KÖSZÖNÖM MINDEN KEDVES RÉSZTVEVŐNEK A SZÉP NAPOT!
Szivem azt diktálja mindenkinek irjam le a keresztnevét aki eljött, de ha kihagynék egy nevet megbántanám. Nagyon példásan és különösen nagy fegyelemmel követtétek az eseményeket és a pályán egymásra tekintettel voltatok! Ha valakit megbántottam, most ITT a nagy nyilvánosság elött elnézést kérek! Az Off Road-ról való lehajtás bebizonyította hogy nem kockázatos a pálya további része slic gumival!
Folytatás Következik! Egy Külföldi illetve egy Magyar Bajnok Supermoto versenyző bevonásával tartunk technikai OKTATÁST
A dombbal símán lehetne variálni, mögötte is van területe a pályának. A kerítésen tül pedig ipar terület húzódik. A mérleg oldali lelátók mögött vannak lakóházak...ott tényleg van zúgolódás.
Ez kurva szar lehet. Másfél éve egy ismerősöm becsúszott egy szembejövő motor alá közúton és olyan mértékben megsérült a feje,hogy azóta sem épült fel. Nem tud beszélni, a végtagjait sem tudja mozgatni, lefogyott vagy 50 kilóra.... a szülei és a felesége gondozzák, és semmi remény a felépülésre. Hihetetlen hogy egy pillanat alatt hogy megváltozhat az ember élete...
Tegnap meg egy másik cimborámmal beszélgettem, szerencsétlen gyerek fél éve egy CRF 450-el esett hátra és úgy szétment a bokája meg a térde hogy hihetetlen. Akkor még nem is tünt olyan vészesnek, ám most mondja hogy a jobb lábfejében elhaltak az idegek, vészesen elsorvadt az izomzat, meg a folyamatos duzzanat ami a lábán volt kiszívta a csontokból a folyadékot, úgyhogy kurvára komoly a helyzet.Pedig nem viccelte el, mert miskolcon is a legjobb dokikkal kezeltette magát pénzt nem sajnálva, utána mikor nem volt javulás 1 hónapot volt a Sportkorházban Pesten, folyamatosan járt fizioterápiára....
Ilyenkor sokszor eszembe jut hogy meddig feszíteni a húrt, és hogy annak mi lesz a vége
Üdvözlet!
Yamaha xt660x 2005-2007 (ex)tulajdonosok segítségét kérném tapasztalatok formájában.Okosságok, tudnivalók, előnyök-hátrányok a motorról. Minden információra kíváncsi vagyok.
Előre is köszönöm!
Az a baj azzal a dombbal, hogy elvileg zajfogónak épült. Ha azt megszakítják, akkor a mögötte lévő lakosok lázadni fognak. Így is elég kiélezett ott a szituáció...
biztosan lesz off road rész, nem nagy dolog lenne összehozni.
Nagyobb feladat a takarítás megszervezése...
Meg a háborgó gokartosok, és sportmotorosok leszerelése.
Igen emlékszem...sokszor beütöm a google keresőbe.
A legutolsó infó Nestor Jorge állapotáról: Németországban folytatják a rehabilitációját, amikor átszállították 48! kg volt a súlya, szinte az összes izma leépült.
Úgy tudom már nincs kómában, és teljesen ép a tudata.
Rendeztek Tenerifén egy jótékonysági versenyt a javára, sokba kerül a családnak a kezelés.
Jövőre valahogy intézni kéne valami tereprészt kecsóra is! Nem gondolod?
állítólag a célegyenes után a dombon túl sok hely van. és a domb már eleve jó egy akadálynak.
biztos többen járnának supermotosok, ha lenne valami off-is néha
jaja.
szerintem mondjuk visonta a legelőnyösebb erre. lassú a pálya, bátrabban lehet gyakorolni, plusz kecskeméten nem is igazán érdemes csúsztatással foglalkozni. gondolom úgy is mindenki azt akarja megtanulni. ( én is )
plusz ott a terep, legalább ott is hátha kiokosítanának minket
Igen, nekem is szorosabb lett az élet. Kapaszkodni kell a munkákban, és nagyon figyelnem kell, mert sokan nem szeretnek már fizetni...
