Olyan lehet, hogy állt raktáron, de az csodálnám, ha a kereskedés nem jelentette volna le abban az évben, az eladási darabszám miatt. Lehet, hogy külföldi...
a csúsztatáshoz nagy sebesség kell, és az utolsó pillanat utáni pillanatig húzni kell a gázt... na EZ nem megy... (no persze nem csak ez a titok, de a többire még nem jöttem rá... )
hard-al valóban, de ahogy írtam, nekem 11 fokban a medium jól muzsikált... bár itt ugye mi számít hidegnek?! ennél hidegebb hőmérsékletnél már valszeg a medium is veszélyes...
ja, és kimondottan tetszett az, hogy nem tapadt annyira a gumi! (gyakorolgattam a csúsztatást) Nyáron előfordult, hogy annyira meleg volt a gumi és az aszfalt, hogy egyszerűen nem bírtam megcsúsztatni a hátulját... (jó, persze a sebességemmel is gond lehetett, de ebbe ne menjünk bele... )
Azért ezzel nem igazán értek egyet. Ez nyáron, vagy viszonylag hűvös időben igaz. De minél hidegebb a pálya felülete, annál jobban kel a puha/puhább gumi. Persze van olyan, hogy egy 80 fokos gumi is visszahűl már, mert olyan hideg van. De hideg pályára hard, de még medium gumival is orosz rulett kimerészkedni...
egyetértek! amúgy én sem értek hozzá, csak a tapasztalataimból próbálok leszűrni dolgokat...
amúgy nekünk tényleg tök mindegy hogy milyen gumi van fent, mi csak tanulók vagyunk, és a "nemodavaló" gumival szerezhetjük a legtöbb tapasztalatot...
Ezt léehet tekerni bármennyit.Szerintem is frissítteni kellene a programot benne,viszont remélem hogy a gyertyáktól is picit hamarabb fog életre kelni.
A legfontosabb, hogy friss szoftver legyen rajta! Szerintem a régi indulási problémák is amiatt voltak. Nekem melegen érintésre indul (5.5), hidegen (több napos állás után is) max 3.-ra, de úgy, hogy nem kínzom. Mindig rövideket indítózok.
érdekes,h a Hringen minél hidegebb van,annál keményebb gumival mennek. mert hiába meleg a gumi, az aszfalt hideg, és nagyon megeszi a soft gumit. alíg bír ki 10kört,persze nem 3percesből.
supermotoban nem tudom h van, még sose mentem 10fokban. sőt gumiból se tudom mindig,hogy egyáltalán milyen van rajta.. :) menni kell aztán kész. :D
STM felbukkant
Ha a Te sebességeddel gond van, akkor az enyémmel mijafaszabaj?!
ja, és kimondottan tetszett az, hogy nem tapadt annyira a gumi! (gyakorolgattam a csúsztatást) Nyáron előfordult, hogy annyira meleg volt a gumi és az aszfalt, hogy egyszerűen nem bírtam megcsúsztatni a hátulját... (jó, persze a sebességemmel is gond lehetett, de ebbe ne menjünk bele... )
amúgy nekünk tényleg tök mindegy hogy milyen gumi van fent, mi csak tanulók vagyunk, és a "nemodavaló" gumival szerezhetjük a legtöbb tapasztalatot...
http://www.kepesmotor.hu/ccm-s...
supermotoban nem tudom h van, még sose mentem 10fokban. sőt gumiból se tudom mindig,hogy egyáltalán milyen van rajta.. :) menni kell aztán kész. :D
Igaz hogy az SXV 450,Iridiumos gyertyákkal könnyebben indul be?