Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fram+e :)
Igen, 3 napja vettem, rendeltem Ebay . Jó szemcsi, bejön nagyon. Oakley O-fram Red Digi Slash + külön 1 tükörlencse,sajna nem nagyon sütött a nap eddig, csak egy kicsit, érdekes, sötétedik, de pont annyit, amennyit kell/jó.
Hát nem is tudom , ahogy gondolkoztam szerintem az 525 exc lenne a legpraktikusabb. Ha valakinek van tapasztalata ezekről a gépekről, az leírhatja , akár rossz vagy jó tapasztalata van.
na látod ebben van valami, Anitának kéne és neki a gyári kék beringer van, de akkor átpattintjuk az én magurámat neki télre ha azzal tényleg jó
Hátsó, vagy első?
Akkor neked még a Beringer féle FTE nyereg van fent. A Magura már elfér...
akkor vegyél egy régebbi olcsó fos 250 2t-t
meg valamit utcára....
nem is az aggyal van baj, hanem hogy a 4 dugós radiális nyereg annyira széles hogy beleérne a küllőkbe, mivel a nagyobb ráf miatt az agyhoz képest nagyobb szögben állnak a küllők
nekem legalábbis nem sikerült felrekani
eladó 3db michelin eső gumi. darabonkénti ára 25eFt, ha mind a 3at viszed, akkor összesen csak 60eFt
Sziaszok Supermotora hogy lehetne felfogatni vagy csinálni egy kamera álványt? én valami kormányra valami felfogatásra gondoltam csak nem tudom hogy kéne megoldani erre kérnék segítséget
Nekem kb nem is megy annyit:D mi volt a veged neked es milyen attetellel?
Ha rám hallgatsz, azt veszel amit akarsz
Meg mondjuk szívesen vennék még gyorsaságit is és akkor mondjuk akár még fel is adnám a terepezést, de azzal az az 1 gond van hogy még kicsit élni szeretnék.
Ja félre ne érts én nem lettem mérges.
De a tartósságról annyit hogy valami könnyű, de erős és pörgös gép kellene szóval azok általában üzemórásak szal a tartósságról kár beszélni. a fogyasztás nekem aza véleményem hogy nem az számít hogy mennyit eszik , mert gondolom az én paraszt eszemmel , hogy a nagy teljesítményhez több üzemanyag kell. kényelem meg annyi hogy cross, enduro , supermoto hosszútávon nem kényelmes.
Igazándiból nekem az elsődleges szempont az lenne hogy alkalmas legyen közútra is meg terepre is.
Mert nekem mondjuk tetszik az fs650 is csak lehet az nem nagyon jó terepre, de lehet ez nem így van, ezért kérdezősködök.
Ok, de mivel mást nemigen kérdeztél konkrétan (kényelem, fogyasztás, tartósság)... na mindegy, béke van
Azóta rendbejött fent minden?
Sziaszok Supermotora hogy lehetne felfogatni vagy csinálni egy kamera álványt? én valami kormányra valami felfogatásra gondoltam csak nem tudom hogy kéne megoldani erre kérnék segítséget
én nem azt mondtam hogy a szerint választanám hogy mennyi a végsebessége, hanem csak kíváncsiságból kérdeztem.
Ebben mondjuk határozottan van igazság-tartalom...

Kivétel persze ha olyan elmegyenge mint pl. én voltam, hogy egy félig-meddig verseny-SM-val akar túrázni járni (és mindemellé nem kitoszottul türelmes típus).
Elhiszem. De ne az alapján válasszon valaki motort (pláne ne sm-et) hogy mennyi a végsebessége.
Végsebességet én is csak 1x próbáltam a 625-ön, ez tény.
Viszont 130-140-nel elég sokat utaztam vele országúton...
Teljesen mindegy, mennyi a végsebessége, egyszer fogod csak kipróbálni, kíváncsiságból, utána úgyis azt mondod: "Soha többé " Saját tapasztalat Szerintem amúgy egy 450-es enduro, alkalmanként sm szettel a megoldás (RMXZ 450, WR, EXC, CRF X stb....)
Ja amugy a husqvarna smr 510ről mik a vélemények?
radiális nyereghez,na.
amúgy pont ma láttam adaptert radiális pumpához. 90euro ha érdekel valakit