Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a baj esőgumit még csak-csak tudok ócóért, soft-ot nem igazán
perec volt ?
Lukival már 2x nyomattuk hátsó softal visón, és nem volt rossz. ~15 fok körül már jol működött, felette picit csuszkált! De előre is tegyél azt mert ugy jársz mint én!
Mi lett az RMC-vel? Csak nem bezárnak ők is?
Én arra gondoltam, hogy a VDB Replica, az egy x példányszámban gyártott, kereskedelmi forgalomba 'kapható' modell, a VDB motorja meg az, amivel épp megy az idei bajnokságba. A kettő közt ég és föld a különbség, már csak azért is, mert a VDB Replica nem mai gyerek már...
Jaaaa akkor már értem!
A Forma 1-es Ferrari sem utcai!Kicsit durva hasonlat de így igaz!
Sajna már nem dolgozom ott!
Meret a cég más tulajdonába került és én abba már nem fértem bele!
Egyébként Quad gumiban az RMC.
Ott is van némi kedvezményem de ott is változás van éppen tegnap voltam fék betétért és elég nehezen sikerült érvényesíteni a kedvezményt. Meg kell várni mi lesz ott is!

Nagy változások lesznek még a Télen motoros értékesítési fronton!
Lesz még pár cég csödben!
Tavaly ősszel, 10-12 fokban mentünk esőgumival, nem volt paplannal melegítve, de nem is tudott felmelegedni egyáltalán. Talán, ha paplannal melegíted, akkor nem hűl vissza olyan gyorsan...
rendben, pénteken lefixáljuk!
nekem k2 metzeler van fent.
Ha összejön (és tudok menni), akkor majd én is viszek gumimelegítőt.
ezt nemtom pontosan, de ha már nagyon hideg az aszfalt, akkor bármilyen puha a gumi szerintem nem tapad...
én medium gumival mentem múlt héten 11 fokban, és nagyon fasza volt... előtte fent volt a gumimelegítő is...
srácok, soft gumival hány fokig lehet még menni? vagy esetleg esőgumával?
múlt héten 11 fokban motoroztunk pancsi ringen. ha legalább annyi lesz, akkor menni kellene! sztem ez lesz az utolsó supermoto-s hétvége
13 fok max!
Nem hüsi az egy picit pályázáshoz?
Ha meggyőzöl, lehet h még én is kimegyek.
megannyi apriliás bejegyzés/24 hour....

kovi! quadgumikkal (LTZ-re) tudsz segiteni ?

motorparts-quadparts-stb...parts
szevaaa! szombaton kakucs?
Ferkó,
Idővel és a pályán eltöltött körök mennyiségével fordított arányosságban fog "lassulni" a bringád. előbb utóbb úgyis 10ezer felett fogod tartani vagy felpörgetni hidd el.
Ja, így már világos!
A környezetemben sokan a 400 méteres drag dorsulásban értek el többen is országos összesített dobogós helyeket.
Ott is minden apróság hozott egy-egy tizedet/századot.
A vb-n ezt annyira komolyan veszik, hogy több, különböző hosszúságú láncot tartanak. Mert a teleszkópok villahídba történő elmozdításával változik a tengelytáv, és az utánfutás is. Mindkettő befolyásolja a fordulékonyságot, így például az sem mindegy, hogy a hátsó kerék hol is foglal helyet a hátsó villában.
A VDB motorja, az nem tévesztendő össze a VDB replica-val...
Ja, én nem azért kérdeztem. Eszem ágában sincs rá költeni, bőven elegendő amit most tud, a köridőt illetően én vagyok a szűk keresztmetszet nem az SXV. Tudod, még a max fordulatot sem engedtem 10ezer felé, hogy vigyázzak a blokkra, pedig ott jönne meg a tűz igazán és még így is azt mondta a motorra K.Márk, hogy egy állat!
Csak azon lepődtem meg, hogy a versenykörnyezetben még komplett hátsó lengővillát is lecserélik.
Ferkó,
Hagyd má azt a felni projektet...szerintem! Van annyi dolog amire költhetsz a motorral kapcsolatban. Jól mész pont. Nem hiszem hogy élménymotorozással ki lehet motorozni egy profi hátsóvilla előnyeit. És persze az nem is elégséges fejlesztés. Ha meg elkezded és be is akarod fejezni egy valag lóvéd megy rá
General information
Model: Aprilia SXV 5.5
Year: 2007
Category: Super motard
Rating: 70.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 549.00 ccm (33.50 cubic inches)
Engine type: V2, four-stroke
Compression: 12.1:1
Bore x stroke: 80.0 x 55.0 mm (3.1 x 2.2 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection. Integrated engine management system controlling ignition and fuel injection.
Ignition: Electronic
Lubrication system: Dry sump with external oil tank. Separate gearbox lubrication.
Cooling system: Liquid
Gearbox: 5-speed
Clutch: Multiple discs in oil bath, cable operated.
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type: Steel perimeter frame with alloy vertical members.
Front suspension: Ø 48 mm upside down fork, double adjustment.
Rear suspension: Box section aluminium swingarm with cast body.
Front tyre dimensions: 120/70-17
Rear tyre dimensions: 180/55-17
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 270 mm (10.6 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
Physical measures and capacities
Seat height: 918 mm (36.1 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall length: 2,222 mm (87.5 inches)
Overall width: 800 mm (31.5 inches)
Ground clearance: 318 mm (12.5 inches)
Wheelbase: 1,495 mm (58.9 inches)
Fuel capacity: 7.80 litres (2.06 gallons)
Other specifications
Starter: Electric
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
Ask questions Join the 07 Aprilia SXV 5.5 discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs


Szerintem ami más az a Tank,váz,kipuff,talán olajos a kuplung,meg a motor program!
General information
Model: Aprilia SXV 5.5 VDB Replica
Year: 2008
Category: Super motard
Rating: 75.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 549.00 ccm (33.50 cubic inches)
Engine type: V2, four-stroke
Compression: 12.0:1
Bore x stroke: 80.0 x 55.0 mm (3.1 x 2.2 inches)
Fuel system: Injection. Integrated electronic engine management system controlling ignition and fuel injection.
Fuel control: SOHC
Lubrication system: Dry sump with external oil tank. Separate gearbox lubrication.
Cooling system: Liquid
Gearbox: 5-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Clutch: Cable operated multi-plate wet clutch.
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type: Perimeter frame in special aeronautical steel with aluminium alloy vertical members. Adjustable rake headstock.
Front suspension: Ø 48 mm upside down fork with two adjustments.
Rear suspension: Box section aluminium swingarm with cast body.
Front tyre dimensions: 120/70-17
Rear tyre dimensions: 180/55-17
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
Physical measures and capacities
Seat height: 918 mm (36.1 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall length: 2,222 mm (87.5 inches)
Overall width: 800 mm (31.5 inches)
Ground clearance: 321 mm (12.6 inches)
Wheelbase: 1,495 mm (58.9 inches)
Fuel capacity: 8.40 litres (2.22 gallons)
Other specifications
Starter: Electric
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
Ask questions Join the 08 Aprilia SXV 5.5 VDB Replica discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs


Akkor vagy te vagy valaki rosszul tud erröl mert a tengelytáv is azonós legalábbis ezek szerint!