Közben utánanéztem és előre inkább 120, mint 110-es. Hátra viszont 150-est veszek. Már csak azt kell eldöntenem, hogy milyet! Az előző hozzászólásomban írtam 3-at. Te melyiket ajánlanád azok közül?
Köszi a segítséget. Ahogy nézem előre tényleg inkább a 120/70 lesz a nyerő, hátra viszont maradok inkább a 150/60-nál. Mondjuk 5" széles a hátsó felnim, remélem nem lesz rá kicsi a 150-es. Én 170/70-el vettem a kerekeket, de ez már annyira széles, hogy folyamatosan hozzáér a láchoz! Néztem a gumit, amit írtál. Nem lehet rossz, de én ezeket néztem. Ezek közül szerinted melyik lenne a legjobb?
1. 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL ContiRaceAttack Street Continental, hátra meg 150/60
2. 120/70 R 17 M/C 58H TL ContiForce SM Continental
3. 120/70 ZR 17 M/C (58W) PILOT POWER F TL Michelin
csak pályán, de nem a csúsztatást kérdeztem. hanem hogy előbb fék utána váltás vagy fordítva.
és közbe Luki meg is válaszolta ezt nekem ( előbb váltás, majd a motorfékre rásegíteni a hátsóval )
kimenni kimegy nekem is egy picit néha, és ezt hogy hátsó féket nem is használtam eddig. szóval a tempó bőven megvan, kicsit rákellene feküdni erre a fékre
Hali Csabesz!
Gumiban én a DUNLOP SPORTMAX MUTANT-ot ajánlanám utcára. Egyébként előre bemegy a 120-as, hátra pedig a 160-as is. Az első telón mindenképp keményíteni kell, hogy ne hasaljon be egy komolyabb fékezésnél, de ezekre a szar utakra az sem jó, ha nagyon kemény. Játszani kell vele, és majd megtapasztalod Neked melyik a legjobb. Először csak próbálkozz az állítgatással és ha az kevés, akkor jöhet a 7,5 vagy 10W olaj, ha ez is kevés, akkor átszelepelés. A hátsót be tudod simán állítani, átalakítás nélkül.
érezni kell, hogy hol van az a pont, ahol nem fogja meg teljesen a hátsó kereket.de ez nem csak az hátsófék kezelésen múlik, hanem elsőfék+kuplung+hátsófék+testtartás+dőlésszög+tempó
ezzel előrébb nem vagyok, de azért köszi
ha a megérzésem számít,akkor megyek így ahogy eddig
valami technikája csak van már a dolognak, nem hiszem el hogy nincs.
Te pl hogy csinálod akkor?
És félreértés ne essék, én csupán a hátsó fék használatára lennék kíváncsi
Egy kis segítség vagy tanács kellene. Gumit akarok venni a motoromra, de nem tudom, hogy milyet érdemes. Nem tudnátok adni tanácsot? Nem páyán akarom használni, hanem utcán, de azért fontos a jó tapadás! A méret gondolom: elől 110/70 17, hátul 150/60 17
Másik kérdésem: az első és a hátsó gátlókat mennyire keményítsem fel? Most még gyári állapotban van, mert eddig hegyen volt használva! A testsúlyom 85 kg, he ez számít valamit!
Szerintem ez egy izgalmas téma!
Bevezetésként, én emiatt váltottam sportmotorról SM-re. Utáltam, hogy a k*cs*g SM-esek a kanyar bejárata előtt beúsztatták a motorjukat elém.
Erre az évre én is (többek közt ezt is) kitűztem célul, hogy megtanuljam.
Nagyjából itt azt mondja, hogy:
- elsőfék, ettől a hátulja tehermentesedig, majd egy picit belekuplungol és pozícióban tart,
- pici hátsófék (hogy elveszítse a tapadást), de a lényeg, hogy a hátsókereket folyamatosan forgásban kell tartani.
Gondolom keskenyebb hátsógumival könnyebb (kisebb a tapadási felület).
sziasztok!
tudom utáljátok ezt a csúsztatásos témát.. én mégis veszem a bártoságot kérdezni.
azt érzem hogy , egy része a tempótól jön. néha nekem is megindul picit.
de engem konkrétan az érdekelne, hogy:
- előbb kis hátsófék, közben visszaváltok, kuplung ki , hátsófék el
- vagy előbb váltok kuplung ki majd hátsófék,
- vagy minden full egyszerre,és nyomom a féket ameddig le nem döntöm teljesen . (igazából ez és az első verzió között a különbség annyi, hogy elengedem a hátsót miközben motorfékre váltok, vagy nyomom végig)
Szóval az én konkrét problémám a hátsófék használat helyes módja. ha ezt valaki elmagyarázza nekem érthetően, azt megköszönöm.
Mert megint az lesz, hogy berögzül egy szar mozdulat, és mire észbe kapok már tök nehéz lesz kijavítani.
MÁS!
