Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tengely táv miatt biztosan a fordulékonyság rövid kanyarokban vissza forditokban!
jaja, ezt már láttam (talán az indexen is fent volt). Milyen tökmag a Tom Cruise, hogy két személy esetén is pipiskedik.
...én nem tudom. MIÉRT?
Az egész motor egy Ducativá átöltöztetett Dorsoduro.
Hogy miért csinálták rejtély számomra
Az alapvető különbség hogy rövidebb a VDB lengővilla!
Hogy miért, azt biztos tudjátok.
Hamár SXV és lengővilla. Ducpriliát láttatok már?
Erre egy érdekesség, hogy kinek mi a sok. A Lux Performance egy olasz csapat, aki Suzuki RMZ-ből épít supermotokat. Szó szerint épít, hisz két gyári vázat vágnak szét, és hegesztik össze a saját receptjük szerint. Akkor most mi a sok? És még ehhez jön az egyedi hátsóvilla, rugózás, fékek, motor tuning, stb. Nem véletlenül kerül annyiba a Hiemer 'levetett' technikája sem...
Én járok vele utcán is!
Persze csak BP. turázni nem megyek vele!:-)
Viszont van hozzá endurószett és ott is keményen megy.
7végén mentem 100km terepen nagyon zsir még az sxv első teloja is bár ki van tekerve rendesen így nem verei a kezem!:-)
Lehet el kell adnóm azt hiszem akkor sirva fakadok!:-((((
szombaton Andreas Rothbauer társaságában motorozhattunk pannónia ringen...
földönkívüli...
Ez itt agy VDB és hol más a hátsó villa szerintem csak a váz van ki kőnnyitve!:-)
Mindkettőtöknek részben igaza van, mivel a lengővillának 2 vége van. Az egyik vége a rugózott vázhoz, a másik vége pedig a rugózatlan kerékhez kapcsolódik.
Ez olyan, minthogy a hajtókart a dugattyú alternáló tömegéhez, vagy a főtengely forgó tömegéhez kell sorolni? (is-is)
Egy félig megtöltött pohár valaki szerint félig üres, más szerint félig tele van.
Csak most nehogy én legyek lebaszva, hogy miért szólok bele.
gondold át!
Hmmm. Most csalódtam egy picit az SXV-ben. Tiszta sor, hogy egy bolti motorra kell költeni jócskán, ha profi versenyre akarja használni.
(rugók, telóolaj, fékek, rendszer, stb...), de hogy komplett hátsó villát?
Vagy ez minden típusra igaz? Mármint, hogy nem a gyári hátsóvillával mennek?
rugózatlan
biztos jóval könnyebb, ezáltal kevesebb a rúgózott tömeg. lehet a hosszában is van különbség, illetve nem utolsó reklámfogás!
Akkor csak pusztán könnyebb, és erősebb készítményre cserélték....
http://www.aprilia.com/en-US/M..." target="_blank">elől 3.5", hátul 5.5"
az SXV-be gyári az 5,5 felni hátul. Nem?
Mert a VB általában a DevTech által gyártott hátsó villával mennek, amibe könnyedén elfér az 5,5"-os kerék is.
Lehet h hülyeséget kérdezek, de Van Den Bosch motorjának miért nem szokványos SXV hátsóvillája van?
Szerintem ha sokat motorozol utcán, SXV-t csak második motornak vegyél
Sziasztok!
Látom sok itt az apriliás, és az lenne a kérdésem ha lecserélném a HQV-met egy sxv-re mire kéne hogy számítsak. Utcán motorozok főleg. És melyik lenne az ésszerűbb, az 550, vagy a 450?
sziasztok!
jól adtaá tegnapi menet, a cross pályán mentünk egész nap.
kérdés: milyen programmal lehet videót felrakni a laptopra? kazettás a kamera....
thenksz
Jelentem, a közút ma nagyon csúszott, hiába sütött a nap, volt a gumma meleg, az aszfalt nemm