Vettem fúvókát a gépbe és azt szeretném kérdezni hogy kell-e állitani a tűn?OBEKR tű fenntről 5.-ben van.
Illetve hogy tudja-e valaki hogy gyárilag kb mennyit kell kitekerni a keverék csavaron?KEIHIN FCR karbi
Az a durva hogy megnéztem hogy milyen fúvóka volt benne mert sokat fulladt és 190-es volt benne, gyárilag is 165-ös van benne :S
Most vettem 175-öst.
Csak ehez kéne állitani a karbit.
Vagy valami segitséget hogy hogy lehet jól beállitani.
Köszi előre is!
Csáó! Segítsetek nekem lécci! Lenne egy pár kérdésem!
1: Azt hallottam hogy a supermoto-k nagyon eszik a gumit! ez igaz -e?
2: Ktm-et vagy Dr-z-t szeretnék venni és hogy mennyire szervíz igényesek? vagy mire érdemes odafigyelni a vásárláskor?
Vasárnap voltam Kakucson egy aprilia rxv-vel, és este ott felejtettem egy hátsó kerékemelőt (piros) . Most nincs ott, tehát valaki hazavihette. Köszönöm, hogy megőrizte nekem, hogy ne lopják el, esetleg visszaadhatná. A mentős akció után jöttem el, kb 5-5,30 kor.
30 555 64 97
Köszi
Ja, elfelejtettem írni, hogy 35éves vagyok, tehát nem fittizni akarok, sem meghalni! Csak ha veszem a fáradtságot, hogy elindulok, szeretnék felhőtlenül motorozni! Azért milliókat nem fogok költeni, de pl egy ktm 690 sm beleférne, de az apriliák sem olcsók... Kérdés, hogy melyik mennyit ér...
Minimum 2henger?... Van ilyen jellegű motor több mint 2hengerrel? Csillagmotor, vagy mi a...? Egyébként az apriliák 2hengeresek. Meglátjuk kapok-e még választ!
Sziasztok! Na egy újabb okos választ váró újonc... Mégis ha van türelmetek, segítséget kérek!
Nagyon tetszenek a supermoto jellegű motorok, jelenleg yamaha xt 125-ös van, és szeretnék belecsapni a lecsóba... Tudom ezek a motorok nem kifejezetten túrázni stb valóak, én elsősorban mégis ilyen jellegű motorozásokat tervezek! Tehát nem pályára szánom, és nem is fullgázon tépném! Alkalmanként kb 30-50km-t mennék vele, országúton falvakon, városokon keresztül. Tehát nyugodt, de dinamikus motorozást szeretnék. A számomra legfontosabb lenne, hogy megbízható, "igénytelen" motort szeretnék, ne kelljen az út szélén barkácsolni! Kb 2006 évjárattól, 400-700ccm között. Sok motor tetszik, de kiindulásnak itt van pár példa: aprilia sxv 450-550, suzuki dr-z 400, husquarna sm 610ie ( vagy hasonló kat) husaberg, ktm... Ti is tudjátok mennyi a választék...! Persze a szervizelésre odafigyelnék, de biztos vannak típusok, amik gyakori hibákat produkálnak, na ezeket szeretném kiszűrni! Igazából kezdhettem volna úgy is, hogy milyet NE vegyek Tehát ha lenne építő jellegű hozzászólás, nagyon szívesen fogadnám! Előre is köszönettel!
Sziasztok!
Nézegetem a bikepics-en a 660 SMC-ket és látom hogy egy csomónak máshogy van a gyújtás alapja.
Ez hogy lehet vagy miért van ez?
Valamelyiknek a bal széléhez van csavarva valamelyiknek a közepéhez.
Képet sajna nem tudok belinkelni mert a gépem videókártyás elég keményen és össze van csikozva a monitorom
Illetve hogy tudja-e valaki hogy gyárilag kb mennyit kell kitekerni a keverék csavaron?KEIHIN FCR karbi
Az a durva hogy megnéztem hogy milyen fúvóka volt benne mert sokat fulladt és 190-es volt benne, gyárilag is 165-ös van benne :S
Most vettem 175-öst.
Csak ehez kéne állitani a karbit.
Vagy valami segitséget hogy hogy lehet jól beállitani.
Köszi előre is!