Tegnap volt a mocim az 1000-es szervizben a Mile-nél Dunakeszin, kikerült belőle a fojtás. Még ott tátottam a szám, beindítottak egy idei RSV-t, sport rendszerrel. Fúúú, de komolyat szólt!
1. 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL ContiRaceAttack Street Continental, hátra meg 150/60
2. 120/70 R 17 M/C 58H TL ContiForce SM Continental
3. 120/70 ZR 17 M/C (58W) PILOT POWER F TL Michelin
Köszi!
Üdv
és közbe Luki meg is válaszolta ezt nekem ( előbb váltás, majd a motorfékre rásegíteni a hátsóval )
kimenni kimegy nekem is egy picit néha, és ezt hogy hátsó féket nem is használtam eddig. szóval a tempó bőven megvan, kicsit rákellene feküdni erre a fékre
Gumiban én a DUNLOP SPORTMAX MUTANT-ot ajánlanám utcára. Egyébként előre bemegy a 120-as, hátra pedig a 160-as is. Az első telón mindenképp keményíteni kell, hogy ne hasaljon be egy komolyabb fékezésnél, de ezekre a szar utakra az sem jó, ha nagyon kemény. Játszani kell vele, és majd megtapasztalod Neked melyik a legjobb. Először csak próbálkozz az állítgatással és ha az kevés, akkor jöhet a 7,5 vagy 10W olaj, ha ez is kevés, akkor átszelepelés. A hátsót be tudod simán állítani, átalakítás nélkül.
Visontán pl egyik kanyarba tök jól megy a következőbe meg semmi!
Közúton vagy pályán gyakorlod?
ha a megérzésem számít,akkor megyek így ahogy eddig
valami technikája csak van már a dolognak, nem hiszem el hogy nincs.
Te pl hogy csinálod akkor?
És félreértés ne essék, én csupán a hátsó fék használatára lennék kíváncsi
Egy kis segítség vagy tanács kellene. Gumit akarok venni a motoromra, de nem tudom, hogy milyet érdemes. Nem tudnátok adni tanácsot? Nem páyán akarom használni, hanem utcán, de azért fontos a jó tapadás! A méret gondolom: elől 110/70 17, hátul 150/60 17
Másik kérdésem: az első és a hátsó gátlókat mennyire keményítsem fel? Most még gyári állapotban van, mert eddig hegyen volt használva! A testsúlyom 85 kg, he ez számít valamit!
A motor egyébként Suzuki DRZ 400E K4
Előre is köszönöm a segítséget!
Köszi az infót,aprón keresztül már felvettem vele a kapcsolatot!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Bevezetésként, én emiatt váltottam sportmotorról SM-re. Utáltam, hogy a k*cs*g SM-esek a kanyar bejárata előtt beúsztatták a motorjukat elém.
Erre az évre én is (többek közt ezt is) kitűztem célul, hogy megtanuljam.
Itt találtam róla egy kis vidit:
http://www.youtube.com/watch?v...
Nagyjából itt azt mondja, hogy:
- elsőfék, ettől a hátulja tehermentesedig, majd egy picit belekuplungol és pozícióban tart,
- pici hátsófék (hogy elveszítse a tapadást), de a lényeg, hogy a hátsókereket folyamatosan forgásban kell tartani.
Gondolom keskenyebb hátsógumival könnyebb (kisebb a tapadási felület).
tudom utáljátok ezt a csúsztatásos témát.. én mégis veszem a bártoságot kérdezni.
azt érzem hogy , egy része a tempótól jön. néha nekem is megindul picit.
de engem konkrétan az érdekelne, hogy:
- előbb kis hátsófék, közben visszaváltok, kuplung ki , hátsófék el
- vagy előbb váltok kuplung ki majd hátsófék,
- vagy minden full egyszerre,és nyomom a féket ameddig le nem döntöm teljesen . (igazából ez és az első verzió között a különbség annyi, hogy elengedem a hátsót miközben motorfékre váltok, vagy nyomom végig)
Szóval az én konkrét problémám a hátsófék használat helyes módja. ha ezt valaki elmagyarázza nekem érthetően, azt megköszönöm.
Mert megint az lesz, hogy berögzül egy szar mozdulat, és mire észbe kapok már tök nehéz lesz kijavítani.
peace
Hívd fel ezt a számot,30/432-3543
Van neki egy WR-be való 3,5-17, 4,25-17 Behr szettje eladó.
Elvileg jó bele.
Keresek yzf450-be sm szettet!Esetleg tud valaki egy közel kompatibiliset,azt szívesen venném!
Mindenkinek szép 7végét!
Myki in action:
Kakucsra mennyi a belépőjegy a hétvégi OB-ra?
MÁS!
Tegnap volt a mocim az 1000-es szervizben a Mile-nél Dunakeszin, kikerült belőle a fojtás. Még ott tátottam a szám, beindítottak egy idei RSV-t, sport rendszerrel. Fúúú, de komolyat szólt!
Ma zsír idő lesz Koph,Tomekkk,Kawa80 mikor tervezitek a csapatást? A holnapi gurulásba lehet hogy bele köp az eső.