Tegnap sikerült megtesztelnem a bukógombát! Egy balosban (a legelső körömben) gondolta a hátsó gumim, hogy nem tapad tovább..., mintha jégre mentem volna úgy elszállt a segge. Talppal korrigáltam, erre megtapadt, majd át is léptem a motort és a rázókő túlsó felén találtam magam. Az SXV-nek SEMMI baja nem lett, a szupergombámon és a kézvédőn csúszott a motor. Csak a rendszámtáblám repült le. Aztán visszaültem és este ötig húztam a gázt tovább.
Cseréltem már pár dugót (2T-4T is) de eddig sose kellett hónolni egyik hengert se...pedig mindig gépműhelybe vittem el megméretni, tehát még érdekük is lett volna azt mondani hogy hónoltassam fel
Nem akarok beleszólni de egy henger szerintem sose kopik egyenletesen ugyanúgy mindenhol. Ezét sztem értelemszerű új dugóhoz egy hozzá passzoló mértékű érintő hónolás/fúrás nem?!
"Vicces" egy cikk...ugyan miért kéne minden dugócserénél hengert hónolni? Meg melyik dzsamaha-kereskedésben kapsz YZ-be 20-ért gyári dugattyút? Innentől öblös nagy muhaha az egész
OFF
Olvasgattam 2 vs 4 ütemes cikket.. Nem is ez a lényeg, hanem ez a duma:
"ezért nálam a kevesebb alkatrészből álló 2T a nyerő! Inkább füstöljek mint hogy egy bennragadt szelep miatt kelljen a házra hitelt felvenni:)"
RS 50 csere érdekel! aprilia RX 2000-től
Derbi DPR,Yamaha TZR 50, stb
emailbí várok ajánlatokat!
E-mail: Csababoy0@t-online.hu
Cagiva Mito Evo 125 ! KATT!
Olvasgattam 2 vs 4 ütemes cikket.. Nem is ez a lényeg, hanem ez a duma:
"ezért nálam a kevesebb alkatrészből álló 2T a nyerő! Inkább füstöljek mint hogy egy bennragadt szelep miatt kelljen a házra hitelt felvenni:)"
Nagyon nagy
ment válasz
Én dobtam egy mail-t.
ok, csörögj rám nyugodtan és megbeszéljük.
hirdetésben ott a számom.
tudok persze. 6500.-
Keme mondta tudsz üó számlálót, mi pénzért tudol? kéne egy
Csajszi, akkor jövő7vége ?