mennyivel megbízhatóbb? semmivel. nekem volt ez is az is. a drz 1800km után, kigyulladt a Mátrában.... elfüstölt az összes kábel. a KTMhez, míg eladtam, hozzá sem kellett nyúlnom. hangsúlyoznám, mindkettőt újonnan vettem.
a 690sm valóban nem olyan magas mint egy 690smc vagy bármi más LC4. de azért ne túlozzunk. ülnél rá a ducatira. a magam 176 centijével, össze kell hajtogatnom magamat rajta.
Valaki tudna pár dolgot mondani nekem a husaberg fe 550ről.
Ilyenekre gondolok hogy szervízigényesség meg ilyenek. Végülis ez cross vagy enduro? Mundjuk exc 525höz képest hasonlóságok és külömbségek?
Hát a 30-50 km nem nagyon nevezhető túrának :) de sztem is az Lc4 jó választás lenne nekem is az van én nem egyszer jártam meg vele Pest-et 100 km tőlünk kb és nap végén mégsem az volt hogy jajj meghalok erőben viszont ott van a szeren és lehet vele azért normális túratempót menni... ráadásul piszok jól néz ki :D és amúgy az enyém véletlenül pont eladó :D És a link hozzá :D
Az LC4-nek elég combosak a rezgései, szvsz mégis az a kényelmesebb - a 690 kurva kicsi, normális méretű (175+) ember úgy ül rajta mint a majom a köszörűkövön.
a szeptember 10.-ei versenyre, a következő kategóriák lettek kiírva: utcai supermoto (rendszámos gépek) verseny supermoto, amatőr és pro kategória. előnevezés hamarosan lehetséges, és a napi időterv is kihirdetésre kerül rövid időn belül.nevezési díj 10.000Ft ami tartalmazza a versenybiztosítást, néhány üveg üdítőt és ingyenes belépőt az esti riders nigth-ra, illetve itt kedvezményes italfogyasztási lehetőséget! akinek bármi jellegű kérdése van ezzel kapcsolatosan, hívjon bátran!
hali linkaska
Át tudnád nekem is küldeni a karbi beállitást, én nem találtam neten karbibeallítást sajna.
A huskim is rosszalkodik, ingadozik az alapjárat mint állat
Találtam hozzá ilyen tuning pdf-et! :P
Király dolog le van benne irva mit, hova, hányat egyből pipec lett.
Csak hülyeségből megnéztem hogy indul-e szivatóval mert anélkül sosem indult.
Az az egyik hogy simán beindult szivatóval ami eddig úgy működött hogy beröffent majd ráhúztam mert amúgy az istennek nem akart beindulni, a másik meg hogy simán berúgtam álló helyzetből nem kell úgy ráugrani mint ahogy eddig
Egyébként meg a 190-es fúvóka nemtudom hogy került bele, mert az volt benne.
Meg feleraktam az új tömitést a leömlőhöz aztán már legalább nem csúszik szét a csonk.
Úgyhogy most boldog vagyok hogy végre 100%-os a gép.
Linkaska! Minek kérsz segítséget, ha úgysem azt csinálod, amit javasolnak? Mondtam, hogy ha OBDVT tűd van, akkor az 5. pozícióba van a tű a tetejétől, ha OBEKR, akkor a 4.-ben. 165-ös fúvóka kell bele, nem 175.
Vagy egy eladó E-s komplett supermoto rendszámos.
Ha érdekkel irj 850fix 2006os
Ilyenekre gondolok hogy szervízigényesség meg ilyenek. Végülis ez cross vagy enduro? Mundjuk exc 525höz képest hasonlóságok és külömbségek?
Át tudnád nekem is küldeni a karbi beállitást, én nem találtam neten karbibeallítást sajna.
A huskim is rosszalkodik, ingadozik az alapjárat mint állat
Király dolog le van benne irva mit, hova, hányat egyből pipec lett.
Csak hülyeségből megnéztem hogy indul-e szivatóval mert anélkül sosem indult.
Az az egyik hogy simán beindult szivatóval ami eddig úgy működött hogy beröffent majd ráhúztam mert amúgy az istennek nem akart beindulni, a másik meg hogy simán berúgtam álló helyzetből nem kell úgy ráugrani mint ahogy eddig
Egyébként meg a 190-es fúvóka nemtudom hogy került bele, mert az volt benne.
Meg feleraktam az új tömitést a leömlőhöz aztán már legalább nem csúszik szét a csonk.
Úgyhogy most boldog vagyok hogy végre 100%-os a gép.
Ez az