
Ismered az LC4-et? 690el összevethető? (kényelem, rázkódás szempontjából)
a szeptember 10.-ei versenyre, a következő kategóriák lettek kiírva: utcai supermoto (rendszámos gépek) verseny supermoto, amatőr és pro kategória. előnevezés hamarosan lehetséges, és a napi időterv is kihirdetésre kerül rövid időn belül.nevezési díj 10.000Ft ami tartalmazza a versenybiztosítást, néhány üveg üdítőt és ingyenes belépőt az esti riders nigth-ra, illetve itt kedvezményes italfogyasztási lehetőséget! akinek bármi jellegű kérdése van ezzel kapcsolatosan, hívjon bátran!
Sztem én is csak holnap dél körül megyek ki, de lehet h estére haza kell jönnöm..
Hello! Még csak most olvastam, ritkán nézek be ide mostanság, ma du. munka után megmérem!
Mi d.u.3-4óra körül érkezünk.Gájver már ma d.e.ott lesz, nála lesz a gumád ha akarod menj ki érte!
Valamikor délelőtt, 10-kor szeretnék indulni.
Ki mikor érkezik szombaton Kakucsra?
illetve a működő útja érdekelne
helló,megtudod mondani,hogy milyen hosszú a kormánytelód?
hali linkaska
Át tudnád nekem is küldeni a karbi beállitást, én nem találtam neten karbibeallítást sajna.
A huskim is rosszalkodik, ingadozik az alapjárat mint állat
Találtam hozzá ilyen tuning pdf-et! :P
Király dolog le van benne irva mit, hova, hányat egyből pipec lett.
Csak hülyeségből megnéztem hogy indul-e szivatóval mert anélkül sosem indult.
Az az egyik hogy simán beindult szivatóval ami eddig úgy működött hogy beröffent majd ráhúztam mert amúgy az istennek nem akart beindulni, a másik meg hogy simán berúgtam álló helyzetből nem kell úgy ráugrani mint ahogy eddig
Egyébként meg a 190-es fúvóka nemtudom hogy került bele, mert az volt benne.
Meg feleraktam az új tömitést a leömlőhöz aztán már legalább nem csúszik szét a csonk.
Úgyhogy most boldog vagyok hogy végre 100%-os a gép.
Sziasztok! Tud valaki valamit erről a motorról esetleg?
Ez az
A mixture csavar meg 2 fordulatra van nyitva...ha a gyári beállításokra hallgatsz, ha a saját fejedre, akkor tekerd oda, ahova jólesik...
Linkaska! Minek kérsz segítséget, ha úgysem azt csinálod, amit javasolnak? Mondtam, hogy ha OBDVT tűd van, akkor az 5. pozícióba van a tű a tetejétől, ha OBEKR, akkor a 4.-ben. 165-ös fúvóka kell bele, nem 175.
a gyári állása a keverék csavarnak, a koppanásig betekeréstől kifelé másfél fordulat, elvileg erről kellene elindul beállításnál