Nagyon bosszantott ez a kakucsi téma,ezért felhívtam! 20-257-0947es tel. számon, az ember ismét azt mondja amit már a héten is,holnap motor csak 13.00-tól,mehet fel óránként kb.20percre!
Nekem egy LC4 után 525EXC van. Nagyon szeretem, de az a véleményem, hogy olyan, mint a svájci bicska. Ha supermotót akarsz, kell rá egy első fék is (nekem a szett 150 volt) az áttételezés sosem lesz jó, az utcán örökké váltogatni kell, terepen "utazgatós" crosspályán megint csak sokkal jobb egy könnyű. A teleszkópokkal megint csak ez a helyzet. Nekem most egy óra átszerelni, a terepezés során tiszta sár lesz, sajnálom a láncot, a dekort. Az üzemóra nem baj, a terepen úgysem tudod hajtani, a világból is kimegy hacsak nem vagy ultracsászár-zsírkirály. Az LC4-et is karban kellett tartani, nem nagy a különbség. És ezt még forgalomba lehet tenni, legálban jöhetsz-mehetsz vele (bár úgysem lesz az, gondolom, nem akarsz két tükröt tartani rajta). Városban nincs jobb, minden hátránya ellenére nem kéne más, nagyon szépen egykerekezik, Lukító két utcával előbb hallja, hogy jövök :-)
http://www.youtube.com/watch?v...
ON