Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 baj volt csak ezzel, hogy hétköznapra esett, és hogy ilyen későn került ere sor! Amugy nem rossz dolog az biztos!
De jó volt ezt olvasni!
Köszönöm!

Az sem kell, hogy komolyan vegye az ember a pályázást, még akkor is megéri egy ilyen oktatás, ha másért nem, legalább azt megtanulhatja az ember, hogy hogyan NE tartsa a lábát, hiszen könnyen össze lehet szedni a hibás tartásból és egy apró bakiból egy keresztszalag szakadást...
Baszki ez tényleg jó lehetett!
Nézegettem a "pályafutásod" a supermoto-ban és messze ez a legjobb kanyarvételed amit láttam rólad :-)
Tényleg jó nap lehetett!
Sziasztok!

Tegnap voltam SuperMoto oktatáson Kakucson. Bebebííí!
A fejtágítás Kecskeméti Márk, és Tóth Ádám vezetésével történt.
A Márk egy 'állat' a pályán, még nézni is besz@rás volt.

Íme a rövid összefoglalója:

Megismertük a helyes testtartást, lábtartást (nagyon-nagyon fontos!) a fékezést, kanyarbemenetelt és a kigyorsításról is esett néhány szó.

Hihetetlen, de aminek az egyik legnagyobb haszna volt -szerintem- az az egy helyben körzés.
Volt néhány bója, azok körül kellett körbe-körbe motorozni, szédülésig, lábtartó karcolásig.
Egyik kézzel nyomni lefele a motort (közel függőleges testtartás mellett), a másik (felső) könyököt meg kitartani,
mint a kigyúrt, plázás, tar zongoraszállítók, amik épp' az X5-ből segítik ki a csalánmart szájú szőke libát.
Érdekes, hogy a balos kanyarok sokkal jobban mentek, mint a jobbosok. Ennek egyébként az az oka, hogy a lenti kéz
(amivel a motort nyomod lefele) ha az a jobb (jobbos kanyar esetén), akkor azt a gázadásra is használod, ezért van a
különbség. Tehermentes csuklóval sokkal finomabb az adagolás.

A másik feladat a stopie (asszem így kell írni) gyakorlása volt. Ezt nem igazán éreztem, sikerülgetett ugyan, de nem
volt az igazi. Aztán erre is rájöttünk, hogy miért. Nekem még gyári volt a futómű beállításom, ami igencsak puhácska (volt). Feszítettünk rajta elől-hátul..., hát eztán minden megváltozott. Bakker, az hihetetlen, hogy micsoda különbség lett a motorban. Idáig hintáztam, mint egy luxus jakton, most meg?! A fékutam sokkal rövidebb és határozottabb lett, a kigyorsításaim pedig brutálisak. Tettem fel egy képet a hátsógumimról. Látszik, hogy már a gumi peremétől ment a kigyorsítás. Folyamatosan határon lehetett tartani a gázzal. Korábban semmit sem éreztem, hogy mi történik alattam, most meg?! Minden gyors kanyarban érezhetővé vált, ahogyan megindul a hátulja, de nem úgy, hogy az ember össze csokizza a nacit, hanem úgy, hogy közben vigyorogsz a sisakban, mint akit b@szni visznek.

Aztán pedig a fentieket gyakoroltuk pályán. Volt olyan, hogy Márk haladt elöl (mutatva az íveket), de olyan is volt, hogy a célegyenes előtti balost bójázták ki (óramutatóval ellentétes irányban) és azt figyelték, hogy helyesen vesszük-e be. Aztán leintést, instrukciók, majd vissza a pályára.... and so on...

Estére úgy fájt mindenem, hogy majd meg haltam. Nagyon-nagyon kondit igénylő fél nap volt. Este eszembe se jutott, hogy 'megpiszkáljam' az asszonyt, mégis mosolyogva aludtam el.

Nekem mint lelkes kezdő amatőrnek nagyon jó volt!
Kész vagyok az át építéssel! Már volt kétszer teszt is!
Aha, az lesz, karbon
Sziasztok,
Csináltam jópár képet a Balassagyarmati Mami kupán, itt megnézhetitek:
http://www.batrakversenye.hu/

vannak kifejezetten supermoto-s képek is:
http://www.batrakversenye.hu/s...

csaapi
Zé!
Légyszives egy tel számot adj már meg nekem, vagy hívj a hetven/456-ötvenkilenc-78-on, és megbeszéljük.
Amúgy elviszed beleteszed, kipróbálod, aztán ha megfelel neked csak akkor kell fizetni .
Az akku viszont kuka.
Nem is láttam még ilyet! Raptor?
Szééép!Engem is érdekelne ilyen a tél folyamán.
Azt csak holnap látom...
invitel.hu
ma jöttem rá,h Szólik Ferit kivel kevertem össze....bazzz
holnap rápillantok
Tegnap néztem az SM vb-t Plevenből, és VDB 2010-es Apriliája is dupla kipufogót kapott...
ilyen lesz rajta, csak karbonosss
Egyenlőre nem tudok róla, hol lehet
Irhatnál a mélcímemre, h mi van meg hozzá és , h mibe fájna az egész motyó. ,
Van a közeletekbentó amire fel tudsz menni télen?