Emlékszel még arra a Jorge nevű versenyzőre, aki Greinbachban balesetet szenvedett és kómában volt? Tudsz róla valamit?
De régen hallottam felőled.
Beszéltem Vermessel Kakucson év elején, teljesen megváltozott az élete. Csak a munka...azt hiszem sokan vagyunk ezzel így...
Én azért elmennék egy ilyenre párszor, de Kakucs nagyon messze van nekem... Még a szerdát is megoldanám talán, de oda már valamivel le kéne vinni a motort, nekem az nem megy.
Én is így éreztem, nagyon tapadt a gumim, kereshettem a határaimat. Sajnos elhagytam a mezőn a jobbos csizmavasamat, így a balos kanyarok mentek jobban :-)
Nem tudtok valakit, aki csinál ilyet? Annak idején Vermes Sanyitól vettem, azok nagyon jók voltak. Csak már nincs neki.
Tényleg, vele mi van?
Na komolyan...a domb mellett is ki lehetne menni a "málnásba". nem?
Szivem azt diktálja mindenkinek irjam le a keresztnevét aki eljött, de ha kihagynék egy nevet megbántanám. Nagyon példásan és különösen nagy fegyelemmel követtétek az eseményeket és a pályán egymásra tekintettel voltatok! Ha valakit megbántottam, most ITT a nagy nyilvánosság elött elnézést kérek! Az Off Road-ról való lehajtás bebizonyította hogy nem kockázatos a pálya további része slic gumival!
Folytatás Következik! Egy Külföldi illetve egy Magyar Bajnok Supermoto versenyző bevonásával tartunk technikai OKTATÁST
Tegnap meg egy másik cimborámmal beszélgettem, szerencsétlen gyerek fél éve egy CRF 450-el esett hátra és úgy szétment a bokája meg a térde hogy hihetetlen. Akkor még nem is tünt olyan vészesnek, ám most mondja hogy a jobb lábfejében elhaltak az idegek, vészesen elsorvadt az izomzat, meg a folyamatos duzzanat ami a lábán volt kiszívta a csontokból a folyadékot, úgyhogy kurvára komoly a helyzet.Pedig nem viccelte el, mert miskolcon is a legjobb dokikkal kezeltette magát pénzt nem sajnálva, utána mikor nem volt javulás 1 hónapot volt a Sportkorházban Pesten, folyamatosan járt fizioterápiára....
Ilyenkor sokszor eszembe jut hogy meddig feszíteni a húrt, és hogy annak mi lesz a vége
Yamaha xt660x 2005-2007 (ex)tulajdonosok segítségét kérném tapasztalatok formájában.Okosságok, tudnivalók, előnyök-hátrányok a motorról. Minden információra kíváncsi vagyok.
Előre is köszönöm!
Nagyobb feladat a takarítás megszervezése...
Meg a háborgó gokartosok, és sportmotorosok leszerelése.
A legutolsó infó Nestor Jorge állapotáról: Németországban folytatják a rehabilitációját, amikor átszállították 48! kg volt a súlya, szinte az összes izma leépült.
Úgy tudom már nincs kómában, és teljesen ép a tudata.
Rendeztek Tenerifén egy jótékonysági versenyt a javára, sokba kerül a családnak a kezelés.
Üdv,
állítólag a célegyenes után a dombon túl sok hely van. és a domb már eleve jó egy akadálynak.
biztos többen járnának supermotosok, ha lenne valami off-is néha
szerintem mondjuk visonta a legelőnyösebb erre. lassú a pálya, bátrabban lehet gyakorolni, plusz kecskeméten nem is igazán érdemes csúsztatással foglalkozni. gondolom úgy is mindenki azt akarja megtanulni. ( én is )
plusz ott a terep, legalább ott is hátha kiokosítanának minket
Emlékszel még arra a Jorge nevű versenyzőre, aki Greinbachban balesetet szenvedett és kómában volt? Tudsz róla valamit?
De régen hallottam felőled.
Beszéltem Vermessel Kakucson év elején, teljesen megváltozott az élete. Csak a munka...azt hiszem sokan vagyunk ezzel így...
Nem tudtok valakit, aki csinál ilyet? Annak idején Vermes Sanyitól vettem, azok nagyon jók voltak. Csak már nincs neki.
Tényleg, vele mi van?