Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos h külföldi!
Olyan lehet, hogy állt raktáron, de az csodálnám, ha a kereskedés nem jelentette volna le abban az évben, az eladási darabszám miatt. Lehet, hogy külföldi...
üdv!STM belekontárkodott az osztrákokvideojába:D

STM felbukkant


Akk az vmi olyan lehet mint az én rmz-m? 2008as kiadás de 2010es vétel!?
Nem, 2007-ben gyártották utoljára.
2008ban jött még ki regebbi blokkos smr? (Luki&Joco féle)
Nem nem hiszem csak lehet át veszi valaki más én a Fokt-ra gyanakszom!
a csúsztatáshoz nagy sebesség kell, és az utolsó pillanat utáni pillanatig húzni kell a gázt... na EZ nem megy... (no persze nem csak ez a titok, de a többire még nem jöttem rá... )
Mivan?
Ha a Te sebességeddel gond van, akkor az enyémmel mijafaszabaj?!
hard-al valóban, de ahogy írtam, nekem 11 fokban a medium jól muzsikált... bár itt ugye mi számít hidegnek?! ennél hidegebb hőmérsékletnél már valszeg a medium is veszélyes...
ja, és kimondottan tetszett az, hogy nem tapadt annyira a gumi! (gyakorolgattam a csúsztatást) Nyáron előfordult, hogy annyira meleg volt a gumi és az aszfalt, hogy egyszerűen nem bírtam megcsúsztatni a hátulját... (jó, persze a sebességemmel is gond lehetett, de ebbe ne menjünk bele... )
Jonathan Rea - Ten Kate Honda jelenleg...
Azért ezzel nem igazán értek egyet. Ez nyáron, vagy viszonylag hűvös időben igaz. De minél hidegebb a pálya felülete, annál jobban kel a puha/puhább gumi. Persze van olyan, hogy egy 80 fokos gumi is visszahűl már, mert olyan hideg van. De hideg pályára hard, de még medium gumival is orosz rulett kimerészkedni...
van lehetőség 220-ra, ahogy giraffe írta
egyetértek! amúgy én sem értek hozzá, csak a tapasztalataimból próbálok leszűrni dolgokat...
amúgy nekünk tényleg tök mindegy hogy milyen gumi van fent, mi csak tanulók vagyunk, és a "nemodavaló" gumival szerezhetjük a legtöbb tapasztalatot...
Van egy csomó oszlop 220 V kiállással...
Honnan lehet ott 220-at megcsapolni?
Lehet hogy ritkaság (ritka randa), de hogy nem adnék érte másfél millát, azz tuti:
http://www.kepesmotor.hu/ccm-s...
Ezt léehet tekerni bármennyit.Szerintem is frissítteni kellene a programot benne,viszont remélem hogy a gyertyáktól is picit hamarabb fog életre kelni.
A legfontosabb, hogy friss szoftver legyen rajta! Szerintem a régi indulási problémák is amiatt voltak. Nekem melegen érintésre indul (5.5), hidegen (több napos állás után is) max 3.-ra, de úgy, hogy nem kínzom. Mindig rövideket indítózok.
Aha, főleg ha mind a kettőt kicseréled
érdekes,h a Hringen minél hidegebb van,annál keményebb gumival mennek. mert hiába meleg a gumi, az aszfalt hideg, és nagyon megeszi a soft gumit. alíg bír ki 10kört,persze nem 3percesből.
supermotoban nem tudom h van, még sose mentem 10fokban. sőt gumiból se tudom mindig,hogy egyáltalán milyen van rajta.. :) menni kell aztán kész. :D
Sziasztok
Igaz hogy az SXV 450,Iridiumos gyertyákkal könnyebben indul be?
Aha 2is!